Jump to content
Sign in to follow this  
ivolvar

кола от Италия

Recommended Posts

Някои ще ми обясни ли защо не е хубаво да се купува кола внос от италия ?Защото моите познати като чуят че някои кола идва внос от италия и ми казват вубще да не се занимавам. ;) кажете какво толков аим има на колите карани в италия

Share this post


Link to post
Share on other sites

казват,че имат лоша подръжка на двигателите.ама да ти кажа че си зависи от човека кото я е карал,от където и да я вземеш всичко си е до ккъсмет.по добре от италия,че са им перфектни поне купетата и ламарините,от колкото от австрия,дето идва като гъба надигната отвсякъде.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Италянците са големи мърлячи. В смисъл не си поддържат колите. Но това не означава че няма добри коли от там. Има доста хора с коли от Италия и са много доволни. Зависи на какво ще попаднеш. То скапана кола от всякъде може да ти се падне.

Share this post


Link to post
Share on other sites

90% от колите в Бълария са внос от Италия. Аз съм имал 4 коли досега 3 италянки и една от Германия... познай само германската манах щото ме набутаха немците ;) Баш майсторите вече са навсякъде. Отиваш гледаш, ако кажат майсторите, че е добра колата зимаш и си я караш. Германия не е като едно време и няма никаква гаранция, че няма се набуташ от там както направих аз преди 2 години. А и всичко е до късмет колега.А относно разликите Германия - имат доста коли без климатици заради климата, че нямат лято като в италия, много повече гнили коли, заради тежките зими и химиите които хвърлят по техните пътища ;)Италия - казват, че ги мързи да обслужват колите, ама все пак карат с по-качествени масла и бензин от нашите. Повечето коли са с климатици, имат и повече други екстри като цяло италянците обичат удобствата ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Според мен няма значение от къде е внесена колата, стига да попаднеш на читав екземпляр. Предимството на италянките безспорно са по запазените ламарини, другото си е късмет колега.Предишната ми кола беше внос от Италия и нямаше забележка, сега Хондичката ми е австрийка и на втория месец и лъснаха ръждите. Ако си харесал нещо внос от Италия не се чуди изобщо ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами колега такава им е славата на италиянките, защото тамушните им собственици горе долу само карат карат карат и като светне лампата за маслото продават ;) а и скоро братовчеда като се върна от Италия каза че са голями мърлячи. Общо взето е тва. Друг е въпроса, че братми си купи Ауди от там преди околко 8 месеца вече, тук му направихме пълно обслужване и колата е пушка. Както се произнесоха колегите по горе въпрос на шанс ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега трябва да имаш голям късмет и италянските коли или да си я вкараш ти.Имах такав проблем много немърливи са и не си поддържат колите италянците. Но има и много хубави и запазени автомобличета от Италия. Но това е късмет :thumbs:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Абсолютни мърлячи са Италиянците, но е въпрос на късмет. Миналата година през лятото ходихме до Италия и за 2 дни ни излезе късмета и взехме прекрасна 6-та ген. на смешна цена. Имаше забележки , но дребни и ужасно мърляв салон, но мен ме интересува преди всичко мотора, ламарините не ме плашат. Пробвай сериозно колата и я оглеждай, има и скрити лимонки. Най-често блъскат яко добавки в маслото, .......... абе кво да ти кажа, откъдето и да купиш все си е котка в торба. Другата ми Хонда е пак от Италия, въпреки че я купих от наш съфорумец - абсолютно никакви ядове, като изключим ужасно раздрънканата рейка и преебаният климатик, ма аз не съм я вземал заради климатика, а заради моторчето :thumbs:

Share this post


Link to post
Share on other sites

моята е от италия купих си я юли месец миналата година... маслото черно колкото искаш.. салона сякаш пушешти прасета са живяли направо мале мале... италянците само доливат масло не правят като нас :thumbs: поне моята има и външни забележки но няма грам ражда има само на 1-2места кадето мисля че е нормално и съм виждал и на другите че има :lol: просто късмет

Share this post


Link to post
Share on other sites

И моята е от Италия, но въпреки всички приказки двигателя е много запазен :thumbs: При втора употреба всичко е до конкретната бройка, важното е да гледаш добре като избираш.

Share this post


Link to post
Share on other sites

моята също е от Италия , ръжда няма никъде , интериора е като нов , няма драскотина по таблото , седалките са като нови , разбира се това не е критерии по , който да решиш откъде да си купиш колата , според мен най добри колите се намират в Швейцария

Share this post


Link to post
Share on other sites

И моята я купих юли месец миналата година, внос от Италия. Беше и натиснат леко предния десен калник и маншоните на каретата отпред бяха скъсани. Всичко останало си е пушка. Салонът е много запазен. Много съм доволен, а съм и четвърти собственик. Мърлячи има навсякъде. Виждал съм много по-нови коли, внос от Германия, които и отвън, и отвътре приличат на кочина. Така че гледай внимателно преди покупката, обслужвай колата веднага след като я купиш и карай.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Виж сега колега карам два Сивика и двата от Италия много запазени отвън и от вътре .Неказвам че всички са такива въпроса е до късмет на какъв ще попаднеш.Аз пък не харесвам коли от Австия ,защото са гнили независимо от марката .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моето мнение до голяма степен съвпада с това на колегите.Наистина мърлячи има навсякъде по света.Моят съвет е да се купува кола от държава с висок стандарт на живот - Швейцария, скандинавските страни, защо не и САЩ. А защо не и от Италия? При автомобилите n-та ръка това е големият минус - колко са я карали преди теб и как са го правили. Но джамбазите са хитри. Като започнат да ти разтягат локуми.. :lol: Преди да купиш я закарай на сервиз, на който имаш доверие. И ако не ти се свидят 100-150 лева - смени на място всички масла и филтри и тогава я карай тестово няколко километра. Знам, че звучи странно, но има смисъл цялата тая работа. Повярвай ми :thumbs:

Share this post


Link to post
Share on other sites

- смени на място всички масла и филтри и тогава я карай тестово няколко километра. Знам, че звучи странно, но има смисъл цялата тая работа. Повярвай ми :D

Да кажа какъв е смисъла: Ако е подлагано индиго (даже и вестник съм виждал) на лагерите при смяната на маслото веднага ще си проличи ;) В повечето случай блокира двигателя :P Edited by teror1sta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз карам вече 5 години мойта хонда която е внос от Италия и до сега е перфектна :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има и 4-ти вариант, освен Италия,Австрия и Германия.Обединено Кралство-аз си докарах колата от Лондон октомври и е перфектна.Там колите се поддържат,няма мърляжки истории, но имат десни волани :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги моето скромно мнение е следното кола 2 уптреба само от Италия там зимата е по мека и тенекиите са запазени двигателя всички знаем способностите му пьтищата им са хубави(карал сам по тях) така че и окачването е ок и пак всичко зависи от пр. собственик. И колкото по от юг и по от мальк град толква по добре. Другият вариант е Швеицария

Share this post


Link to post
Share on other sites

Май малко се "разводни" темата на колегата. Най-малко ръжда имат колите от Испания. Там почти няма зима :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, причините да Не се купува кола от Италия, където хората са с близък до нашия манталитет са доста:Колите често се карат без никакво обслужване, ама даже и гуми не им сменят/поради т.н. мек климат/ да не говорим за масла и филтри, а за други екстри като ремъци обтяжки-трудна работа! Обикновенно са обрани като бостан, когато идват от там - музика няма, дребни детайли липсват, абе обрана работа. Сервизни документи и история - мисията невъзможна. На следващо място, немалка част от колите от италия са бракувани, не са в движение, тук се съживяват криво ляво с подръчни материали, и се продават.Друго интересно, по скоро характерно за италианските коли е че салоните им обикновенно са като кочина и дори след многократно пране не могат да се изличат тежката миризма и дупките от цигари.Разбира се всяко правило си има изключения, но аз лично не бих си купил повече кола от италия!Хондата я взех от ръка от Хановер, първи собственик, с пълна документация, сервизна история, пълно оборудване, 8 перфектни гуми и т.н.всичко както трябва да е.На малкото късметлии с читави коли от Италия желая успех!

Share this post


Link to post
Share on other sites

сменил сьм 5 автомобила най-читавия беше италиянски,едно мьничко поло-ако имаш вьзможност -Швеицария!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, причините да Не се купува кола от Италия, където хората са с близък до нашия манталитет са доста:Колите често се карат без никакво обслужване, ама даже и гуми не им сменят/поради т.н. мек климат/ да не говорим за масла и филтри, а за други екстри като ремъци обтяжки-трудна работа! Обикновенно са обрани като бостан, когато идват от там - музика няма, дребни детайли липсват, абе обрана работа. Сервизни документи и история - мисията невъзможна. На следващо място, немалка част от колите от италия са бракувани, не са в движение, тук се съживяват криво ляво с подръчни материали, и се продават.Друго интересно, по скоро характерно за италианските коли е че салоните им обикновенно са като кочина и дори след многократно пране не могат да се изличат тежката миризма и дупките от цигари.Разбира се всяко правило си има изключения, но аз лично не бих си купил повече кола от италия!Хондата я взех от ръка от Хановер, първи собственик, с пълна документация, сервизна история, пълно оборудване, 8 перфектни гуми и т.н.всичко както трябва да е.На малкото късметлии с читави коли от Италия желая успех!

Не мога да се съглася с теб колега. Това, че колата пристига така в България не означава, че е "опоскана" в Италия. В много от случаите това го правят търговците или шофьорите на автовозите... Сервизните документи - бош лаф работа. Всеки може да направи такива :) Истински са само ако отидеш в дадената страна да си докараш колата сам. Иначе на нашите търгаши на Горубляне - никаква вяра ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

BLEIN MONO каза: На малкото късметлии с читави коли от Италия желая успех!Те италянците и сервизи сигурно нямат и в бустана сигурно ги обслужват :) Имам чуството, че си немец ;) Ама немците вече не са това което бяха преди 10 години!Бях в Германия и видях как кучета спят в забравени от бога коли които се продават и съм сигурен, че доста хора ги карат тук тези автомобили...И бонус... единствената опоскана кола която съм купувал беше от Германия. Всичко което си изброил го видях там и взех точно такава кола за мое съжаление и беше взето всичко възможно от колата. На седалката имаше голяяяма дупка от цигара ;) Всеки има мнение, но неможе да кажеш не там няма читави коли. И пак повтарям 90% от колите са внос от Италия ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да кажеш че всички коли от Италия не стават е все едно да кажеш че всички Софиянци са кореняци!Примерно :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

От 5-те хонди,който съм имал,най-читавата е от Испания! Като се изключи,че шофьорите на автовоза бяха опоскали всичко което може да се свали! От Италия(Торино) беше в най-лошо техническо състояние(стъргахме нагара от маслото от капака на клапаните,раздрънкана и др. ), а от Германия(Нюрнберг) изгни за 2 зими.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Бьркаш в торбата и тва е -всичко е кьсмет, напоследьк в Германия е пьлно с гнилочи!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

абсолютно бинго ;),и моята е внос от Италия,но за момента си е просто перфектна,от 2 години и половина я имам,никви грижи ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да кажа какъв е смисъла: Ако е подлагано индиго (даже и вестник съм виждал) на лагерите при смяната на маслото веднага ще си проличи ;) В повечето случай блокира двигателя ;)

Какво имаш предвид, какво индиго?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега,аз съм вкарвал коли и от Италия,и от Германия,и от Австрия.Няма да те отегчавам,само ще ти кажа,че в Италия колите наистина не се подържат,но има и хубави на добри цени,що се касае за Германия,от около десетина години турците и арабите поеха този бизнес,а те не са по-малко мърлячи от италиянците.Всичко е въпрос на късмет!Старите хора казват-"Кола,жена и свиня са на късмет!". ;) Стискам палци да улучиш читава машина!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, причините да Не се купува кола от Италия, където хората са с близък до нашия манталитет са доста:Колите често се карат без никакво обслужване, ама даже и гуми не им сменят/поради т.н. мек климат/ да не говорим за масла и филтри, а за други екстри като ремъци обтяжки-трудна работа! Обикновенно са обрани като бостан, когато идват от там - музика няма, дребни детайли липсват, абе обрана работа. Сервизни документи и история - мисията невъзможна. На следващо място, немалка част от колите от италия са бракувани, не са в движение, тук се съживяват криво ляво с подръчни материали, и се продават.Друго интересно, по скоро характерно за италианските коли е че салоните им обикновенно са като кочина и дори след многократно пране не могат да се изличат тежката миризма и дупките от цигари.Разбира се всяко правило си има изключения, но аз лично не бих си купил повече кола от италия!Хондата я взех от ръка от Хановер, първи собственик, с пълна документация, сервизна история, пълно оборудване, 8 перфектни гуми и т.н.всичко както трябва да е.На малкото късметлии с читави коли от Италия желая успех!

Колега, не мога да се съглася с теб. Хубава и евтина кола НЯМА. Това, че италианците си чистят моргите в посока Източна Европа е друг въпрос. Не си поддържали колите - МИТ. Италианеца взима бмв на лизинг за 30 000 евро и няма да му сменя маслото и да го вкарва за гаранционна поддръжка. Ще спести 140-50 евро, за да му отпадне гаранцията на автомобил за 30 000 евро. Аре, по-леко! БГ Андрешко не прави вече така, та италианеца ли.Пак повтарям хубавата кола струва скъпо независимо откъде е. Гробници има навсякъде особено що се отнася за коли 4-5та ръка.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моята кола е италиянка,,,верно няма ръжда, верно на 17 години и е все едно като нова, но както се казва до късмет е, аз ще ти дам съвети които важат за всички коли и ще ти помогне за избора на читава италиянка (от англия никога не бих си взел, въпреки че доста колеги ще ме опровергаят, първо заради волана и второ...там всеки ден вали а колите им стоят навън ! я си помислете....мерцедесите дето са със 15 години гаранция на боята на 3-тата година са изгнили....)значи гледай километрите или милите (в английския случай) гледай да не са на кръгло число...тоест 50 000 -100 000 или 150 000 или 200 000, гледай да си вземеш малко или кам 170 000 или 220 000 или такива околни километри разбра ме нали, сега ще обясня защо...ами на тези км се сменят ремъци, съединители и по важни неща от колата на които им е дошло времето...логично нали, второ...чух че един колега близвал маслото....ако е с добавки било много сладко, това за добавките, и др. ами проверявай под калниците опипай ги с ръка...все пак никога неможеш да си сигурен купето дали е изглнило но в общи линии е някаква отправна точка нали...и натисни амортисьорите ако не връщат и колата не се люлее като лодка значи е добре...ако няма масло по тях пак е добре защото значи че не изпускат и са добре регулирани, останалите неща ще си огледаш сам има доста теми за това точно в този форум, доста четох преди да избера и наистина колегите от форума доста ми помогнаха, взех си една доста читава италиянка...и аз като теб бях скептик, но досега вече година маслко не съм сменил, слагам само бензин, е едни гуми и нови накладки но старите скърцаха още като ги взех, дето се вика бял кахър....слушай двигателя гледай оборотите и всяко нещо което не ти хареса питай собственика какво е...не се хващай на тъпите номера от рода нямах време да го сменя бързах или нещо от сорта....всички знаем като вземем стара кола, как едни джанти гуми и ремък и масло могат да вдигнат цента с 1500 лв в последствие...а ако е на км на основни замени на части съвсем ще ни излезе златна колата.Надявам се да съм помогнал, давам съвети от опит, които не прочетох във форума естествено доста хора могат да ме допълнят, нямам много опит, но добре си преценявам нещата, и ако е така вземи си бензин под или 90 коня (първо данъка , второ разход 8-10 на 100 в града - което след време ще се окаже най-голямата ти и важна инвестиция, горивото, а останалите неща са като жената, винаги до късмет и при всичките съвети и инфо които едно време ги нямаше, пак не е гаранция, но е отправна точка за избора който ще задоволи търсенето ти, и успех с намирането на кола, после да се похвалиш :dry: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моята кола е италиянка,,,верно няма ръжда, верно на 17 години и е все едно като нова, но както се казва до късмет е, аз ще ти дам съвети които важат за всички коли и ще ти помогне за избора на читава италиянка

(от англия никога не бих си взел, въпреки че доста колеги ще ме опровергаят, първо заради волана и второ...там всеки ден вали а колите им стоят навън ! я си помислете....мерцедесите дето са със 15 години гаранция на боята на 3-тата година са изгнили....)

 

Да,колегата е много прав,а аз вчера пропуснах да го спомена този проблем на колите от Англия.Имам много добър приятел,който докарва коли от Обединеното Кралство и аз ги виждам преди да отидат при бояджия.Ужас...!Коли на по 5-6 години и то добри марки,с "бомбички" от ръжда под боята и големи колкото железно левче!И да ти кажа,че ако са две-три такива да се примириш,обаче те като гъби след дъжд. :dry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ти просто не знаеш какви коли се купуват от там за 2.000 паунда ;):dry: Въпреки, че и в Италия не сух климатът, както някой се беше изказал. И там има много влага.

Share this post


Link to post
Share on other sites

На колите в Италия им е проблема. че НЯМАТ ръжда за разлика от немски внос. Друга особеност е, че имат много екстри, климатик задължително особено на коли под 15 год. Това как си поддържат колите си зависи от самия човек. Не може да сложиш 60 милиона италианщи под един знаменател. Както и в Германия има тарамбуги, който карат докато не ги остави на пътя колата, така може да е навсякаде - Италия, Испания, България.

Share this post


Link to post
Share on other sites

колегата е прав,абсолютно бинго си е на каква кола ще попаднеш,аз лично съм доволен от моята,внос е от Италия,но си е добре подържана :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Абе, какво има да се обсъжда- качеството е право пропорционално на цената. Кихваш 10-15 000 евра и това е! Караш кола, в която има оше живот! Айде и за 5-6000 може, ама малко- това е! Това, че тук няма пари и сме ограбени не са ни виновни нито италианците, нито германците. На тях тези пари са им 2-3 месечни заплати, а нас за 3-4 години!

Edited by F20A4

Share this post


Link to post
Share on other sites

КолегиНе съм съгласен, че всички коли от Австрия са ръждиви- мога да кажа, че ако колата е карана предимно във Виена- няма ръжда- там почти няма сняг (а дори да има- през нощта се почиства и на сутринта всичко е чисто) !!!Относно мърлячите: австрийците си поддържат колите в оторизираните сервизи- не е кой знае колко скъпа подръжката. Лошото е, че колите се препродават от сърби, турци и др. чуждоземци, които опоскват и скапват колиците :) Ако се купува кола от Австрия- най- добре е да се търси от първи собственик, но най- често колата вече е купена/карана от въпросните чуждоземци. Има седмични вестници с обяви за продажба на коли- и чуждоземците се претрепват да купуват/препродават- печалбата им е най- малко двойна !!!Поздрави

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз взех мойта от Австрия и то директно от човек и колата е наистина като нова, просто си мириче на ново, едва на 51000 км и няма никаква ръжда. Единствено при коли над 15-20 год може да се сречне ръжда и то ако не е поцинковано купето, докато в Италия ръждата си е рядкост. Относно по-ниските цени в Италия - това се определя от държавнаа политика и стимулирането на населението да си подменя колите на по-кратък интервал.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз взех мойта от Австрия и то директно от човек и колата е наистина като нова, просто си мириче на ново, едва на 51000 км и няма никаква ръжда. Единствено при коли над 15-20 год може да се сречне ръжда и то ако не е поцинковано купето, докато в Италия ръждата си е рядкост. Относно по-ниските цени в Италия - това се определя от държавнаа политика и стимулирането на населението да си подменя колите на по-кратък интервал.

Да това е така има дори допълнителни субсидий за закупуване на нов авомобил. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз взех мойта от Австрия и то директно от човек и колата е наистина като нова, просто си мириче на ново, едва на 51000 км и няма никаква ръжда. Единствено при коли над 15-20 год може да се сречне ръжда и то ако не е поцинковано купето, докато в Италия ръждата си е рядкост. Относно по-ниските цени в Италия - това се определя от държавнаа политика и стимулирането на населението да си подменя колите на по-кратък интервал.

понеже съм компетентен да обясня ръждата не се получава толкова от снега колкото от химикалите и солта които се хвърлят против него

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...