margo_pld 0 #1 Публикувано 18 Февруари, 2009 Така и аз да се оплача,та дано някой ми помогне да си разреша проблема.И ние значи си взехме HONDA CIVIK 1.3 16V 75 коня моноинжекция, когато я запаля сутрин на студено оборотите и са кам 1700 след което скачат на 2000 и след това постепенно стигат до 3000!!! След 30 секунди падат, казаха ми че е нормално,защото колата има газова и от нея ставало. Но наскоро след като ми загрее на свободен ход държи много ниски и загасва понякога(на бензин), преди 5000 км са сменени ролки,филтри,ремаци,масло! Моля някой ако знае от какво е да каже! Мерси предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogo 25 #2 Отговорено 18 Февруари, 2009 На газ или на бензин става? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hEka 11 #3 Отговорено 18 Февруари, 2009 здрасти и на тебе тъй като си нов е хубаво да започнеш с едно здравейте да разчупиш леда... а по проблема ти първо ако колата е 1,3 означава, че е карбуратор а не моноинжекция(1,5) и предполагам, че играенето на оборотите е заради ненастроена газова .. как се държи колата на газ? ... по добре е колегите с такъв двигател и газова да изкажат по-компетентно мнение тъй като аз карам на бензин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maral 0 #4 Отговорено 18 Февруари, 2009 Така и аз да се оплача,та дано някой ми помогне да си разреша проблема. И ние значи си взехме HONDA CIVIK 1.3 16V 75 коня моноинжекция, когато я запаля сутрин на студено оборотите и са кам 1700 след което скачат на 2000 и след това постепенно стигат до 3000!!! След 30 секунди падат, казаха ми че е нормално,защото колата има газова и от нея ставало. Но наскоро след като ми загрее на свободен ход държи много ниски и загасва понякога(на бензин), преди 5000 км са сменени ролки,филтри,ремаци,масло! Моля някой ако знае от какво е да каже! Мерси предварително! [/quote регулирай си клапаните а след това си обучи празния ход провери MAP Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kick 46 #5 Отговорено 18 Февруари, 2009 здравей колега нека започна с това че и аз преди време бях горд собственик на такъв автомобил колата беше с блокирал мотор и веднага я вкарах при Дидо и Омбрето последва основен ремонт на двигателя и не само... смених почти всичко моторче за празния ход кабели свещи делко и тн. всичко беше супер колата се разработи и почна да върви прилично (за 75 коня идеално) един ден реших че разхода който ми даваше (към 7.5 в града) може да се намали като сложа ГЪЗ записах си час при риятелче което много разбира от такъв вид гориво сложи ми той най добрата газова система с всички екстри за модела трябваше да мина към 500км. и да се върна за реглаж и нещата да заспят минах ги още същата вечер яко каране на следващия ден отивам за реглаж (колата за тези 500км. ми скъса нервите) направи въпросните реглажи на гас анализатори и всичко останало каза ми че всичко си е в нормите но...... от този момент аз вече бях обречен на невиждани мъчения колата харчеше яко не вървеше оборотите бяха като полудяли и от там се почна реглажи преправяници и какво ли не нито на газ нито на бензин работеше както трябва дори след като махнах газта нещата не се оправиха клапани реглажи......не незнаехме какво да правим след това разбрах че на този модел газ нестава обясниха ми и защо вакумната ситема на този мотор е много сложна и прецизна и...... колата я продадох надявам се при теб нещата да се оправят някак успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
margo_pld 0 #6 Отговорено 18 Февруари, 2009 Мерси много на всички за точните и прецизни отговори.Аз също си мисля че е заради газовата уредба,защото след консултации със специалисти на HONDA, всички изразиха мнение, че проблемите идват от газта...Колата ни работи добре за сега,но смятам да прегледам реглажа на клапаните за всеки случаи,въпреки че колата е японска сглобка и не се препорачва регулиране на клапаните.Още веднъж мерси на всички! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #7 Отговорено 18 Февруари, 2009 Препоръчва си се регулиране, даже на газ по начесто Това с оборотите на бензин ли го прави и ли на газ ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
margo_pld 0 #8 Отговорено 18 Февруари, 2009 Ми на бензин го прави, на газ не гасне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове