Jump to content
Ferdo

Honda Accord 2.0, Skoda Superb 1.8 Tsi, Vw Passat 1.8 Tsi

Recommended Posts

Годините са си години, опитът е опит.

Ще си позволя да те поправя километрите са си километри, тогава и само тогава може да говориш за опит с автомобилите! След първата ми година след като изкарах книжка имах палко повече от 60000 километра (и от тогава насам не съм падал под 45000 за една година), а има страшно много такива които имат книжка от преди да съм се родил и нямат 60000 - дори и да са три пъти по-големи от мен аз имам по-голям опит от техният!
123 км всеки божи ден....и кой льжеш сега.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

@креспоНай-близкият ми обект е на 30 км от вкъщи - едно отиване до един обект е 60 км. Имам повче от един, а и обикновенно излизам някъде с колата вечер. Сметките оставям на теб. Сметките ми за 2008 следните: 5347.23 лева за газ, 2400 лева за поддръжа на колата (масла, филтри, гуми, ремъци, диагностика и реглажи).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към другарите Tino и креспо - момчета не се обиждам , но Вие трябва да четете и "между редовете" и там да правите разлика между ирония и сарказъм (принципно тя е осезаема но нещо не сте я усетили). Когато си купувах Акорда преди 5 г. цената му беше колкото една гарсониера, в момента толкова е цената на следващото поколение, а последният е с 50% по-скъп и въпреки това не е проблем да си го позволя ( 100% кеш или лизинг) - просто в момента приоритетите са ми други - разбирай "яде ми се друго освен грозде" ;) . Вече старичкият ми Акорд все още ме радва и е в разцвета на силите си, но най-важното е че за разлика от едно време когато безрезервно "се взехме" и се оказах прав , сега не бих си купил чистонова кола па дори и последният модел. Не защото колата е със съмнителни качества , а защото професионално съм запознат с проектирането и донякъде с производството на промишлени образци (каквото нещо е и всеки автомобил) и знам как този процес е извършван в края на миналият век и как протича в настоящият. Но да заобиколим тая тема че е дълъг сериал ;) Одвъд нея основната разлика в колите "до" и "след" е в повечето електроника и по-евтините суровини , а да, и в по-съвременната стилистика на екстериора и интериора. Първо - не съм голям фен на Ай-фон, Ай-под, и Ай-сиктир ;) тъй че електронните екстри (особенно техните бъгове) не ме блазнят. Второ - след две години (за съжаление калпавите материали стареят доста по-бързо) новият ще е на нивото на ресурсната солидност на която в момента се намира старият ми Акорд. Слава богу километрите никога не са плашили никоя Хонда (справка бялата "микровълнова" долу) ;) Трето - за моя радост не съм почитател на съвременната "бързоликвидна" естетика (сигурно е професионално изкривяване) която след две години също ще е морално остаряла и има шансове само ако е семпла и хармонична, но тя не е ;) Имам книжка от 22 години и вярвайте ми "използвал съм я" но разликата между старите коли (ако са качествени) и новите не се усеща само с милионите километри и монтьорските години зад гърба. За мен най-ефектен и Хондоизразяващ ще си остане 7-ят Акорд. Външната бронираноютиеста тромавост и вътрешната притстиснатост на 8-ят ми идва "в повечко" . Най- хармоничен като пропорции е 6-ят, а филигранната изтънченост на 4-ят едва ли някога отново ще бъде постигната. Това е моето мнение по въпроса вкратце и с извинение ако някой сметне че му го дължа. И на мен ми е мъка, но такива са фактите (и пазарите и тенденциите и т.н.)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво си го написал Цецо ;) Явно наистина не съм ти разбрал намека , но понеже го чувам за пореден път и ми стана гадно ;) В крайна сметка какво се оказа , че имаме едни и същи любими модела ;) Последния Акорд / вчера го гледах по-подробно / определено не предлага нещо повече и по-добро от предпоследния отностно дизайн и вътре не ми допада толкова много колкото 7-мата генерация ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе ок , ма аджеба запознат си с "проектирането и донякьде производството на промишлени образци"- ама как така си запознат с проектирането и производството респективно на последния акорд??????????????как така вникна в стратегията и конюктурата на концерна Хонда-подобни заучени фрази НЕ ВНАСЯТ РЕСПЕКТ!!!!!!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен най-ефектен и Хондоизразяващ ще си остане 7-ят Акорд. Външната бронираноютиеста тромавост и вътрешната притстиснатост на 8-ят ми идва "в повечко" . Най- хармоничен като пропорции е 6-ят, а филигранната изтънченост на 4-ят едва ли някога отново ще бъде постигната.

И аз съм със 6-та Акорд седан и съм супер доволен, но според мен като екстериор е най-безличния Акорд. Не ми харесва задницата му. 5-та генерация е по-Хондовска. Иначе 6-та Акорд купе ми е любимия дизайн на Хонда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Ceco Accord"Второ - след две години (за съжаление калпавите материали стареят доста по-бързо) новият ще е на нивото на ресурсната солидност на която в момента се намира старият ми Акорд."Ари стига ваааа?! Ма сириозну ли ва !? :D Ти май си участвал в проектирането на модела и в частност на избора на материали. Явно си от проектанското звено на Хонда в България.Стига толкова шеги и закачки :P Да не бъда голословен брат ми кара кола със подобни нови "некачествени материали" и подобна "калпава изработка" - Toyota Avenssis. Ама кара здраво, вече и е сложил над 200 000км. Качвам се рядко, но всеки път учудващто за теб "ресурсната и солидност" е 6 точки. Спира само за регулярните сервизни обслужвания по книжка. Друг член на семейството ми - майка ми и тя се е прекарала с подобно инжинерно "посмешище" - Toyota Corola Verso. Навъртяни над 120 000км - и пак учудващто колата спира само по причини посочени по-горе.Не говори все пак за Голфове тук нали?Според теб проектирането на автомобилите на Хонда трябва да се замрази и да се произвеждат само медели от миналия век. Евала машала аферим и ашколсум! Всеки си хвали своята кола , ти малко повечко но GET REAL ! ;)

Редактирано от BatV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към момците с "осмиците" - дет не знаат на кои ора са (справка профилите им). Що така лично го приемате ВА? ша ви "преведа в ефир" кво имам впредвид в предишните си постове (онуй дето е "между редовете") Когато (и ако) се срещнем Аз с радост ще ви стисна ръцете и ще ви поздравя искренно за ваще придобивки, тъй като вашите пари директно отиват в Хонда - което е добре (малко или много) за всички тук присъстващи. На поета би му стигнала само таз награда.Аз не бих дръзнал да си купя нещо дето не ми допада па дори да е последният модел (радвах се на идеята за следваща генерация, но в серийният модел наистина не откривам онази Хондовска лекота на визията). Аз също съжалявам че я изпуснаха гледайки в "купичките" на другите брендове. Не съм проектирал новият Акорд (дори не съм го карал) но съм го оглеждал и опипвал и явно присъстват белези на актуалния рецесионноикономически подход "направи и продай" за разлика от миналия век когато стремежът бе "направи и забрави". Никой вече не произвежда "вечни" продукти щото няма време да чака да се скапят след 10 - 15 години и чак тогава да отидеш при него за новият модел. Затова проектите и суровините се "изцеждат" и именно затова дизайнът им е дръзкоразпасан , щото след 3 -4 години трябва да ти продадат новият модел. Вярно че Хонда бяха един от последните бастиони на старият подход , но :angry: Аз не харесвам този подход , надявам се да отмине и докато новите коли миришат вътре на "ново" (ако имате познат химик Той ще ви обясни какви и защо всъщност са тези аромати) ще стискам и ще си карам "вехтата кошница". Няма кой да ме убеди че тапицерията на А колонката (или други тапицерни панели )трябва да се мести и поскърцва при пипане (когато колата е на място и е на 0 км. ) или че е нормално скъсяването на уплътненията за стъклата по вратите на "вехтата ми кошница" за 10 години улично паркиране да е толково колкото на непрододен още автомобил докато е чакал на паркинга пред магазина. Та в тоя ред на мисли са горните ми изказвания, и се надявам с времето да се окажа лош пророк (макар че колкото материали съм чел толкова са мненията че осмицата не е крачка напред - както бе със №6 и №7) и да сте доволни от придобивките си. Отдавна съм минал тридневният период след който човек подсъзнателно одобрява и започва яростно да защитава покупката си. Знам и добрите (и няколкото лоши) черти и И ги прощавам щот си я аресвам. Дано сте ме разбрали тоя път и да пребъде мир и в тея полета :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля че мнението на Цецо Акорд е доста логично и не знам вие какво го нападате. Това, което той обяснява се вижда много ясно. Но, винаги има едно но - света така се движи сега и целта е постоянно да се изкарват нови продукти. Лично мнение - предишния Accord и новия Civic много ми харесват, а към новия Accord имам смесени чувства (не съм се качвал още). А това нашата любима марка да отстъпва по динамика на останалите някак не мога да го приема - на фона на спортния си имидж от миналото... Също и "странните" експерименти с дизайна на фона на попадения като 5 и 8 генерация Civic...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ceco, относно някои твои разсъждения искренно се разсмях :) Прав си - Ама тоя дизайн верно е правен под мотото "направи и продай" , само дето 7цата е с доста по-дървена предница,която повече наподобява Volvo от 2001 ... Не се обиждай , но определено са пипнали нещата в екстериора и интериора особено. Сега аз не мога да правя кой знае какви сравнения с предишни коли, защото съм имал Рено Меган 2000 , Volvo S60 05 , Пежо 307 SW и Ford Mustang GT 06 ,като на всяка една от тях не съм навъртал повече от 50 000 км... Определено обаче имам доста приятели с БМВ 3ки C класи от 2008 и всички които съм возил на Accorda са доста впечатлни от возията, пътното поведение и дизайна! Според мен не стига само да ходиш по салоните и да се качваш и пипаш ,както и 1 тестдрайв дори не е достатъчен, за да правиш такива генерални заключения. Особено във вариант Executive Акорд 8 генерация е радост за всеки негов собственик - Лично аз го предпочетох пред Новите A4, C200 и BMW 3 серия - Както каза BatV - колата не се среща често - Аз в София откакто си я купих видях 3 (незнам колко са, но от другите модели може да видиш 30 докато се движиш из София) .А относно Autobild - уча на границата на Германия и Швейцария и си го купувам - тея немци са си националисти и напоследък в класациите са доста необетивни , ето ви друг тест на Акорд 8 - айде гледайте и - Шшшшшшт :punk: Щото 5th GEAR май разбират повече от Цеката :)http://www.youtube.com/watch?v=wg143oyCZbcАйде със здраве !

Редактирано от Nikitele

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ford Mustang? :) Тая кола отвътре е като за един лев :) Американски евтинджос за 18.000 долара, който в Европа струва три пъти повече.И за 50.000 км на Форда какво разбра?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ford Mustang? :) Тая кола отвътре е като за един лев :) Американски евтинджос за 18.000 долара, който в Европа струва три пъти повече.И за 50.000 км на Форда какво разбра?

Ти май не четеш - Казах точно ,че за 50 000 км няма как да разбера ... прочети пак.А иначе незнам кое е евтинджос - чети пак - MUSTANG GT 08 - с чип - 360 ps - намери ми го за под 45 000 $ да стигне до тук освободен - и ти поръчвам 3 :punk:А относно колко струва там в USA - Влез в сайта на форд и виж - GT с всички екстри - 33 000 $ - Ама така наизуст най-обичам :beer:То по твойта логика все едно да сравняваш базова Октавия с Октавия RS :w00t:Отделно май не си се качвал в него ,за да говориш за дизайн - Недей,че тука целия PC клуб се разсмя...И темата е за Акорд 2008 - 2009 .... пак не си прочел Редактирано от Nikitele

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори, там ми се мерна нещо GT 06, а не 08, но това са подробности.И да, леко съм се объркал. GT-то не е 18, а от 24.000 долара. 18 струваше обикновения шестак миналата година. А че вътре е кух и грозен - няма какво да спорим. Поне за мен е такъв. И най-вече евтин. Но за тия пари - толкова. И трябваше да забележиш, че говоря именно за американските цени, а не тези в Европа. Ето един ориентир - тук Макар в моя щат цените да бяха доста надолу :) Освен това разбрах, че на всяка от изброените коли си направил по 50.000 или ориентировъчно по толкова. Така прозвуча. Сори за неразбирането.И да, прав си за клуба. Това беше леко извън темата.Извинявам се за отклонението.

Редактирано от Oto Kluge

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отвратителна гледка е как на нови коли по на 2-3г се люпи до пластмаса "никела" на топката на скоростния лост или на пъпката на ръчната спирачка и как се издрасква бронзираното явно със спрей от 4лв централно табло :) Визирам не какви да е коли, а Тойота корола версо, Мазда 6 и доста още коли "от сой" :) Глобализацията скапа имиджа и на свестните марки и аз не бих си купил такива еднодневки, в които след 2г ще ме е яд да влезна !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oto - да прав си - от толко почват GTтата там - и да - там не е лукс кола , но да я докараш до тук в този вариант никога не е под 70 000 лв.А иначе правилно си ме разбрал - на всяка не повече от 50 000 - точно за това няма как да изкажа компетентно сравнение.Само не съм съгласен за дизайна ,но може би въпрос на виждане - колата е доста злобна и агресивна и отвън и отвътре....Само е доста нестабилна и все едно е камионче (визирам задното окачване и задния вал) .Иначе Акорда за мен е наистина доста изпипана кола и определено хваща окото - аз поне съм много доволен, гледам че караш Сивик - много се чудех и за него , тъй като също има впечатляващ дизайн - затова не съм съгласен с немците и с тези ,които казват , че новите поколения са недоизпипани ипрез пръсти. Ето пак за мене обективния тест:http://www.youtube.com/watch?v=wg143oyCZbcЦитат от него: "This thing has more tech than a spice shuttle" :)

Редактирано от Nikitele

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отвратителна гледка е как на нови коли по на 2-3г се люпи до пластмаса "никела" на топката на скоростния лост или на пъпката на ръчната спирачка и как се издрасква бронзираното явно със спрей от 4лв централно табло :D Визирам не какви да е коли, а Тойота корола версо, Мазда 6 и доста още коли "от сой" :D Глобализацията скапа имиджа и на свестните марки и аз не бих си купил такива еднодневки, в които след 2г ще ме е яд да влезна !!!

за съжаление и новия сивик страда от подобни неща. Имам познат, който вече втора година кара сивик хеч (1,8 двигателя). Миналата година сменя преден амортисьор (гаранционно). Последния път като се виждах с него се оплака, че пластмасите на предната решетка се разскърцали. Пита ме за съвет к'о да прави. Само вдигнах рамене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ceco, относно някои твои разсъждения искренно се разсмях ;) ) Щото 5th GEAR май разбират повече от Цеката ;)http://www.youtube.com/watch?v=wg143oyCZbcАйде със здраве !

Смехът е здраве - радвам се че поне с нещо съм ти бил полезен. Тезата от предишните ми постове е принципно за новите коли и отчасти за новият Акорд, но в никакъв случай за твойта (и на предишните двама колеги) кола. Казвам го тъй като явно има значение и който разбрал - разбрал.Относно научнопопулярното клипче за лека нощ - това ако е тестдрайв ... :lol: Иначе и оттам научих нещо - не бях броил колко бутона има по арматурното табло , а това с колана (екстрата към активния круизконтрол) направо ме ;) Жалко че никога не спя когато карам , но за човек който не си знае мярката през дългите евромагистрални преходи си е добър намек. Иначе си прав за рядкосрещащите се осмици (за добро или лошо) и за това че имат аурата на апокрифен продукт но до Аудитата има още "ляп да идем". На тая планета все още има доста хора които се чувстват длъжни (горкичките) да притежават другите два бренда, а останалите марки няма да коментирам , особенно оная дето отпред има кон а отзад окачване от 19-ти век (какво ли има между тях ) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе незнам ама днеска точно паркирах до Акорд 7ца и все едно бях паркирал до кола от 19 век ....А тва с коня ако искаш мога да си го взема за 1 ден от тоя, на който я продадох и да пробваме тая каруца с 360 коня ,която и в доста филми е легенда да му се невиди - бая има да се забавляваме... За окачването и задния вал съм писал ако не си прочел,че не струват .Абе няма кво да споря - карай там каквото имаш пък ние балъците дето сме се набутали с тоя гаден Акорд 8 да му мислим ...

Редактирано от Nikitele

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе незнам ама днеска точно паркирах до Акорд 7ца и все едно бях паркирал до кола от 19 век ....

хич не съм съгласен, но това илюстрира един от проблемите на Хонда да наложи моделите си в по-горен клас (в Европа и Щатите) - големите визуални разлики между генерациите. Моделите нямат собствено лице по което веднага да се разпознават.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе незнам ама днеска точно паркирах до Акорд 7ца и все едно бях паркирал до кола от 19 век ....

хич не съм съгласен, но това илюстрира един от проблемите на Хонда да наложи моделите си в по-горен клас (в Европа и Щатите) - големите визуални разлики между генерациите. Моделите нямат собствено лице по което веднага да се разпознават.
Тва е пресилено от моя страна - просто не съм съгласен, че дизайна на новия отстъпва на стария, защото има както каза ти големи визуални разлики . Вчера след написването на този пост един приятел с Акорд 7ца ми показа, че е доста атрактивна ,когато е пипната малко, но пак казвам пресилил съм нещата заради несъгласието си относно дизайна - всеки ще забележи разликите , а и определено е кола, след която се обръщат. Сега видях ,че Цецо кара още по-предния модел и сигурно за това така пише за тези модели .... шанс,че не е преминал нагоре в моделите, не всеки може да си ги позволи при това от 2009 .... но това не е причина да ставаме нападателни срещу марката и някои нейни модели!Сори за сравнението - не мисля точно така за стария Акорд, но разликата между поколенията е доста голяма Редактирано от Nikitele

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва тук заприлича на междугенерационни войни :) . Всеки да кара тва, което му харесва и може да си позволи.Все пак сатава въпрос за Хода Акорд vs. Passat и Superb(според мен безмислено сравнение) ,а ние го обърнахме на 6-та срещу 8-ма , 7-ма срeщу 6-та, 20-та срещу n-та...... Peace brothers! :) и :)

Редактирано от BatV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва тук заприлича на междугенерационни войни :) . Всеки да кара тва, което му харесва и може да си позволи.Все пак сатава въпрос за Хода Акорд vs. Passat и Superb(според мен безмислено сравнение) ,а ние го обърнахме на 6-та срещу 8-ма , 7-ма срeщу 6-та, 20-та срещу n-та...... Peace brothers! :) и :)

Съгласен съм на на 100% - Както си писал в предниа пост - Щом те радва и ти доставя удоволсвие - това е колата :) Редактирано от Nikitele

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:o 00000 00000 00000 00000 00000 00000 0000000000000 0000000000000 00000 00000 00000 00000 Мир, любов и благопожелания (и забравете тая тема) :o Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://autoreview.ru/archive/2009/03/accor...a_superb_camry/ Просто попаднах на още един сравнителен тест, та го "споделям". Някой да не помисли че "отново съм излязъл на пътеката на войната". И на Мен най си ми допада "нащо", но като гледам типа на останалите участници и размерите им някакси да бяха ги сравнили с Легендата ли , макар че най коректно е нещо междинно ма го има само като Акура в Щатско.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...