joro_www_joro 0 #1 Публикувано 2 Февруари, 2009 искам да попитам дали някой е пренареждал скоростната кутия.искам да знам дали моке да се намали предавателното число само на 5-та предавка.имам мануал,но така и не ми стана ясно кое точно е моето предавателно число.ще се опитам да го приложа по-касно.искам да ми паднат оборотите на 5-та.ако някой знае дали е възможно,нека да ми пише.благодаря П.С. немога да го прехварля ,но вариантите са : manual except 5-та предавка 0.771; manual 5-та предавка 0.848 същп тала незнам какво означава exept. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The PitBull 1 #2 Отговорено 2 Февруари, 2009 Здрасти ползвай търсачката и ще останеш доста задоволенФранкенщайн Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
joro_www_joro 0 #3 Отговорено 3 Февруари, 2009 Здрасти ползвай търсачката и ще останеш доста задоволенФранкенщайнблагодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #4 Отговорено 3 Февруари, 2009 Емо нищо не каза, дали могат да се пренареждат скоростите?И аз имах идея да се сложи диференциал и 5та предавка от едновалка, а да се използват 1-4та предавка от двувалка, но не знам дали това е технически възможно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #5 Отговорено 4 Февруари, 2009 Колеги, в тоя ред на мисли може ли някой да ми обясни нещо за предавателните числа, че не ми е ясно много. Значи моята логика е следната по-голямо предавателно число /по-голямо зъбно колело/ за съответната предавка - по-висока мах скорост на съответната предавка. Съответно по малко предавателно число по-ниска максимална скорост, но пък по-добро ускорение т.е. по-бързо се достига тази мах скорост. При моя прелюд F20 - 5 ген. да речем на 3 мах скорост е 128 км/ч, за Н22 не си спомням точно, но по книжка му даваха мисля към 150. При другите предавки също имаше разлика в полза на Н22 за мах скорост. Някой някъде беше споменал, че Н22 е с най-къси скорости, ако това е вярно, значи моята логика куца някъде и то доста ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #6 Отговорено 4 Февруари, 2009 Предавателното число е в 'полза' на първичния вал, и колкото е по-голямо, толкова по-ниска предавка е - съответно по-мощна, но по-бавна.Например имаш предавателно число на първа предавка 3.25, а на втора - 1.944Това означава, че на първа предавка, вторичния вал на скоростната кутия ще се върти 3.25 пъти по-бавно от първичния (тоест от двигателя), а на втора - 1.944 пъти по-бавно.Главното предаване (при диференциала) пък намаля още повече скоростта на въртене. На едноваловите двигатели, главното предавателно число е 4.25, а на двуваловите - 3.888Това означава, че полуоските (и съответно гумите) ще се въртят 4.25 (съответно 3.888) пъти по-бавно от вторичния вал.За да получиш реалното предавателно число, умножаваш двете предавателни числа - на предавката, и на диференциала. Това означава, че на първа скорост на двувалов двигател, гумите ще се въртят 12.636 (3.25*3.888) пъти по-бавно от двигателя, а на втора - 7.558272 (1.944*3.888) пъти по-бавноПета предавка на двуваловите е 0.878, което прави 3.413664 оборота на двигателя, за 1 оборот на гумата.Пета предавка на едноваловите е 0.771, което прави 3.27675 оборота на двигателя, за 1 оборот на гумата.Излиза, че (при еднаква мощност и въртящ момент) на 5та предавка едновалката ще набира по-бавно, но ще може да вдигне (теоритично) по-висока скорост от двувалкатамного сложно стана, надявам се си ме разбрал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #7 Отговорено 4 Февруари, 2009 Доколкото успях да схвана 2.2 витек е с по-къси скорости от 2.0 и понеже е двувалов при еднаква мощност би имал по-ниска мах скорост на пета предавка /а и на останалите предавки/, а това че дефакто мах му скорост е по-висока в случая се дължи преди всичко на по-голямата мощност и въртящ момент на двигателя, а не на предавателните числа на скоростната кутия? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #8 Отговорено 4 Февруари, 2009 дай ги цифрите, и ще ти кажапо-високата макс. скорост често се дължи и на по-високите максимални обороти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
joro_www_joro 0 #9 Отговорено 7 Февруари, 2009 дай ги цифрите, и ще ти кажапо-високата макс. скорост често се дължи и на по-високите максимални оборотиЗравей колега.Исках да те питам,защото виждам че си наясно дали ще мога да променя само предавателното число на 5-та.разбирам че ще имам голяма разлика между 4-та и 5-та,но аз пътувам много извън града пак ако щеш и изван България.целта ми е да ми паднат оборотите на 5-та а от там и разхода.Мисля че ако може да се направи ще се вдигне и максималната скорост /ако достига мощност разбира се /.Мотора ми е д16а9е и сега максималната скорост ми е малко над 210 км/ч.Ако паднат оборотите и не натежи много съпротивлението ще се вдигне малко и скоростта.така е моята логика.така че с един куршум 2 заека.незнам дали съм праж,но... Малко нерах това за двувалките и едновалките.Моята скоросна кутия е P7-1....... ако можеш да ми изясниш.... Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #10 Отговорено 8 Февруари, 2009 по-ниски обороти - по-ниска мощност за ускорение и преодоляване на съпротивлението, ако нямаш запас на мощност скоростта ще падне.Знам един сигурен начин да се свалят оборотите на 5-та, но ще пострада его-то ти и ще загубиш по 10мин на всеки час пътуване - вместо с максималната скорост на колата караш с 20-30км/ч по-бавно... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
joro_www_joro 0 #11 Отговорено 8 Февруари, 2009 по-ниски обороти - по-ниска мощност за ускорение и преодоляване на съпротивлението, ако нямаш запас на мощност скоростта ще падне.Знам един сигурен начин да се свалят оборотите на 5-та, но ще пострада его-то ти и ще загубиш по 10мин на всеки час пътуване - вместо с максималната скорост на колата караш с 20-30км/ч по-бавно...Колега,проблема ми извън града или по-точно н магистрала е че ако ми се маложи да пътувам над 4-5 или повече часове ми бръмва главата.Когато постоянната ми скорост е м/у 140-150 км.ч оборотите на 5-та са м/у 4000-5000 при което нормално е да се изоря бързо.затова имах въпрос как могат и дали някой е пренареждал кутия за да постигне тишината и малкия разход на 5-та.Що се отнася за speed max го обмислях като бонус.Аз обмислям на есен да повиша мощноста на колицата и ако до тогава имам постигнато това ще ми в в голям плюс.Както казах сега за да съм на 210км/ч трябва да съм на 7500 оборота /почти/няма да е нужно след тунингован двигател да съм на такива обороти.не казвам че карам често с тази скорост,но нали като те хване щуротията и ти се приисква да дигнеш адреналина.затова казах че ако може ще се получи 2 в 1.Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #12 Отговорено 8 Февруари, 2009 еххх, ако имаше възможност да се сложи 6-степенна кутия.. там съм чел че 6-а е доооста дълга Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mom40_87 9 #13 Отговорено 8 Февруари, 2009 (Редактирано) по-ниски обороти - по-ниска мощност за ускорение и преодоляване на съпротивлението, ако нямаш запас на мощност скоростта ще падне.Знам един сигурен начин да се свалят оборотите на 5-та, но ще пострада его-то ти и ще загубиш по 10мин на всеки час пътуване - вместо с максималната скорост на колата караш с 20-30км/ч по-бавно...Колега,проблема ми извън града или по-точно н магистрала е че ако ми се маложи да пътувам над 4-5 или повече часове ми бръмва главата.Когато постоянната ми скорост е м/у 140-150 км.ч оборотите на 5-та са м/у 4000-5000 при което нормално е да се изоря бързо.затова имах въпрос как могат и дали някой е пренареждал кутия за да постигне тишината и малкия разход на 5-та.Що се отнася за speed max го обмислях като бонус.Аз обмислям на есен да повиша мощноста на колицата и ако до тогава имам постигнато това ще ми в в голям плюс.Както казах сега за да съм на 210км/ч трябва да съм на 7500 оборота /почти/няма да е нужно след тунингован двигател да съм на такива обороти.не казвам че карам често с тази скорост,но нали като те хване щуротията и ти се приисква да дигнеш адреналина.затова казах че ако може ще се получи 2 в 1.Благодаряколега незнам дали ще ти помогна но се поинтересуваи как стои въпроса със скоросните кутии от акгличанк а имен от тези на мотора d16y3 защото като сравнява скорост-обороти моята е със по дълги скорости аз на 5 та съм на 5250 оборота с 200 км/ч,доколкото може да се вярва на километража, но пък при мен има момента 4е не ми достига мощност и по трудно прехвърлям 200 км. по интересуваи от тяхните скоросни кутии може да ти свършат работа Редактирано 8 Февруари, 2009 от Mom40_87 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
joro_www_joro 0 #14 Отговорено 9 Февруари, 2009 не искам да сменям скоростите ,защото едва ли ще ми харесат.исакм да си запазя предавките на всички скорости освен на 5-та.ТАМ Е ПРОБЛЕМА Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #15 Отговорено 9 Февруари, 2009 точно тоя номер го е правил Демона ако не се лъжа и го има писано в проекта му ... за предавателните числа съм писал поне аз поне една тема ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове