Jump to content
respawn

Ще си купувам Хонда Кончерто и имам няколко въпроса

Recommended Posts

Здравейте :) Харесах си едно кончето 92година двувалка 1.6 16в 122коня така ми казаха от авто къщата като гледам тоя двигател се води д16а8... И първия ми въпрос е каде мога да видя дали точно този е двигателя на колата защото има едни дето са 112 коня и едни по 130 , за да съм сигорен кой е двигателя? Когато я запалих понеже беше голям студ днес тресеше двигателя на празен ход даржеше обороти към 1500 ако не се лъжа после като загря паднаха под 1000 около 800-900 оборота и имаше вибрации който не смятам за нормални питах собственика защо така той вика нормално е , аз си помислих може защотото не е карана покарах я 200-300м след като беше работила около 10-15 мин. Като спях пак тресеше и тук се чудя от какво може да е? Може ли тази хонда да се закачи на диагностика за грешки и т.н. И дали са сполочливи ,намират ли се части и прочие Ще съм много благодарен за отговорите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почнах да се колебая защото разбрах ,че била докарана с блокирал двигател... явно вече не е щом работи но бог знае кво са сменили и кво още трябвало да се сменя... след като разбрах казах на тоя от авто къщата той естесвено се прави на чук и вика а не е била блокирана само гарнитурата на блока сме сменили ала бала...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми не е нпрмално да тресе братле,моторите на хонда по принцип си работят доста добре когато са наред,ако си запушиш ушите няма да разбереш че работи,не би трябвало да има вибрации.а ако наистина са правили ремонт на мотора,то може би не е направен както трябва,а само са го закрепили да работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми как да го разбера това дали е направен като хората или просто за да се отарве от тая кола ??А за воденето на двигателя пише ли накде дали е д16а8 или д16а9

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах точно такава хонда ,колега, със същия двигател д16а8 122к.с. и мога да ти кажа че продавача не те е излъгал.Като е студена пали на 1700об/мин. като загрее работи на 750 и има доста вибрации даже волана се тресе.Този двигател с тия къси скорости е много добър за града и за драг рейсинг ,но тръгнеш ли на дълъг път е доста изнервящ и шумен,с 90км/ч на 5-та се движи с 3000об/мин.,но иначе е икономичен, в града ми даваше около 10-11 а извънградско падаше на 6 с влючен климатик.ето я и нея

Редактирано от BRAINIAC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за тресенето добре ... ама може ли да се закачи на диагностика , никой ли не знае ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе бягай от такава кола,следи "купува продава"и грабвай нещо от тук, мани ги тия джамбази!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май неможе да се закачи,само чистене на грешки може,и аз съм с тоя двигател и мен ми тресе,и наистина е кофти за дълъг път с тея късички скорости :s

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз се отказах от това кончерто не ми прави изгонда цена... Да си гледа работата И все пак благодяря за инфото! :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2000 левчета за това кончерто как ви се струват по км е на 203 и нещо си хиляди километра ,отвън е доста запазено няма видими ръжди ... 4 ел на стъклата,хидравлика,централно имала и катализатор. Салончето на пръв поглед е запазен ако се е пушило вътре е било на отворен прозорец, има 4 гуми 2 от който не стават мишлин алпин стават да се доизкара зимата .... Само ме приятеснява това е било докарано с блок.. двигател и нз кво е правено и кво не е , а ония естествено се прави на чук и не казва нищо ,но знам от негов човек за това и сам сигорен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

повечето ги оправят да могат да палят и да изкарат 2000-3000км и после горко му на шофьора..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хмм интересно, аз ще взема да говоря с тоя моя информатор да видя кво точно е правено по мотора и за кво е блокирал и ще споделя тук да видим кво ще стане

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо Д16а8 на ЦРХ е 124коня ,а на Кончертото също е Д16а8 но 122 ? Има ли разлиза в двигателите ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги купих колата квато излезе такава поне намират ли се части за тоя двигател ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,влез в купува продава и ще видиш колко неща има,а инъче Честито и без аварийно :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мене. Имаш колега май от Шумен със същия модел. Много и безаварийни километри

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам го него :( доста добре изглежа но и аз съм замисли това унова :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

възможно ли е на моя двигател (д16а8) да се сложи глава от нещо друго ,смисъл да се дигнат коне примерно от б16а1 или а2 :?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

възможно ли е на моя двигател (д16а8) да се сложи глава от нещо друго ,смисъл да се дигнат коне примерно от б16а1 или а2 :?

:?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,от Б-серия не стават на Д :)

ех.... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги едно въпросче относно маслото което ми предстой да сменя ... както по горе бях споменал че колата е била блокирана в неизвестност са работите който са сменяни , от мой информатор разбрах че блок глава сигменти вал са сменени но кой знае .... Та тя е на 203 хиляди и нещо си километра кво масло да и сложа имаи ки предвид ремонта на двигателя :?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..полусинтетика 10/40 ще ти свърши работа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги едно въпросче относно маслото което ми предстой да сменя ... както по горе бях споменал че колата е била блокирана в неизвестност са работите който са сменяни , от мой информатор разбрах че блок глава сигменти вал са сменени но кой знае .... Та тя е на 203 хиляди и нещо си километра кво масло да и сложа имаи ки предвид ремонта на двигателя :?

Благодаря за отговора :) а като марка на маслото нещо съветче да дадете .. Също така какви свещи да си взема Денсо или НЖК ирдиеви или оргинални и какво топлино число , ще съм много благодарен! Редактирано от respawn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А търсачката ползва ли ? :) За последните въпроси има много изписано из форума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Motul10W40...

Понеже си купил някакъв куц кон, който е взел въздух от морга и нямаш идея как е направен ремонта - от къде измисли да вдигаш к.с. и т.н.

П.П. Как ги купувате тия коли - нямам идея - при положение, че знаеш за проблемите им. Вярно е, че е тънко на цена, но...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бях се ориентиръл към Мотул а за свещи ще потърся из другите теми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, днес забелязах ,че спирачните ми дискове не са се изчистили както трябва предните са горе долу добре ама задните седят като табло за да дартс един изчистен кръг и един раждясъл ... Проверих за накладки има отред и от зад дисковете леко са на вълнички но като натисна спирачките колата не тругва да дърпа на някаде :?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте :P Харесах си едно кончето 92година двувалка 1.6 16в 122коня така ми казаха от авто къщата като гледам тоя двигател се води д16а8... И първия ми въпрос е каде мога да видя дали точно този е двигателя на колата защото има едни дето са 112 коня и едни по 130 , за да съм сигорен кой е двигателя? Когато я запалих понеже беше голям студ днес тресеше двигателя на празен ход даржеше обороти към 1500 ако не се лъжа после като загря паднаха под 1000 около 800-900 оборота и имаше вибрации който не смятам за нормални питах собственика защо така той вика нормално е , аз си помислих може защотото не е карана покарах я 200-300м след като беше работила около 10-15 мин. Като спях пак тресеше и тук се чудя от какво може да е? Може ли тази хонда да се закачи на диагностика за грешки и т.н. И дали са сполочливи ,намират ли се части и прочие Ще съм много благодарен за отговорите!

Имам същата.Но като те чета тебе си решил да се трепеш-поне по въпросите ти това съдя.Колата си е супер - 16v1.6 93год. - какво повече ти трябва за българските условия освен ако не искаш да се състезаваш?.Широчка с мека возия и тапицерия и стабилно се държи на пътя.Идеална за средния потребител.Купих я преди над 8 год с газова уредба.4.5 год нищо не правих по нея освен масло филтри и газ 110-120 средно на дълъг път.Вдигал съм до 190 но няма смисъл за какво - само за проба беше.Нормално е при палене да ти поддържа 1100 об/мин(зимата може и повече да са - поддържат се от компа но чак 1700 са много) и да паднат до 750 като загрее.Двигателя е високооборотен - 8000 об показва на таблото.Щом ти тресе - не е добре.Закарай я на човек който е правил поне 4-5 такива коли.Аз направих проучване и така започнах да се занимавам с кукличката ми.После реших че си ми е добра бичкийката и ламарините дебели и здрави и направих ремонт на двигателя без да има смисъл и причина - НОВИ сегменти,биелни лагери(без основни че става дебело),прешлайфах главата за всеки случай и леглата на клапаните със самите клапани както и всички гарнитури.Карам САМО със свещи Денсо - пробвал съм и Бош ... че и други.Стават светложълти-двигателя е пушка-двуцевка ;) На газ на дълго ми гори 6.5-7/100км. а градско 10-11.Карал съм с гуми Сумитомо-бързи зимни но е излишно разточителство.Сега съм с Дебица 175/13 за 86лв.Изгоря ми веднъж релето за мигачите(намира се на платката под кормилото - казаха ми че струвало 75 лв. ;) ;) ;) ;) ) - трудна работа да се намери но реших проблема - изкормих го до цокъла и запоих към него 3 кабелчета къответни на немско със същите данни за Пежо 306 за 12лв. и сега всичко си е точно. Тези коли почват да ръждясват от задните калници- погледни първо там.Другото което трябва да се види са тампоните от задното окачване - едни особени с голям диаметър малко отпред на задните колела са.Познава се че не са добре ако на рязък завой задницата носи ...За друго не се сещам - поне при мене няма НИКАКВИ проблеми с тая кола.Сипвай си и карай!Ако си я пазиш и поддържаш тоя двигател съм го виждал на приятел на 620 000 км работи като моя дето сега е на 195 000 уж ;) ;) - на тая кола дето давам за пример само задните калници бяха много зле.Сложи й една газова Ловато и се радвай на асвалта и на високите обороти без прекаляване.Жужи като пчеличка милата ....Смятам да си я карам до пенсия поне още 12-15 год. че и повече. Редактирано от Bloodyleo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...