BatV 1 #1 Публикувано 6 Февруари, 2009 (Редактирано) Новата колица я взех преди 3 месеца. Отварям капака вчера да долея препарат за чистачките и гледам вътре всичко потънало в кални пръски . Мазало. Ще пусна снимки утре да видите за кво става вънпрос. Гледам отгоре вижда се пътя от 2-3 места , т.е. нема плътна кора. Досега не бях се заглеждал,но утре ще я закарам на канал да видя защто така са решили япончетата?! Много съм учуден? Предната ми кола бе С3- имаше си плътна кора. Друг е въпроса, че на 3-тата година трябваше да я отскубна с голи ръце , понеже се откачи с 150Км/ч на магистралата . Съвет - тея кори помежду си имат стъклена вата , така че не правете като мен, набива се доста кофти в ръцете. Отлеснах се , та по темата - тва да няма плътна кора много ме дразни - искам вс. да ми е чисто дори и двигателя!! Аз НИКОГА не мия двигателите на колите си дори и когато ги продавам, така че калта ще си остане там! Интересува ме само при 8-ма ли е така или и другите са по този начин ? Според мен не е нормално това. Редактирано 6 Февруари, 2009 от BatV Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sCoff 38 #2 Отговорено 6 Февруари, 2009 Чесно казано, не съм забелязал да имам подобен проблем. Отдавна не е като излязла от магазина, но чак кални пръски нямам по двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mаrto 42 #3 Отговорено 6 Февруари, 2009 5000 км и е още като нов двигателя. Сивика има кора от предната до задната броня.Предната ми кола (Опел Астра 2006) нямаше кора и на 2 години като я продавах мотора беше кален и мръсен. Добре че купувача познаваше добре колата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Otto Kluge 10 #4 Отговорено 7 Февруари, 2009 Не мисля, че това е повод за притеснение.Кората под двигателя в повечето случаи е екстра, за която се заплащат допълнителни пари...И е първото нещо, което чупиш по колата Из счупих две на една от предишните коли. Писна ми да давам по 555 лева за парче и се отказах. Тая работа има две хубави страни:1. Спестяваш пари!2. При най-малкия теч имаш сигнал, което за мен е най-важното. Защото и на нова кола може да се случи да протече. Маздата в истинския смисъл протече И това при положение, че имаше плътна кора. Оказа се лошо завит маслен филтър. По-скоро лошо завита пробка, защото масления филтър на този модел се вгражда. Той е хартиен и се се показва отвън. Така че го погледни от добрата страна и не си давай парите излишно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The_fastest 0 #5 Отговорено 7 Февруари, 2009 Предния модел има плътна кора, но при добро желание на пътната обстановка пак има мръсотийки. Аз си взех един препарат ( прилича на мляко ) и го мажа с него ( вкл. маркучите и металните части ). Първо с влажен парцал да падне ако има КАЛ и после с другото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #6 Отговорено 7 Февруари, 2009 Интересното , че на стария модел влиза много мръсоия от предната решетка Направо за 2 месеца зимен сезон всичко се беше оклепало , но с едно мокро парцалче мина всичко Не съм забелязал някъде отдолу да се цапа с кал или такова , но и трудо ще забележа , поне при дизеловите двигатели е бая тясничко в коша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BatV 1 #7 Отговорено 8 Февруари, 2009 Ето и снимката, която обещах: Малко преувеличих, като я гледам сега - калните пръски не са чак толкова много,но все пак дразнят! The Fastest - каква е целта на този препарат? Задърха по-малко кал ли? Какво пише, че съдържа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #8 Отговорено 8 Февруари, 2009 Колега за кои пръски говориш ? Тези които са зад двигателя ли ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6056 #9 Отговорено 8 Февруари, 2009 При мен също няма кора под целия моторен отсек, а само дефлектор под радиаторите (закрепен за предната броня и страничните кори на подкалниците).И при мен има пръски тук таме (не толкова много и така високо) но моят "кош" е доста по тесен и моторът лежи по-плътно в него.Зиме е добре да има кора - да пази от мизерии и обледеняване , но пък лете е "по-прохладно" без нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The_fastest 0 #10 Отговорено 8 Февруари, 2009 ...The Fastest - каква е целта на този препарат? Задърха по-малко кал ли? Какво пише, че съдържа?Този препарат НЕ е специално за тази работа, но случайно го взех ( един приятел го купи за да чистим по повод едно състезание за Кар Аудио ) и намазахме кори, маркучи и т.н. Изненадата дойде след 3 месеца, когато видях че мизерията се задържа доста по-трудно от преди. По-лесно се почиства след това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BatV 1 #11 Отговорено 9 Февруари, 2009 Колега за кои пръски говориш ? Тези които са зад двигателя ли ?Точно за тях колега. Там са най- много. По маркучите!По двигателя да има 2-3. Но зад него са доста. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki64 14 #12 Отговорено 9 Февруари, 2009 i при 7ма генерация е същото-не съм го гледал дали има кора ,но двигателя е в пръски-дори по кората на капака Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalio 0 #13 Отговорено 23 Февруари, 2009 Аз съм с 5-та и има кора която е под предната част на двигателя. Моята вече я разпрах на един бордюр! Би трябвало и 8-ма да има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове