manniakk 22 #1 Публикувано 30 Януари, 2009 (Редактирано) Колата студена държи 1500 обороти но като загрее рязко сваля на около 600. При задържане около 3000 примерно и чат пат не успява да ги поддържа.Мотора тресе стабилно между 600 и 1200 оборотаВъзможно ли е да съм объркал някой от кабелите на свещите. По какъв ред се редят че не успях да намеря упътване и на делкото няма номерация. Имам грешка 14 и 22. Едното е IACV което може би обяснява ниските обороти. как мога да диагностицирам IACV-то дали работи изобщо. кабелите ще ги замеря. грешка 22 я знам и не ме притеснява.Мотора е swap-нат на d14. Мисля си че може бензиновата помпа да е слабичка или да са спекли инжекторите и да не пръскат добре. Ако пробвам с инжектори от d16y7 дали ще станат? Какво друго да гледам? то че ще ходя на сервиз ясно ама ако мога да видя нещо сам Редактирано 30 Януари, 2009 от manniakk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
burner 0 #2 Отговорено 30 Януари, 2009 Имам същите симптоми ... също на суапнат B16А2 с неработещ IACV.Мотора тресе или му играят оборотите ??Ако оборотите са неравномерни , и на равна газ примерно на 5-та с 50-60км/ч претриса значи е от клапана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #3 Отговорено 30 Януари, 2009 Мотора тресе на ниски обороти. Не съм я изкарвал още но примерно когато държа на 3000 оборота и рядко падат за секунда с 500-600 оборота и после пак ги закрепва. Докато е студена изрязвам газта и пускам и си ги сваля точно на 1500. интересното е че не падат равномерно ами изведнъж ги сваля на 500-600 някъде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wink 18 #4 Отговорено 30 Януари, 2009 http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1129/353528392.JPG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #5 Отговорено 30 Януари, 2009 (Редактирано) http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1129/353528392.JPGблагодаря колега, утре ще прегледам да не съм ги омешал. Може от това да тресе и да работи на 2 цилиндъра... дано Редактирано 30 Януари, 2009 от manniakk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #6 Отговорено 30 Януари, 2009 ако размениш кабелите надали да работи изобщо дори и на това ниво на което е сега.нещо друго ще да е.моита си е добре,но и на нея от време на време и пропадат оборотите когато е на смукач от 1500-16000 рязко падат на 400-500 за част от секундата после пак ги вдига и като се изкл'чи смукача и позагрее си е ок.от смукача е тоя гаф или клапана за оборотите на празен ход. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #7 Отговорено 30 Януари, 2009 Свали EACV-то и му подай директно 12 V ,ако работи трябва да щтракне и оста да мръдне.Примери напрежението на буксата му също .Относно помпата и инжекторите:мисля си ,че помпата има достатъчно дебит и не би трябвало да има проблем с нея, а инжекторите от D14 май бяха 190 cc .На D16Y7 са 240 cc (може и да се бъркам )и ако са високоомни може и да станат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #8 Отговорено 30 Януари, 2009 Въпроса е от d16y7 инжекторите дали ще станат на b16a2 които мисля че са пак 240cc Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #9 Отговорено 30 Януари, 2009 А доктор Омбре не го ли познаваш да ти каже диагнозата , а и около него има още доста доктори! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #10 Отговорено 30 Януари, 2009 А доктор Омбре не го ли познаваш да ти каже диагнозата , а и около него има още доста доктори!определено ще я карам там. днес не можах да се свържа като я запалих, ще се пробвам утре ако може да ме впишат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #11 Отговорено 30 Януари, 2009 Успех и се обади като си готов, да се порадваме на машинката... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #12 Отговорено 31 Януари, 2009 кабелите на делкото бяха объркани. подредихме ги и заработи. IACV-то чат пат решава и спира да работи. странна работа. като намеря време ще я карам при омбре да я диагностицират. И ми трака каре... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #13 Отговорено 1 Февруари, 2009 имам един страничен въпрос: Колеги като сложите p28/p30 на 6та къде го събирате..... сигурно е поне 2 пъти по голям от компа на d14ката, все едно управлява сувалка.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #14 Отговорено 1 Февруари, 2009 При мен въпреки, че си има място за ECU-то, го държа под мокета, пред краката на пасажера Така или иначе си човъркам по него често, и е удобно за бързи манипулации Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doctor 13 #15 Отговорено 1 Февруари, 2009 На същото място просто се хваща само с 1 болт, горния от към пасажера и капака се затваря плътно. Това с оборотите може да е от чипа, на мен поне беше от него виж Емо да ти каже дали е от него. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #16 Отговорено 1 Февруари, 2009 (Редактирано) дайте да намерим едно p30 в района на софия за тест ще го тормозя емо да я види Редактирано 1 Февруари, 2009 от manniakk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #17 Отговорено 1 Февруари, 2009 Обади се и може да ползваш моето за тест, сваляме го, тестваш и обратно при мен Ако искаш и на ЕКО-то може да направим врътката, отиваш до Бояна и тестваш, аз през това време ще ударя една кока кола набързо в ЕКО-то Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #18 Отговорено 1 Февруари, 2009 еми супер. вторник съм там да пробваме. мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #19 Отговорено 3 Февруари, 2009 продължава спорадично да дава разни грешки. освен нормалното 14 днес ми даде и 4та Engine Speed (RPM) Sensor. или чипа се е скапал или нз и аз... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #20 Отговорено 10 Февруари, 2009 при каране с равномерна скорост дълго време - примерно на 4та или 5та с 3000rpm, и ми светва 43 - Heated oxygen sensor (HO2S)/fuel supply system - circuit malfunctionВъзможно ли е ламбдата да се дъни нещо или проблема е че съм с по малка генерация. Интересното е че го дава единствено при продължително каране с равна скорост. Може би трябва да взема един инфоборд да и засека разход. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockDrive 12 #21 Отговорено 14 Февруари, 2009 Имам инфоборд, обади се да ти го дам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #22 Отговорено 14 Февруари, 2009 (Редактирано) Имам инфоборд, обади се да ти го дам.мерси колега, но ми казаха че няма да ми върши работа понеже е чипнат компютъра. трябва да изчакам да излезе универсалния Редактирано 14 Февруари, 2009 от manniakk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #23 Отговорено 14 Февруари, 2009 Имам инфоборд, обади се да ти го дам.мерси колега, но ми казаха че няма да ми върши работа понеже е чипнат компютъра. трябва да изчакам да излезе универсалния кой ти го каза това и кой ти е чипвал компютъра? Ако не се лъжа, с теб говорихме чипът ти да е фабричен... най вероятно такъв съм и сложил... и ако е така, инфото ще бачка, пък ако не бачка, ще ти сменя чип ( това се покрива от гаранцията... освен ако не си изхвърлил червената гаранционна карта на чипа ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #24 Отговорено 14 Февруари, 2009 хаха, Емо, още преди swapa говорих с пича дет ги разработва и ми каза че имало шанс да не тръгне заради някви протоколи. Най-лесно е да пробвам с една джаджа и да видим дали ще тръгне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #25 Отговорено 14 Февруари, 2009 До днес не вярвах че може да ми се случи некачествен запис на флаша. По едно време главното реле започна да цъка като в дискотека. Презапиши го ако дава толкова странни и многобройни грешки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #26 Отговорено 15 Февруари, 2009 не бях прочел последните мнения от 1-ва страница.Относно код 43, според мен е друго нещо но ще замълча за момента. Почти съм сигурен че е от чипа и по-конкретно от самата настройката. Малко ми се губи последователността на нещата така че би ли ми казал в момента какво е положението и как се е променило то след интервенцията на Джони. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #27 Отговорено 15 Февруари, 2009 еми докато бях разменил IACV то и PCS чат пат фърляше грешка 14. Когато установехме какво съм направил празния ход се оправи и колата почна да си се държи нормално. в момента при каране по продължително време с една скорост светва грешка 43. това не ми се е случвало никога при градско където има повече спиране и тръгване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #28 Отговорено 17 Февруари, 2009 сега забелязах че когато светне чека и вдига леко оборотите и почват да играят между 1000-1100 и след 20-40сек ги успокоява на 800 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #29 Отговорено 18 Февруари, 2009 ще ми трябва ламбда сонда. моята като е загряла дава между 0.00 и 0.03 волта... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове