darius 926 #41 Отговорено 13 Февруари, 2009 Няма значение от коя държава е колата, важното е да е добре поддържана.И на тези които им се развали бизнеса от Германия пуснаха този слух.И в Германия има доста кочини и в Италия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BuTleROV 0 #42 Отговорено 14 Февруари, 2009 Именно, цената играе също роля. Ако някой продаваа прекалено евтино си има причина затова. И германци и италиянци не са глупави да продават читава кола под себестойността и. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slona 5 #43 Отговорено 14 Февруари, 2009 (Редактирано) здравейте и аз карам кола от италия нямаше никъде ръжда преди да я взема сега се почна по предния капак но не е проблем окачването е перфектно и не лопаше отникъде преди да доиде по наще улици всичко електрическо работи много мърляв салон ама много колата е на 200 000 и си има косури мотора но не е нещо плашещо причината за продажба във италия ми я пишеше на един документ проблем във скоростната кутия колата е имала един собственик жена и смея да твърдя доста немърлива откъм поддръжка но колата си няма проблеми като се изключи описания във документа така че купуваш на доверие и се надяваш някой да си е свършил работата Редактирано 14 Февруари, 2009 от slona Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #44 Отговорено 15 Февруари, 2009 Май малко се "разводни" темата на колегата. Най-малко ръжда имат колите от Испания. Там почти няма зима Абсолютно съм съгласен. Мойта е вкарвана от Испания и доколкото виждам не е чувала за ръжда, а освен това климатика е ок (там без работещ климатик накъде?) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Otto Kluge 10 #45 Отговорено 15 Февруари, 2009 Лични наблюдения: повечето внесени трошляци са били карани от жени, обикновено руси (салонът е "окосмен" порядъчно); от пенсионери; от умрял дядо, чиято съпруга продава колата; от фалирали банкери и мениджъри Адски рядко се продават машини, които наистина да си струват и причината за продажба да е нужда от пари. Както някой беше казал - западняците не са чак такива баламурници, че да си продават колите, които нямат никакви проблеми.Като прибавим и това, че наистина голям % от автопарка се вкарва с наистина блокирали двигатели и жестоки удари - картинката става ясна. А, и още един парадокс Кола на 5 и на 15 години все е на 150.000 км Кофти е да те лъжат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JoroHondata 188 #46 Отговорено 15 Февруари, 2009 Колега Оtoне съм съгласен с твоето мнение: моята практика показва, че западняците си сменят колите на 5- 10 години. Купуват новите си коли на изплащане, карат ги между 5 и 10 год, и преди да се налагат по- сериозни ремонти- те ги продават. Сключват наново договори на изплащане, и не ги интересува дали ще вземат 1000, 2000 или 5000 EURO за "старите" си коли. От тях обаче купуват сърби, турци, негри, нашенци и др. още там на място, скапват ги, след което ни ги препродават. Най- много печелят прекупвачите- като цената на автомобилите тук в автокъщите е около 3-4 пъти по- висока от реалната платена на първия собственик. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Otto Kluge 10 #47 Отговорено 15 Февруари, 2009 Колега Оtoне съм съгласен с твоето мнение: моята практика показва, че западняците си сменят колите на 5- 10 години. Купуват новите си коли на изплащане, карат ги между 5 и 10 год, и преди да се налагат по- сериозни ремонти- те ги продават. Сключват наново договори на изплащане, и не ги интересува дали ще вземат 1000, 2000 или 5000 EURO за "старите" си коли. От тях обаче купуват сърби, турци, негри, нашенци и др. още там на място, скапват ги, след което ни ги препродават. Най- много печелят прекупвачите- като цената на автомобилите тук в автокъщите е около 3-4 пъти по- висока от реалната платена на първия собственик. ПоздравиНали това казвам - рядко някой продава кола само заради смяната с по-нова. Особено сега, когато животът стана много скъп, а стандартът в страни като Германия се срина до земята. Колко хора си продават колите, защото заминават някъде за дълго или имат нужда от пари за нещо друго. Малко по мое мнение. Автомобилите са обект на продажба, когато поддръжката им започва да става скъпа за хората и няма кой да дава стотици евра за ремонти и безкрайно висорене пред вратите на сервизите... Да не казвам, че един път като смениш ремък, колата вече не е толкова безшумна колкото преди. Това ми е личното наблюдение от автомобилите, които съм карал и карам. И това е без значение дали правиш смяната в уж оторизиран сервиз или в някой гараж Какви одисеи съм имал, но това е за друга тема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
predatov 58 #48 Отговорено 17 Февруари, 2009 Всичко си е до късмет просто това е кола на старо моят акорд беше и все още е ужасен от вътре и от вън но сега му претстои боядисване и претапициране на тавана тада по заприлича на нещо а е внос от иначе така педантичните германци абе мърлйовци има навсякъде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARUSHEV 14 #49 Отговорено 17 Февруари, 2009 Относно Швейцария, имам един приятел, който е тенекиджия и живееше 1 година и половина там. От него сам чувал, че колите и пътищата са безупречни. Все пак там имат закони, които спазват и една кола с "не добър" мотор след замерване, ако даде данни на замърсяване на околната среда над допустимите норми, има мнооого сурови глоби. Но всички знаем, че запазената кола зависи от човека, който я стопанисва. То и в България има мърлячи, но има и хора, които си поддържат колите по - добре от някои хора в чужбина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
adit0 0 #50 Отговорено 21 Февруари, 2009 Моята хонда също е от Италия и нямаше нито една забелжка когато я купих ! Да чукам на дърво, но до сега е перфектна... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
activity 8 #51 Отговорено 21 Февруари, 2009 миналата събота купих една кола вкарана от Италия , 95 год. прагове , калници всичко свети като нова , салона вътре свети , няма изгаряници от цигари и квото и да било друго с 4 зимни чисто нови гуми на цена от 2400 лв. Марката няма да я казвам но е японска , основния и проблем се оказа двигателя , от картера духаше яко газове и масло , разглобихме го , пълна трагедия масло не е сменяно сигурно от 10 год. само доливано , всичко клеясало и станало като грес , абе немарлива Италянска работа. Искам да обърна внимание и на тези , който видях вкарани от Австрия , е от там кола няма да си купа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Жулача 0 #52 Отговорено 21 Февруари, 2009 Общо взето всичко е до късмет! Моята хонда е от Италия на 126000 реални я взех за 8 месеца имам 17000км и никви проблеми не съм имал, но ако аз съмм извадил късмет то това не важи за всички! Дано и ти да имаш късмет и да попаднеш на читава кола Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kembo 88 #53 Отговорено 26 Февруари, 2009 Само виж да е запазена външно( маи писах по тази тема )Там климата е 10но по хубав от кадето и да е особенно от Германия всички които познавам и са си купили кола оттам са доволни вкл. и аз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове