meto'o 3 #1 Публикувано 4 Февруари, 2009 Здравйте колеги предницата ми се отропа нещо и реших, че е време за ремонти та : Смених Амортисьорите и шарнирите и десен лагер на главината. Поразклатих носачите да видя и нямаше луфтове. събирам предницата, реглаж както си му е реда иииии днеска неизбежно минах през 1 дупка иии пак нещо тропа след всичко вече направено адски мн ме вбесява. Помагайте. Колата е Сивик 95 год Купе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #2 Отговорено 4 Февруари, 2009 моита тропаше от прецакани тампони на стабилизиращата щанга,също и от разбити накраиници. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tazzz 13 #3 Отговорено 4 Февруари, 2009 Не си дал много подробно инфо за клатеното и с хвърляне на боб няма да познаем какво е...но може да си погледнеш рейката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto'o 3 #4 Отговорено 4 Февруари, 2009 Не разбрах в какъъв смисъл клатене колега. Нямаше клатене на носачите и предположих че нямат луфтове съответно чукане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #5 Отговорено 4 Февруари, 2009 Провери си кормилните накрайници(външни -вътрешни) също и кормилният прът (на рейката) за луфтове.....Също и спирачните апарати могат да ти тропат, ако са износени водачите им...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #6 Отговорено 4 Февруари, 2009 а нещо да нямаш в жабката което да подскача? другото е сигурен ли си че сичко е подменено качествено и надеждно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto'o 3 #7 Отговорено 4 Февруари, 2009 Всичко е правено както трябва колега, защото си го правих аз а не да са я претупали в някой сервиз. Сигурно няой тампон е здал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #8 Отговорено 5 Февруари, 2009 ...има едни тампони на носача които са свързани с долната част на амортисьора при тяхното износване колата започва да тропа на 100% ...незнам дали схващаш за кои става дума утре мога да ги щтракна с телефона Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sam 0 #9 Отговорено 5 Февруари, 2009 Колега,предлагам ти вместо да се чудиш да отидеш в някой сервиз,в който правят реглаж на ходова част и там ще ти кажат ако има нещо за смяна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto'o 3 #10 Отговорено 5 Февруари, 2009 (Редактирано) ...има едни тампони на носача които са свързани с долната част на амортисьора при тяхното износване колата започва да тропа на 100% ...незнам дали схващаш за кои става дума утре мога да ги щтракна с телефонаАм колега ти ме вкара в джаза. Амортисьора не е ли свързан към носача само с болт. Поне аз избих болта и се разделига носача и амортисьора. Но ако не ти е проблем направи 1 2 снимки да се уточниме, че изпаднах в мисли Колега sam наистина би било добре да отида и да ми кажат тва тва, нооо на кадърни сервизджии се нагледах предполагам ме разбираш. За тва предпочитам да се поомажа обаче да знам,че е направено а не само така да си мисля Редактирано 5 Февруари, 2009 от zeetz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #11 Отговорено 5 Февруари, 2009 Всичко е правено както трябва колега, защото си го правих аз а не да са я претупали в някой сервиз. Сигурно няой тампон е здал колега,ако си сменял тампони,нали знаеш че се донатягат след като колата е пусната и е стъпила на гумите си,в смисъл без да е подпряна или вдигната на крик Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sam 0 #12 Отговорено 5 Февруари, 2009 Разбирам те напълно и успех тогава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto'o 3 #13 Отговорено 5 Февруари, 2009 колега,ако си сменял тампони,нали знаеш че се донатягат след като колата е пусната и е стъпила на гумите си,в смисъл без да е подпряна или вдигната на крик Благодаря за съвета колега, но не съм сменял никакви тампони. Проверката беше сериозна и тези на носачите нямаха проблеми. Амм тези на тросионната щанга бяха тръгнали, но ги пренебрегнах обаче явно ще трябва да ги сменям. В този ред на мисли някой знае ли колко струва комплект тампони за тросионна щанга. Така да се подготвя психически ахах. Благодаря на всички отзовали се. Така се чувствам като част от екипа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #14 Отговорено 5 Февруари, 2009 че тои сивика не е с торсион до колкото се сещамда не искаш да кажеш тампони на стабилизиращата щанга?моите са като на кадета-биелетка с един тампон отдоло и един отгоре на щангата и са евтини-4 броя не съм сигурен но някаде около 10 лв бяха мисля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #15 Отговорено 6 Февруари, 2009 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto'o 3 #16 Отговорено 6 Февруари, 2009 че тои сивика не е с торсион до колкото се сещамда не искаш да кажеш тампони на стабилизиращата щанга?моите са като на кадета-биелетка с един тампон отдоло и един отгоре на щангата и са евтини-4 броя не съм сигурен но някаде около 10 лв бяха мисля. Така де колега за стабилизиращата щанга става въпрос Ми надявам се и мойте да не излезнат повече от твойте. Поздрави. Колега Еди Ведър моя носач явно е по различен защото аз такива тампони на болта на носача нямам, за тва не се и сетих сиг Има нещо различно тука мерси много за отзива ще пробвам с тампони на стабилизираща щанга Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #17 Отговорено 6 Февруари, 2009 Явно си с друго окачване Сега сериозно :имаш две втулки на долният носач ,ако са заминали е възможно от там да тропа (на снимката се вижда едната ,другата е по навътре към купето ) тампони на стабилизиращата щанга е другото от което може да е ,също така от износени водачи на спирачният апарат .Прегледай по обстойнно окачването Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iskamvitec 0 #18 Отговорено 6 Февруари, 2009 Не прочетох всичко но ако ти е рейката се обади ти ми знаеш координатите ще те ПРАТЯ при едни приятели........ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto'o 3 #19 Отговорено 7 Февруари, 2009 Явно си с друго окачване Сега сериозно :имаш две втулки на долният носач ,ако са заминали е възможно от там да тропа (на снимката се вижда едната ,другата е по навътре към купето ) тампони на стабилизиращата щанга е другото от което може да е ,също така от износени водачи на спирачният апарат .Прегледай по обстойнно окачванетоЯсно днеска ще се рови пак Не прочетох всичко но ако ти е рейката се обади ти ми знаеш координатите ще те ПРАТЯ при едни приятели........Оки Брат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #20 Отговорено 7 Февруари, 2009 Колега Еди Ведър моя носач явно е по различен защото аз такива тампони на болта на носача нямам...е как бе колата ти е като моята Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto'o 3 #21 Отговорено 7 Февруари, 2009 Колега Еди Ведър моя носач явно е по различен защото аз такива тампони на болта на носача нямам...е как бе колата ти е като моята Да братле днеска като навих ръкави отново позабърсах мърсотията и са си там Просто толко се бях вторачил в амортисьорите и другите филми, че не съм ги забелязал. Прегледах ги мърдат малко ама то е нормално нали е тампон или втулка няма значение хах. Е като легне колата отгоре нз как е ама.... абе ще понакупя тампони и ще сменям 1 по 1 явно е от тва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове