Jump to content
MartyHONDA

Нов Accord 4x4

Recommended Posts

точно това е просто статията е много малка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

so the 2.3L, four-cylinder turbo motor from the RDX may have a chance of making it into the Accord CUV.the car has Honda's VTM-4 AWD system. ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

погледах отгоре че пише на заглавието за волво и съм се объркал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За разлика от ръбатото и грозно ХС70, акорда си е направо красавец, но не виждам особен смисъл от този клас автомобили. Ни риба, нито рак - това са доста горящи и не особено проходими машини, подходящи единствено за страни с по-суров климат и география, примерно като Канада или планинска Швейцария. Дано все-пак баткото на стария Шатъл да има успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее Тони , какъв Шатъл ? Баткото на Шатъла си е Одисея :P А това зверче ако го направят 6+1 наистина ще направят добро попадение ;) Но ако си остане само повдигнат и надут Акорд ще си е чиста гъзария :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Tino, Майната има предвид този Шатъл Публикувано изображение, а не този Публикувано изображение.

 

От онзи първия нямат ван или семейно комби 4х4.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даам, Ал Капоне образно ми поясни думите :D А Одисей си е много добър автомобил, но си е чист миниван и няма нищо общо със стария Шатъл, по-скоро дели един и същ сегмент с FR-V, което също си е необяснимо за мене. Всъщност си го обяснявам донякъде с това, че Одисей е за хамериканския пазар, а FR-V по-скоро е за Европа (но и това е недомислено, след като то пък се предлага само в бензинов вариант, а тук на европейския континент както знаем феновете на дизела са повече при големите автомобили).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

fr-v-ито не е ли с клиренс като за японската пътна мрежа :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

fr-v-ито не е ли с клиренс като за японската пътна мрежа :drunk:

ами FR-V е с клиренс 15см, а Одисей със и без 4х4 е 16см - едва ли има съществена разлика с този 1см в проходимосттасега открих, че се предлага и дизелова версия за FR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе Тони :) мен ми стана ясно , но си мислех , че следващия Шатъл/Одисей - като на Омбрето :drunk: - има и то 4х4 , но уви :) Или иначе FR-V-то е много добра кола с една седалка повече от необходимото :cool: Търсили са ... и аз не знам какво са търсили японците/англичаните с тези 6 места , да бяха направили още две изодзадзе в багажника за всеки случай :lol: за мен това си е доста голям провал с този модел :) не случайно като го видях FR-V-то за първи път на живо си казах , че е просто по-голям Джазз , нищо повече .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Европа тези "кроссоувър" автомобили имат трайна пазарна ниша (макар и неголяма) , дори се появи и поднишата на таканаречените "софтроудъри". На Субару им бе философия, Ауди го превърнаха в отделен клас и сега доста други марки се опитват да им "издърпат чергата изпод краката" та и Ние в кюпа. Лошо няма, последното Акорд комби просто плаче за по-големи колела и клиренс (особенно с тея фамозни калници). Най-вероятно ще го правят с Евромуцуната а на янките ще го "лъзгат" като Акурски ексклузив, но може да постъпят и наопъки (щом ще го мейдват у америчку) :drunk:http://www.drive.ru/spy/2009/01/28/2106162.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...