MartyHONDA 15 #1 Публикувано 28 Януари, 2009 http://topcars.bg/news.php?id=1306 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
da6kata 8 #2 Отговорено 28 Януари, 2009 даи точен линк Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
go6i11 6 #3 Отговорено 28 Януари, 2009 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MartyHONDA 15 #4 Отговорено 28 Януари, 2009 точно това е просто статията е много малка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 208 #5 Отговорено 28 Януари, 2009 http://vtec.net/news/news-item?news_item_id=811697 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6056 #6 Отговорено 28 Януари, 2009 http://vtec.net/news/news-item?news_item_id=810703 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dotz 4 #7 Отговорено 28 Януари, 2009 so the 2.3L, four-cylinder turbo motor from the RDX may have a chance of making it into the Accord CUV.the car has Honda's VTM-4 AWD system. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I-BOY_STZ 12 #8 Отговорено 29 Януари, 2009 Много красиво комби Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
da6kata 8 #9 Отговорено 29 Януари, 2009 погледах отгоре че пише на заглавието за волво и съм се объркал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #10 Отговорено 29 Януари, 2009 За разлика от ръбатото и грозно ХС70, акорда си е направо красавец, но не виждам особен смисъл от този клас автомобили. Ни риба, нито рак - това са доста горящи и не особено проходими машини, подходящи единствено за страни с по-суров климат и география, примерно като Канада или планинска Швейцария. Дано все-пак баткото на стария Шатъл да има успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #11 Отговорено 29 Януари, 2009 Еее Тони , какъв Шатъл ? Баткото на Шатъла си е Одисея А това зверче ако го направят 6+1 наистина ще направят добро попадение Но ако си остане само повдигнат и надут Акорд ще си е чиста гъзария Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #12 Отговорено 29 Януари, 2009 Tino, Майната има предвид този Шатъл , а не този . От онзи първия нямат ван или семейно комби 4х4. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #13 Отговорено 29 Януари, 2009 Даам, Ал Капоне образно ми поясни думите А Одисей си е много добър автомобил, но си е чист миниван и няма нищо общо със стария Шатъл, по-скоро дели един и същ сегмент с FR-V, което също си е необяснимо за мене. Всъщност си го обяснявам донякъде с това, че Одисей е за хамериканския пазар, а FR-V по-скоро е за Европа (но и това е недомислено, след като то пък се предлага само в бензинов вариант, а тук на европейския континент както знаем феновете на дизела са повече при големите автомобили). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 208 #14 Отговорено 29 Януари, 2009 fr-v-ито не е ли с клиренс като за японската пътна мрежа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #15 Отговорено 29 Януари, 2009 fr-v-ито не е ли с клиренс като за японската пътна мрежа ами FR-V е с клиренс 15см, а Одисей със и без 4х4 е 16см - едва ли има съществена разлика с този 1см в проходимосттасега открих, че се предлага и дизелова версия за FR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #16 Отговорено 29 Януари, 2009 Да бе Тони мен ми стана ясно , но си мислех , че следващия Шатъл/Одисей - като на Омбрето - има и то 4х4 , но уви Или иначе FR-V-то е много добра кола с една седалка повече от необходимото Търсили са ... и аз не знам какво са търсили японците/англичаните с тези 6 места , да бяха направили още две изодзадзе в багажника за всеки случай за мен това си е доста голям провал с този модел не случайно като го видях FR-V-то за първи път на живо си казах , че е просто по-голям Джазз , нищо повече . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6056 #17 Отговорено 29 Януари, 2009 В Европа тези "кроссоувър" автомобили имат трайна пазарна ниша (макар и неголяма) , дори се появи и поднишата на таканаречените "софтроудъри". На Субару им бе философия, Ауди го превърнаха в отделен клас и сега доста други марки се опитват да им "издърпат чергата изпод краката" та и Ние в кюпа. Лошо няма, последното Акорд комби просто плаче за по-големи колела и клиренс (особенно с тея фамозни калници). Най-вероятно ще го правят с Евромуцуната а на янките ще го "лъзгат" като Акурски ексклузив, но може да постъпят и наопъки (щом ще го мейдват у америчку) http://www.drive.ru/spy/2009/01/28/2106162.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове