Jump to content
jigsaw

Хонда Акорд

Recommended Posts

Здравейте на всички :lol: току що се регистрирах за да потърся вашия съвет.Имам идея да си купя Хонда Акорд (харесва ми на външен вид) от 95-та до 98-ма година производство, разбира се годините тарпят известно разместване ако ще е в интерес на двигателя като модификация.Също така държа да е пълен инжекцион, да е минимум 1800 кубика, максимум 2000 кубика.Това което най-много ме интересува и за което бих искал да ме посъветвате е двигателя като код.Разгледал съм в общи линии някой документи които има във форума но избора е голям а аз не знам кой от тях е най-сполучлив или кои са най-сполучливи в диапазона на тези кубатури които съм дал по-горе.Понеже не познавам двигателите на Хонда за това се обръщам към вас за съвет.Преди години карах Мазда 626 83-ти набор :lol:, не беше резачка но беше много кораво животно и още щях да я карам ако не се беше разпаднала, но мотора не можа да се счупи.Вярвам, че Хонда не е по-назад, все пак е японска каляска.Ще се радвам на повече мнения и съвети.Благодаря предварително :)

Редактирано от jigsaw

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички :punk: току що се регистрирах за да потърся вашия съвет.Имам идея да си купя Хонда Акорд (харесва ми на външен вид) от 95-та до 98-ма година производство, разбира се годините тарпят известно разместване ако ще е в интерес на двигателя като модификация.Също така държа да е пълен инжекцион, да е минимум 1800 кубика, максимум 2000 кубика.Това което най-много ме интересува и за което бих искал да ме посъветвате е двигателя като код.Разгледал съм в общи линии някой документи които има във форума но избора е голям а аз не знам кой от тях е най-сполучлив или кои са най-сполучливи в диапазона на тези кубатури които съм дал по-горе.Понеже не познавам двигателите на Хонда за това се обръщам към вас за съвет.Преди години карах Мазда 626 83-ти набор :punk:, не беше резачка но беше много кораво животно и още щях да я карам ако не се беше разпаднала, но мотора не можа да се счупи.Вярвам, че Хонда не е по-назад, все пак е японска каляска.Ще се радвам на повече мнения и съвети.Благодаря предварително :punk:

която и версия да вземеш няма да сгреши-всички мотори са хубави-нали саХОНДА,-успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен Колега 2.0 мотор 6те е по-добре от 1.8 аз съм с 1.8 и ми се вижда малко за това голямо купе. :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите колеги :).Аз също предпочитам 2000 кубика, като цяло предпочитам по-голямата кубатура с по-малко коне отколкото по-малката кубатура с повече коне.Винаги бих си избрал 2000куб. 116 коня ,пред 1500-1600куб. на същите коне или повече.Мисля че Хонда имаха 1500 или 1600 куб. мотор с подобни коне ,просто като пример го давам.Все си мисля, че голямата кубатура не се компенсира с форсиране на мотора когато е по-малка кубатурата пък конете като на голяма кубатура.Обаче кажете някой конкретен мотор като код.До колкото съм обърнал внимание 2000 кубика има няколко мотора с различни коне не търся непременно най-мощния, а възможно най-успешния от тях.Споделете как са с ламарините тия коли.В момента карам един Пассат, на него мотора ще му се разпадне някой ден,но ламарините му са в отлично състояние няма изгнило никъде, а е на 18 години.За това търся като цяло общо мнение за Хонда Акорд, впечатления, опит и т.н.Пък се се надявам да скалъпя 5-6 хиляди лева да си купя някоя читава хондичка :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 2-ката мотор и си върви доста прилично като за тон и половина кола . Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 2-ката мотор и си върви доста прилично като за тон и половина кола . Успех

С кой код на мотора си колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От няколко месеца карам Хонда Акорд CC7 - 1995г., Английско производство с двулитров двигател - F20Z1 - 131 к.с. Двигателя много ми харесва - има си вътък на ниски обороти - много удобно за града и в същото време е достатъчно мощен и пъргав за извън града. Според мнения, които съм чел във форума, този двигател е и доста дуракоустойчив, така че не би трябвало да имаш проблеми с него ако се грижиш за поддръжката (консумативи, регулиране на клапани и т.н.).Колкото до самата кола, отново според мнения от форума, най-лошото е че е правена в Англия - по ниско качество на сглобката, по-добрия вариант бил Американския акорд от същия период.Лично на мен ми харесва и то много и ми върши идеална работа - всеки ден, безотказно.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото до самата кола, отново според мнения от форума, най-лошото е че е правена в Англия - по ниско качество на сглобката, по-добрия вариант бил Американския акорд от същия период.

Дай да не зачекваме вечната тема :huh: Много добра си е колата ... мисля че американска сглобка са комбитата и купетата 2вр. F20(нещо си) са двигателите, за който питаш. И 1.8 (F18) да вземеш, ако е запазена пак си струва парите. Поздрави,Оги

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза някой преди мен,доста прилична динамика за тон и половина кола.Говоря за моята която е 2000см2.Двигателя се води F20A4.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ф20Б3 е двигателя на 2 литровият вариант Аеродек от Щатите същият е и на купето 136 кс-мнооооооооого добра кола Малко е дълга -почти 5 метра но освен че е дуракоустойчива и безпроблемна вози като лимузина от горният клас и ми харчи 10л газ с оригинална газоваПС понякога се чудя да я сменя с нещо заради годините но нищо друго не ми хваща окото за тези качества на тая цена Също да добавя-много е важно първоначалният оглед и късмет все пак :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря на всички за отговорите и съветите.Определено се насочих към Ф20 серията на двигателите и по-конкретно Б модификацията.Разгледах някой западни сайтове и прочетох разни неща и останах с впечатление,че Б модификацията е.... не точно по-добра от А, но някакси по-оптимална, абе и аз не съм сигурен как точно да се изразя.Разбира се и на А модификацията съм склонен.Това което не разбрах обаче каква е разликата със Z модификацията спрямо останалите модификации от Ф20 серията на двигателите.Също останах с впечатление,че Б модификацията е с В-ТЕК за разлика от А модигикацията.Хе съм съвсем на ясно какво точно е В-ТЕК, но от прочетеното разбирам, че е нещо което е хувабо да го има двигателя ти ако ще караш Хонда.

Редактирано от jigsaw

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ф20Б3 е двигателя на 2 литровият вариант Аеродек от Щатите същият е и на купето 136 кс-мнооооооооого добра кола Малко е дълга -почти 5 метра но освен че е дуракоустойчива и безпроблемна вози като лимузина от горният клас и ми харчи 10л газ с оригинална газоваПС понякога се чудя да я сменя с нещо заради годините но нищо друго не ми хваща окото за тези качества на тая цена Също да добавя-много е важно първоначалният оглед и късмет все пак :lol:

Абсолютно вярно! А на бензин на мен ми е около 13 л. градско зависи де с тези задръствания, може и повече и по-малко. Дългичка е ама щом аз успявам да се справям по тези тесни улички, където няма много място за паркиране, значи не е страшно! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз колега съм с F20 B3 2000 iES aerodeck .Новобранец съм но тя се оказа голяма послушница.Извън града гори около 10-12 газ на магистрала ,а градското ми е около 15 ,но аз и едва лия карам правилно (засега) а за US и J сглобките съм чел че са със специално антикорозионно покритие .12 годишна е а и кожения салон си е як,климатика бачка ако имаш нещо подобно вземай.С малко пазарлък де.! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...