Jump to content
darius

Ще строят автозавод до Ловеч

Recommended Posts

Агенцията за инвестиции е подписала за автозавод до Ловеч.Дали ще има в скоро време китайска кола произведена в БГ? ;) Само да не стане, като навремето с Рено?Инфо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошо няма, ще открият работни места за доста хора и за някой млади хора ще е голямо стъпало нагоре в развитието им.Принципно ми е странно че започват производство точно в БГ, в китай им е по-евтина работната ръка, но можеби от БГ им е отправната точка към разпространение на автомобилите им в европа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен тая няма да я бъде ;) Такива като Гриша Ганчев и от сорта производство успешно досега за 20 години не са направили .100 млн. е малка сума за автомобилен завод.А и нека не забравяме , че точно в момента всички автомобилостроители в света намаляват производство и закриват заводи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно,че много заводи се закриват и намаляват работната си ръка...,но със сигурност така няма да продължава!Вероятно още година и две и всичко пак нагоре, отново почват новостите и инвестициите...Света трябва да върви напред с нови технологии.Просто е въпрос на време...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

единственото нещо което ме плаши в цялата работа е че завода е китайски и вероятността е голяма да има доста внесена и китайска работна тъка, но като цяло е добра новина.със сигурност ще се отворят много нови работни места и градовете в близост ще живнат п.п.Когато рено дойдоха в БГ и искаха да правят фабрика в сев. България нашия Цар измършалял им каза че трябвало да му дадат 10 млн еуро на ръка...дали ще го направят?и да са и да не сам им проблем тези 10 млн те никога няма да го направят.И в крайна сметка те одиоха в една наша близка съседка.п.п.2Когато мерцедес дойдоха в БГ и искаха да правят фабрика в сев. България нашия Цар измършалял им каза че трябвало да му дадат 10 млн еуро на ръка...дали ще го направят?и да са и да не сам им проблем тези 10 млн те никога няма да го направят.И в крайна сметка те одиоха в една наша близка съседка.п.п.3Сами може да си прецените какво сте изгубили гласувайки за вашия "испански принз на бял кон"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно ми е странно че започват производство точно в БГ, в китай им е по-евтина работната ръка, но можеби от БГ им е отправната точка към разпространение на автомобилите им в европа.

Не знам за работната ръка, може наистина да е от Китай, но по този начин ще изнасят за цяла Европа без да плащат мита и данъци. ДДС-то в България е 10%, докато ако се внася от извън ЕС е сумарно 30%. Освен това се спестяват и транспортните разходи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо имам натрапчивото усещане, че произведеният автомобил ще има по-лоши показатели на краштестовете и от Land Wind ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, може, защото някой ще е пропуснал да сложи предпазната рамка на колата, а си е я прибрал да си направи простор от нея в къщи! ;)Или някой махнал спирачната помпа, защото на Ладата му тая не работи добре! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изслушах внимателно първата част.Отначало журналистчето започна много добре, чак се очудих.После като спомена, че воланът се регулира само в едната посока, веднага се запитах дали има кормило, регулируемо в двете страни ;) Някой да знае нещо по въпроса?В края на първата част тех.информация направо ме хвърли в размисъл - 2.8 турбодизелов агрет с 84 к.с. ;) "Не густо". Съвсем правилно се е изразил. Направо се зарибих да погледна и втората част ;)0-100 км/м - 28 секунди ;)не можеш да спираш притока на въздух от въздуховодите ;)но пък вози добре и поема отлично неравностите ;) комплиментии системата 4х4 работи добреС няколко прости думи - почти си струва цената от 28.000 долара ;)

Редактирано от Oto Kluge

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най-вероятно ще правят сглобяване на каросерията от готови части... за да получат щампа made in EU

А за цената на труда - ми къде в ЕС ще намерят по-евтина работна ръка?

За едрогабаритното сглабяне + боя не са нужни чак толкова квалифицирани работници.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко се отклонихме от темата но аз да кажа...на скоро ходих на цар борис в София да ледам китайските джипове, които са с участие на мицубиши и ще кажа само едно нещо от разговора с жената там:"тя си ги подържа 120 без никакъв проблем"п.п.: http://www.vbox7.com/play:05d28d00п.п.2 http://www.youtube.com/watch?v=k5vT4uEINloняма да коментирам, загледайте се само ;)

Редактирано от uBaHoB

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За добро или за лошо до 10 години ще караме масово китайски коли. Дали ще е китайска марка или китайско Волво, това ще стане факт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ми се и мисли, не бих карал китайска кола, но ужасната истина е, че китайчетата ще превземат света, както веднъж каза един клиент "като се прибера ще обърна жената да видя дали на гъза и да не да пише маде и чайна" :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко се отклонихме от темата но аз да кажа...на скоро ходих на цар борис в София да ледам китайските джипове, които са с участие на мицубиши и ще кажа само едно нещо от разговора с жената там:"тя си ги подържа 120 без никакъв проблем"п.п.: http://www.vbox7.com/play:05d28d00п.п.2 http://www.youtube.com/watch?v=k5vT4uEINloняма да коментирам, загледайте се само :)

Откровено казано има нужда от коментар, защото специално първата кола се размазва със сериозна скорост, която далеч не е 64 км/ч :) Имам чувството, че е поне 350 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахах,а това второто филмче не е на китайски бус,а на гаден VW Transporterна всичкото отгоре тия черупки са голям хит в БГ,да им е честито на печелившите.....трябва да карат на принципа,че всеки удар ще им е последен:)

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахах,а това второто филмче не е на китайски бус,а на гаден VW Transporterна всичкото отгоре тия черупки са голям хит в БГ,да им е честито на печелившите.....трябва да карат на принципа,че всеки удар ще им е последен:)

:D
Иииххааааааааааааа :D
Аааа такааааааа :D Първо исках да сложа краш тест на Сивик от 2001-2005-та, но предположих, че ще бъда обвинен, че сравнявам коли от различни генерации.Е, сложих Сивик от 1979 - няколко години преди да се появи въпросния Голф 2.Разликата правете сами.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Турция - Тойота и Рено.В Словакия - Киа.В Румъния - нещо като Рено, ма избиха рибата.В Сърбия - Фиат.В Чалгария - :) Да взема да се оженя за китайка, пък внуците ми да са дръпнати, ма маам ориз и да се прекръстя на Жив Дърт Пън?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тоя транспортер понеже не е възможно китайците да са имали лиценз да го произвеждат :) ?египтяните например все още правят костенурката :Da освен рено е трябвало да правим и : http://money.ibox.bg/material/id_1696860923/fpage_1/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Тая жълтата все едно я взривиха!Теста е все пак от 1992г и китайците прохождаха.Доста страшничко е!А за Роувър к'во да кажа, те ни прецакаха със смотан модел, мислеха че тука е Индия и могат да да продават морално остаряла кола!Колата имаше разход 1л/1000км масло.Двг-то ако беше на Хонда, щеше да е различно.Правителството не даде нормалните данъчни облекчения и всичко отиде по дяволите. Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:)

:lol:

Иииххааааааааааааа :D
Аааа такааааааа :lol:
Мисля, че сравнението при краштестовете не е правилно. Сивика поема удара с цяла предница а голфа с половин ;). Ето един краштест на сивик подобен на този на голфа
:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този Сивик е значително по-нов от Голф 2 :lol: Но приемам забележката :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този автозавод от 2-3 години слушам. :huh: Китайски колички от рода на "смарт" не бих си купил. :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От непроврен източник научих снощи, че ЕС е забранил проекта, не им се нрави китайски завод в Европа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От непроврен източник научих снощи, че ЕС е забранил проекта, не им се нрави китайски завод в Европа.

мен ми се щеше да го има тоя завод за да може и ние да дръпнем малкоа и на някой може да му харесат тия коли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми харесват сташно. Купувай народе!П.П. Имам погребално бюро и фирма за ковчези - ало, клиентите - плииз, не се бутайте, ще има за всички?!Вие четете ли какво пишете? Не ни ли стигат труповете от тежки катастрофи, та да добавим и трупове от леки катастрофи?!?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От непроврен източник научих снощи, че ЕС е забранил проекта, не им се нрави китайски завод в Европа.

мен ми се щеше да го има тоя завод за да може и ние да дръпнем малкоа и на някой може да му харесат тия коли
И на кой ще му харесат, на бедния който няма пари за свястна нова кола и ще вземе по-евтината китайска...по-добре не, чупените дачии са достатъчни за пазара като евтини коли и сигурно са малко по-добре от китайските. Не знам как мислят другите ама ако една нова китайска или дачия струват 15 бона, по-скоро ще си взема 5 годишна хонда отколкото нова каруца от тея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие четете ли какво пишете? Не ни ли стигат труповете от тежки катастрофи, та да добавим и трупове от леки катастрофи?!?!

Абсолютно. Преди време ми попадна една статистика която ме изуми - през 1990г. в България са загинали малко над 2000 човека при автомобилни катастрофи. За сравнение 2008 са загинали 1080. Два пъти по-малко при сигурно 3 пъти по-голям трафик! Единственото обяснение, е че катастрофите с жигулки и москвичи даже и при 50-60 км/ч са означавали сигурна смърт.Освен това си мисля, че в обозримо бъдеще в България не могат да се сглобяват коли, които да отговарят на евро стандартите. За какво им тогава на китайците завод тука?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към средата на декември, ако не се лъжа, излезна една статистика на ЕС, според която сме на първо място по загинали от автомобилни катастрофи. Бях толкова шокиран от цифрата, че дори не запомних коя държава беше на второ място. Помня само че на момента направих една бърза сметка (явно тогава съм я чул все пак, но не съм я запомнил), от която излизаше, че броят български жертви разделен на общото население от около 7.5 милиона съпоставено към броя жертви дадени от втората страна към тяхното население - разликата беше убийствена в %! Т.е. условни 5.000 жертви на 7.5 милиона са едно, а 4.400 (също условни) на 15 милиона са съвсем друго. :D И не разбирам защо нападат Б.Борисов за това, че е казал оная реплика за малкото качествен материал в България. Така си е. Само дето истината малко хора успяват да я проумеят, или по-скоро да я преглътнат. Некачествен народ, некачествени автомобили, некачествени пътища, некачествени полицаи и НИКАКВО ЖЕЛАНИЕ У МАСАТА ДА СЕ СЪОБРАЗЯВА СЪС ЗАКОНА И ДРУГИТЕ НА ПЪТЯ.Та, тези китайски колици биха ни дошли добре. Така закрепеният крехък приръст (за момента май върви към 0) съвсем ще се срине ;) Всъщност, така като се замисля, той и без това основно се прави от мангалите, а те нова китайска кола няма да си купят. Трябва да сме спокойни. Бъдещето на българската нация е в сигурни ръце.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 години говорехме за жълти боклуци в компютри, аудио, камери, ТВ и тн. Мислех, че никога няма да си купя китайски, даже азиатски ТВ. Да, ама не.Дали ни харесва или не, към този момент Китай е автомобилостроител No 1 света (второ поредно тримесечие задминава САЩ). И от 2 години са нетен износител на автомобили (изнасят повече, отколкото внасят).Явяват се заплаха номер 1 за всички останали автомобилостроители и негативната кампания с/у тях идва отвсякъде (до голяма степен тя е аргментирана, но...).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(изнасят повече, отколкото внасят).Явяват се заплаха номер 1 за всички останали автомобилостроители и негативната кампания с/у тях идва отвсякъде (до голяма степен тя е аргментирана, но...).

Ами в такъв случай...Честито на закупилите! :unsure:http://vbox7.com/play:ec1b520e :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От непроврен източник научих снощи, че ЕС е забранил проекта, не им се нрави китайски завод в Европа.

мен ми се щеше да го има тоя завод за да може и ние да дръпнем малкоа и на някой може да му харесат тия коли
И на кой ще му харесат, на бедния който няма пари за свястна нова кола и ще вземе по-евтината китайска...по-добре не, чупените дачии са достатъчни за пазара като евтини коли и сигурно са малко по-добре от китайските. Не знам как мислят другите ама ако една нова китайска или дачия струват 15 бона, по-скоро ще си взема 5 годишна хонда отколкото нова каруца от тея.
ти думата беден знаеш ли какво означава изобщо?!иако тези коли (всички китайски по дифолт) не се осъвършенстват и не стават все по-добри и по-конкурентноспособни,защо компании с традиции и претенции като роувър например ще продават на китайци - за да може нарочно никой да не купува лии савсем да се затрият MG i Rover(който сега са на SAIC) и още хиляди негативи...http://www.roverclub-bg.com/index.php

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето малко интерсен коментар

това е така имам брй на авто билд коментира имитациите на китаиците колко са наглив софия съм виждал това подобие на BMW X5 и едно смалено подобие на Ланд Круйзер-а от 2006-та

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това долу вдясно май си е оригиналната емблема на ситроен.. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

USA, 1970 :"Who wll buy these cheap japanese cars. They suck!"USA 1985 :"Who wll buy these cheap south korean cars. They suck!"България 1990:"кой е чувал за японски коли? Скъпи са им частите, чупат се и ръждясват и изобщо някой виждал ли е свястна кола направена от азиатци ?!""България 2000:"какви са тия корейски дараци? Скъпи са им частите, чупат се и ръждясват и изобщо някой виждал ли е свястна кола направена от азиатци, освен ако са японци?!""България 2009:"Господи китайски коли? Скъпи са им частите, чупат се и ръждясват и изобщо някой виждал ли е свястна кола направена от азиатци, освен ако са японци или корейци?!"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти думата беден знаеш ли какво означава изобщо?!иако тези коли (всички китайски по дифолт) не се осъвършенстват и не стават все по-добри и по-конкурентноспособни,защо компании с традиции и претенции като роувър например ще продават на китайци - за да може нарочно никой да не купува лии савсем да се затрият MG i Rover(който сега са на SAIC) и още хиляди негативи...http://www.roverclub-bg.com/index.phpНа мен думата беден ми е напълно ясно какво значи...цяла България е пълна с хора отговарящи на това определение, ние си живеем на прага на мизерията.А останалата ми мисъл май не си разбрал точно какво имам в предвид. Китайците са още много далеч да произведат нещо качествено, а Ровер като ФАЛИРАЛА компания с традиции, която последните 20 години си сменя собствениците постоянно, там е отделен въпрос, компанията просто си беше за продаване и Китайчетата се възползваха от това и гордият английски викинг се превърна в "Роуви".....е това, ако не е опорочаване на някогата горда компания пък на.Китайчетата използват за база предни модели и ги префасонират, но дали излиза един качествен продукт от това е отделен въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...