Jump to content
Jika7a

Въпрос за смяна на двигателя

Recommended Posts

Лесна ли е подмяна и пасва ли всичко както си му е реда?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой е тоя 1.5 втек от 5г или от 6г икономките? Ако е от 5г не би трябвало да има проблем стига да имаш всичко необходимо. Ако е от 6г там вече трябва ОБД2 окабеляване и си е разправия малко или много

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи да от 5та ген 1.5 в тек е двигателя който имам в предвид ако може някой др пост къкво ми е необходимо и колко пара може да ми легне всичко много ще съм благодарен да го прочета нагледно и обяснено ..... дано на някой да му се занимава с мен ! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И другото което е .... ще постигна ли някъква по голяма икономия да речем че карам до 2-3к обороти щото с 1.3 в момента ми лапа около 8-9 ... 10 таван като се надува?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За икономията питай някой от колегите, който е с такъв аз само за един знам и той е колегата Nasakoto Yakata. Колко ще ти излезе зависи от човека който ще ти слага двигателя ама ако ще го правиш само заради икономията не си струва разхода и разправията освен ако не смяташ да я караш тая хонда още 10-15 години. Необходимо ти е само двигателя, ECU-то и някой който да оправи жицата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако търсиш икономия си сложи газово на твоя двигател :fun: Просто ако попаднеш на злокачествен двигател от тоя тип ремонта не му е лесен , само ламбда сондата излиза сумати пари , а без нея или с развалена не можеш да караш !!!Ако търсиш повеч мощност и достатъчно добра икономия си сложи д15б2 с пълна инжекция :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Jika7aПривет адаш :) По добре сложи хубаво газово ако искаш икономия и малко главоболия. За да смениш двигателя с vtec-e трябва прекалено много неща да направиш: инсталация, бензинова помпа, главно реле, двигател със всички джунждурии по него, ЕКУ. Според мен най-много зор ще има по кабелите. А ако случайно под vtec 1.5 имаш предвид d15b съм с двете ръце :)D15z1 е икономичен ако всичко му е наред. Аз в момента съм без ламбдата, с друго ЕКУ и ми е жал за околната среда със среден разход 12/100. Докато събера парички за широколентово Innovate ще е така, защото ме е хванал мързел да правя контролер за оригиналната а не искам да опопя двигателя /поне не сега/. Ако L1H1 бяха на добри цени или се намираха лесно нямаше да се чудя още с контролера, но за съжаление това е положението.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...аз когато имах Д13 също като теб съм се интересувал и за мое разочарование се оказа голяма играчка и майстори ми казаха,че не си струва най вече заради това,че е карбуратор и доста трябва да си играят да подменят някой нещица(и доста пари да ти вземат :) )иначе всеки двигател от 5 и мисля и 6 ще влезе без проблеми на мястото на твоя.Аз си продадох мъника и си взех сегашната и доста по евтино ми излезе отколкото това което бях замислил за смяна на двигателя!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

жика мушмурок неден защо пълниш форума с глупости като в4ера ме пита и го обясних съвсем ясно това твое терзание. :P:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...