Jump to content
BatV

Акорд 09

Recommended Posts

Новата колица я взех преди 3 месеца. Отварям капака вчера да долея препарат за чистачките и гледам вътре всичко потънало в кални пръски :) . Мазало. Ще пусна снимки утре да видите за кво става вънпрос. Гледам отгоре вижда се пътя от 2-3 места , т.е. нема плътна кора. Досега не бях се заглеждал,но утре ще я закарам на канал да видя защто така са решили япончетата?! Много съм учуден? Предната ми кола бе С3- имаше си плътна кора. Друг е въпроса, че на 3-тата година трябваше да я отскубна с голи ръце , понеже се откачи с 150Км/ч на магистралата :) . Съвет - тея кори помежду си имат стъклена вата , така че не правете като мен, набива се доста кофти в ръцете. :( Отлеснах се , та по темата - тва да няма плътна кора много ме дразни - искам вс. да ми е чисто дори и двигателя!! Аз НИКОГА не мия двигателите на колите си дори и когато ги продавам, така че калта ще си остане там! :) Интересува ме само при 8-ма ли е така или и другите са по този начин ? Според мен не е нормално това.

Редактирано от BatV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чесно казано, не съм забелязал да имам подобен проблем. Отдавна не е като излязла от магазина, но чак кални пръски нямам по двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5000 км и е още като нов двигателя. Сивика има кора от предната до задната броня.Предната ми кола (Опел Астра 2006) нямаше кора и на 2 години като я продавах мотора беше кален и мръсен. Добре че купувача познаваше добре колата:(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че това е повод за притеснение.Кората под двигателя в повечето случаи е екстра, за която се заплащат допълнителни пари...И е първото нещо, което чупиш по колата :) Из счупих две на една от предишните коли. Писна ми да давам по 555 лева за парче и се отказах. Тая работа има две хубави страни:1. Спестяваш пари!2. При най-малкия теч имаш сигнал, което за мен е най-важното. Защото и на нова кола може да се случи да протече. Маздата в истинския смисъл протече :) И това при положение, че имаше плътна кора. Оказа се лошо завит маслен филтър. По-скоро лошо завита пробка, защото масления филтър на този модел се вгражда. Той е хартиен и се се показва отвън. Така че го погледни от добрата страна и не си давай парите излишно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предния модел има плътна кора, но при добро желание на пътната обстановка пак има мръсотийки. Аз си взех един препарат ( прилича на мляко ) и го мажа с него ( вкл. маркучите и металните части ). Първо с влажен парцал да падне ако има КАЛ и после с другото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересното , че на стария модел влиза много мръсоия от предната решетка :hondarulez: Направо за 2 месеца зимен сезон всичко се беше оклепало , но с едно мокро парцалче мина всичко :hondarulez: Не съм забелязал някъде отдолу да се цапа с кал или такова , но и трудо ще забележа , поне при дизеловите двигатели е бая тясничко в коша

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и снимката, която обещах:

 

Публикувано изображение

 

Малко преувеличих, като я гледам сега - калните пръски не са чак толкова много,но все пак дразнят!

The Fastest - каква е целта на този препарат? Задърха по-малко кал ли? Какво пише, че съдържа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за кои пръски говориш ? Тези които са зад двигателя ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен също няма кора под целия моторен отсек, а само дефлектор под радиаторите (закрепен за предната броня и страничните кори на подкалниците).И при мен има пръски тук таме (не толкова много и така високо) но моят "кош" е доста по тесен и моторът лежи по-плътно в него.Зиме е добре да има кора - да пази от мизерии и обледеняване , но пък лете е "по-прохладно" без нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...The Fastest - каква е целта на този препарат? Задърха по-малко кал ли? Какво пише, че съдържа?

Този препарат НЕ е специално за тази работа, но случайно го взех ( един приятел го купи за да чистим по повод едно състезание за Кар Аудио ) и намазахме кори, маркучи и т.н. Изненадата дойде след 3 месеца, когато видях че мизерията се задържа доста по-трудно от преди. По-лесно се почиства след това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за кои пръски говориш ? Тези които са зад двигателя ли ?

Точно за тях колега. Там са най- много. По маркучите!По двигателя да има 2-3. Но зад него са доста. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

i при 7ма генерация е същото-не съм го гледал дали има кора ,но двигателя е в пръски-дори по кората на капака

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 5-та и има кора която е под предната част на двигателя. Моята вече я разпрах на един бордюр! Би трябвало и 8-ма да има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...