Jump to content
didka

Проблем с охлаждането на F20z1

Recommended Posts

Здравейте, проблемът е следния: преди 3 дена си проверих антифриза и за мое учудване долях близо 2 литра. Радиатора е нов, на половин година, няма вода в маслото, не съм прегрявал, нова помпа няма теч под колата??? Долях и пътувах 200км. Като пристигнах в казанчето няма никой, но в радиатора си беше до горе.На другия ден долях и отпраших към София. След стотина км. спрях и тогава видях изхвърлена течност при казанчето, всичко беше мокро. Изчаках да видя дали раб. перката, работи, не вдига темп. Питам се дали не е проблема в казанчето? Капачката се завива нормално, гледам, че няма някакво уплътнение ????? Ако някой знае какъв е проблема нека да ми помогне. Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега.Аз имах голям проблем с охладителната течност.При 3-ма майстори бях за да ми направят колата докато накрая не я направих сам.При мен след смяна на антифриза / от майстор/ започна да ми прави номера.Обезвъздушавахме я няколко пъти и пак.искам да те питам ти имаш ли парно и постоянно ли го имаш,защото при мен се изгуби и поняяякога се появяваше.На кратко на мен ми се наложи да обезвъздушавам колата от към парното.имаше възглавнижа която ми беше много трудно да разкарам.Аз също сменях капачки и как ли не го мислех и ... на мен съшо не ми прегряваша / много очудващо, но факт/.Свалях помпата и какво ли не докато.... дано ти помогнах с нещо.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом няма теч,значи има въздух в системата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо смени капачката на радиатора, после ще видим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако има въздух няма да има циркулация на охл течност и колата ща загрява.наи вероатно както каза колегата по горе проблема е в капачката,от там ти хварля течноста като я понапънеш малко и понейе всичко е загряло се изпарява бързо и не можеш да хванеш проблема.смени капачката с някои за проба само и ще разбереш,макар че нова капачка е не повече от 10 лв,така че.......казвам това,понеже миналата седмица пътувахме със сивик до софия,колата е 6,но за наша изненада преди сф парното изчезна,а колата не беше загряла повече от нормалното.слизаме и доливаме 1,5 л вода.навръщане напъваме хеча с 150,спираме и хоп,пак 1,5-2л вода.проблема излезе в липсващо уплатнение на капачката,и слаб клапан-напъваш и водата навън.за сивика купихме капачка за 6 лв и сега е ок.

Редактирано от pitbuls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, благодаря за помоща! След като изчетох предположенията ви, мисля, че трябва да пробвам капачката.Парно си имам, идеално даже, течността ми изчезва през капачката на казанчето и то на дълъг път, когато съм на по високи обороти. Както споменах (След стотина км. спрях и тогава видях изхвърлена течност при казанчето, всичко беше мокро.) Питам дали има ниакакво уплътнение на тази капачка, защото аз нямам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се чуди повече-гарнитурата ти е за смяна- все аще е мьничко но в обороти надува в разширителя а би трябвало и да вдига работната температура, парно имаш но сигурно ти загрява по-бавно от обикновено, дано да не сьм прав и да е капачката, но -минах по този пьт,успех!!!виж какво излиза отзад след каго загрее ако дима е бял и има сладникав мирис......има и тестове за наличие на CO2 в течността!!!!

Редактирано от едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капачката на радиатора трябва да смениш а не тази на казанчето.На казанчето няма уплътнител.Прави са колегите,че от там трябва да се почне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...