Jump to content
K1r1L

причини за поява на грешка 43 ?!?!?!?!

Recommended Posts

насочетеме :o ако имате представа. :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре беше да напишеш и грешката, едва ли всички ги знаят на изуст :cool:

 

 

43

Accord Civic CRV CRX Del Sol Odyssey Prelude

90-95 92-95 n/a n/a 93-95 95 90-95 Fuel Supply System

defective or malfunctioning fuel supply system

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

насочетеме ;) ако имате представа. ;)

Грешката може да излезе от запушен горивен филтър, или по лошото зле работеща помпа (с недостатъчно налягане).....Опиши по пълно проблема....Как се държи колата.......Нещо много те мързи да пишеш...... :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз имам същия проблем и ламбдата не работи....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разхода ми е нормален това ме навежда на мисълта че не е ламбда. а по скоро бензинов филтър или регулатор или бензинова помпа.макар че филтъра е на около 8-9 хиляди километра (Ама с нашия бенз знам ли го)регулатора наи вероярно ще го подменя с другия... а за бенз помпа незнам ще измеря и налягането .гледам че ми дадохте някакви теми ама за съжаление нямат общо чека ми светна веднъж снощи запалих и продължих..(Без да свети). .а преди няколко дни ми забиваше на около 2000 оборота .... и в момента които я освободя от скорост и дам гас си работи нормално и пак на скорот и пак забива.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-често се оказва ламбда сонда.Ето същия проблем друг колега ЦЪК

И при мен се случва 2 пъти. :) Само че аз ги изброих 4 дълги и 4 къси светвания (та обратно ли да бяха? както и да е), но като надникнах в списъка с описание на грешките няма 44, но и 43 и 45 са свързани с горивната система. Направи ми впечатление, че втория път светна докато си карах на 2ра предавка с гас, колкото да не угасне в един път с лек наклон нагоре. Движеше на около 1300-1500 оборота, така няколко минути и светна чека, все си мисля че ецу-то е преобогатило прекалено и затова се е шашнала ламбдата. :) Като изгасих и запалих отново няма ядове и до сега. Редактирано от kalmara
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се хващайте за думата и не си превеждайте буквално "fuel supply system"Няма да откриете никакъв проблем в тръбопровода,филтъра и цялата горивозахранваща система.Като следвате процедурата описана в менюъла винаги се стига до смяна на Ламбда сонда.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...