Lakomnik 1 #1 Публикувано 29 Януари, 2009 Значи като ми я докараха едва дигаше 4500 оборота ходих на ел. кон маийстора там намери една жичка с букса накрая която не беше вкарана поради една или друга причина турсихме каде да я вкараме не намерихме и каза че ако трябва да търси от компютара ставало дълга и сложна журзя жичката кам някви изводи от ел кона газ отиде до 7500 оборота ( колата е сивик купе 94 та ) и ме остави така един майстор друг ми я върза кам някакъв + и колата отново взе да ги дига оборотите но когато ги дигне към критичните 5 6 се чува един изрязващ звук и спира да ускорява на снимка ще ви покажа вапросната жичка да видим някой знае ли нещо по вапроса http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1395/843950773.JPG от ограденото с кръгче излиза жичката там има само една. Някакви идей Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #2 Отговорено 29 Януари, 2009 Това ако не се лъжа е клапана на VTEC-а. Явно твоите майстори не са виждали Хонда. Отиди в някой читав сервиз, или някой колега да ти помогне. Ако е читав де... може да не е просто откачено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lakomnik 1 #3 Отговорено 29 Януари, 2009 d15 b7 нямам в тек Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #4 Отговорено 29 Януари, 2009 Това което си оградил е vtec клапан, и към него отива само една жичка. Вероятно двигателя е такъв какъвто казваш, но главата е от едноваловия vtec. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lakomnik 1 #5 Отговорено 29 Януари, 2009 Аха и каде трябва да отива тази въпросната жичка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doctor 13 #6 Отговорено 29 Януари, 2009 Ами някой ти е направил суап и не е могъл да ти го подкара, това наистина е Втек клапана. Трябва да се свържеш с Емо 1net и да ти види цялата инсталация, защото може всичко да е омесено, дори и компа да е сменен или лош чип но пък без Втек да се свърже....???!Направо търси Емо в на Омбре сервиза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lakomnik 1 #7 Отговорено 29 Януари, 2009 ами нещо по близо няма ли че чак до софия.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lakomnik 1 #8 Отговорено 30 Януари, 2009 ходих на ел кон каза ми човека че имало вариант да се тръгне от компютара да се проследят проводниците но не се знаело дали има каде да се включи този в тек клапан някой да знае нещо по въпроса ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doctor 13 #9 Отговорено 30 Януари, 2009 Обади се на Емо и не се стягай че е далеч, щото сам най много да я до омажеш. Сигурно са сменили само главата без компа и делкото ти може да не е на правилното си място .... Има много ако... Давам ти 1 сайт за този суап но те съветвам да прескочиш до София щото накрая пак там ще се озовеш. http://www.dodo-upgrades.nl/ -това е само насока Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lakomnik 1 #10 Отговорено 30 Януари, 2009 А компютара задалжително ли трябва да се сменя или може и със стария ? Делкото ми го настройваха на 16 градуса трабва да е + - 2 допустими мойто е на 18 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #11 Отговорено 30 Януари, 2009 Мисля ,че се преработва да може да командва втек-а. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #12 Отговорено 12 Февруари, 2009 и аз така мисля само че с тия изрязващи звуци не се наемам да правя нищо от растояние, просто щото звучи зле тая ситуация.Колкото до тоя пословут елкон или каквото е там... стига сте се бъзикали бе ЕЛКОН не е ли мястото където диагностицират скапани ламбда сонди на евро бегачките?Колега, като ти е далече софия, раходи се до варна. Ако някой от Дидовците примерно каже че двигателя ти е ОК и поне е зацепен правилно, ще ти преправя ЕЦУ-то, но до тогава с тия странни звуци дето описваш предпочитам да не пипам нищо щото мразя да чупя чужди мотори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lakomnik 1 #13 Отговорено 20 Февруари, 2009 Ами оказва се ,че мотора ми е д15 з6 току що погледнах в големия талон явно е сменян щото на купето си пише д15 б7 и хич не гледах талона компа ми е преработен и свързах витека но пак като стигне оборотите за в тек не се включва.Ще се ходи до софия ами само да се оправи времето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stoian 0 #14 Отговорено 20 Февруари, 2009 D15Z6 е икономичен Втек колега (VTEC-E), при този двигател втек-а работи в ниските обороти и има общо с икономичността на автомобила, но няма нищо общо с онзи изстрелващия VTEC на Д16З6 мотора. Твоята кола ше дойде първото Купе Икономик май Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lakomnik 1 #15 Отговорено 20 Февруари, 2009 Ще дойде ако тръгне да варви както трябва най-накрая Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lakomnik 1 #16 Отговорено 22 Февруари, 2009 значи моя в тек постоянно трябва да работи така ли ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове