Jump to content
ivolvar

проблеми с колата и не може да спре

Recommended Posts

''Пътният инцидент е станал около 1.10 ч. в четвъртък. Малко преди това мъж подал сигнал на тел. 166, че има проблеми с колата си и не може да спре, съобщи БТА.Той обяснил, че шофира "Опел Астра", синя на цвят, и че се движи с висока скорост по посока ГКПП-Кулата и с включени аварийни светлини. Полицията в Благоевград веднага е уведомила за случая граничните полицаи. Малко след това автомобилът преминал през граничния пункт, без да може да спре, но в трасето, което временно не работи. После се блъснал в полицейска кабина, малко преди паспортния контрол на ГКПП "Промахон". ''колеги каво мислите за този случай?И недаи си боже на някои му се случи подобно нещо какво може да направи?ето линк към новината в дир

Редактирано от ivolvar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кофти работа,но и много как да кажа,необяснима.да не може да спре по никав начин,и то при положение,че е имал доста време.не знам.нямам обяснение. :)а за тва ,кво може да се направи,аз имам и газова,с положение на копчето неутрално,щракам и спира притока на гориво към двигателя.ако нямаш спирачки спираш или на скорост,или мъчиш на ръчна,в наи лошия случаи гледаш да се плъзнеш странично по нещо,да речем мантинела,която да убие скороста ти.само че като се случи трудно се взимат такива решения на момента.дано да не става.

Редактирано от pitbuls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно, винаги може да спре на скорост. А ако има ръчна - с плавно натягане. Ако е автоматик - гаси двигателя на директна. Идеята е да спре. Но, недай Боже, просто в такива случаи и паниката е определящ действията фактор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен в този случай паниката е изиграла решаваща роля. Човека се е панирал и не е могъл да разсъждава много трезво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина голям инцидент. Мисля си ... защо никой не е предприел някакви мерки (то пък и какви мерки могат да измислят и кой да помогне). И все пак този случай ми изглежда странен, но дано да не се случва на никой

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Германия на магистралите и края на някои дълъг прав участук завършват със авариино продължение.Това продължение са поставили хората бидони напълнени с вода за да предотвратят такива инциденти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подобен случай имаше в англия преди около година. Някакъв пич с бмв 320 до колкото си спомням. Заяла му газта. Беше карал около час с около 220 и накрая свършил бензина. Предполагам случая е аналогичен. Доста мислех и едиствено се сетих да намериш прав очастъък, нулева-> изключваш двигатела и се молиш да спреш без хидравликата. Ако си с някоя малолитражка, пак става да караш с 150-160 на магистрала докато свърши горивото, но ако си с някой звяр, 240 по наще магистрали/ако си късметлия да си на една от двете е направо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-тъпото е, че човека е загинал! Гледах на картата пътя - километри преди това няма разлика в височината на платното, т.е. не е имало наклон. Според коментарите в дир.бг, наистина звучи като филм, при условие, че можеш да спреш поне по 3-4 начина, каквото и да стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм сигурен, но можи би при новата Астра педалите са (както и при Хонда) drive-by-wire, демек ел датчик "мери" колко е натиснат педала и компа командва газта - може би и спирачките.Ако се прецака датчика в положение "натиснат педал" - какво правим?!Вероятно може да опита да извади от скорост със сила - и пак не съм сигурен дали модерните скоростни кутии (автоматик?) позволяват при натисната газ това упражнение :)Съмнявам се ръчната да успее да спре колата веднъж набрала 130...Със сигурност е имало някакъв електронен проблем, защото той се е опитал и не е успял да изключи двигателя!Не знам, електрониката става прекалено много :)

Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

взето от един-друг-форум :(

таквиа случай има, преди години в UK един летя три, четири часа по опразнена магистрала с двеста и косур докато му свърши бензина с някакво БМВ Е46 мисля... и какво толкова му се чудите ..... газта е на потенциометър ...побърква се удря фул гас...... не може да вкючиш на по долна предавка щото автомата няма да даде при прекалено висока скорост ...... с двеста ръчка няма луд дето ще удари както трябва ...ако я дръпнеш леко ще запалиш накладките след десет секунди, няма да си намалил достатъчно, ще дойде фейдинга и пак ще си ускори ..... бих изключил колата и карал на скорост докато спра ...ама подозирам че автомата и това няма да ми даде да направя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един от вариантите , за който се сещам - друг автомобил застава пред него и в комплект намаляват скоростта до спиране . Необходим е само малко по-луд втори шофьор с кола. Друг вариянт - с ръчички троша пласмасите под волана и докопвам снопа кабели - или тези около контактният ключ или тези около таблото с предпазителите и дърпам - не могат да ме изгорят , но може да се впият с пръстите като механично прорязване. Ръчната се ползва само за крайното спиране или ако има доста шурок участък около пътя с нивото на пътя - дърпам ръчната докато намали колкото може и тогава навивам волана максимално , въпреки риска да се преобърне . Ако има възможност - скачам.Номера със спиране съм го правил при теглене с две коли по баира на Гълъбец нощно време , но вързани с въже - аз бях колата от зад напълно изправен. Колата пред мен бе с блокирал двигател, но действащи без сервото спирачки и се теглихме - спирахме от Сопот до София - успешно. :(

Редактирано от kokodaf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при пълна газ (отворен дросел) няма вакуум в смукателния колектор, и сервото на спирачките не работи. но въпреки това с повече натиск спирачките могат да преодолеят мощта на всеки двигатели на ръчни скорости и на автоматик може да се изключи от скорост (неутрална), и със стържене по мантинелите/бордюри може да се спре кола без спирачкив повечето случаи може да се спре двигателя от ключа на запалването, и да се намали скоростта на предавкане мога да си представя такова положение, да не може да спре колатав краен случай на някой широк и равен участък я залюлявам наляво-надясно, и с ръчната я завъртам - неконтролируемо, но ще спре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина... има прекалено много места, от които една кола НА ТЕОРИЯ може да се спре до покой. Трябва да се случи истинска крайност, че да не може да се изключи двигателя, да ти е заседнала газта, да не ти работят спирачките, ръчната, да нямаш контрол над автомобила. Първото нещо, което ми дойде на ум е моторната спирачка, но не съм се сетил за мантинелите между другото, доста е рисковано, можеш да си се претрепеш и така. Случая е прекалено странен, според мен човека просто не е искал да спира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...