Jika7a 0 #1 Публикувано 25 Януари, 2009 Лесна ли е подмяна и пасва ли всичко както си му е реда? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #2 Отговорено 25 Януари, 2009 Кой е тоя 1.5 втек от 5г или от 6г икономките? Ако е от 5г не би трябвало да има проблем стига да имаш всичко необходимо. Ако е от 6г там вече трябва ОБД2 окабеляване и си е разправия малко или много Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jika7a 0 #3 Отговорено 26 Януари, 2009 Значи да от 5та ген 1.5 в тек е двигателя който имам в предвид ако може някой др пост къкво ми е необходимо и колко пара може да ми легне всичко много ще съм благодарен да го прочета нагледно и обяснено ..... дано на някой да му се занимава с мен ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jika7a 0 #4 Отговорено 26 Януари, 2009 И другото което е .... ще постигна ли някъква по голяма икономия да речем че карам до 2-3к обороти щото с 1.3 в момента ми лапа около 8-9 ... 10 таван като се надува? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #5 Отговорено 26 Януари, 2009 За икономията питай някой от колегите, който е с такъв аз само за един знам и той е колегата Nasakoto Yakata. Колко ще ти излезе зависи от човека който ще ти слага двигателя ама ако ще го правиш само заради икономията не си струва разхода и разправията освен ако не смяташ да я караш тая хонда още 10-15 години. Необходимо ти е само двигателя, ECU-то и някой който да оправи жицата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #6 Отговорено 26 Януари, 2009 Ако търсиш икономия си сложи газово на твоя двигател Просто ако попаднеш на злокачествен двигател от тоя тип ремонта не му е лесен , само ламбда сондата излиза сумати пари , а без нея или с развалена не можеш да караш Ако търсиш повеч мощност и достатъчно добра икономия си сложи д15б2 с пълна инжекция Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #7 Отговорено 26 Януари, 2009 @Jika7aПривет адаш По добре сложи хубаво газово ако искаш икономия и малко главоболия. За да смениш двигателя с vtec-e трябва прекалено много неща да направиш: инсталация, бензинова помпа, главно реле, двигател със всички джунждурии по него, ЕКУ. Според мен най-много зор ще има по кабелите. А ако случайно под vtec 1.5 имаш предвид d15b съм с двете ръце :)D15z1 е икономичен ако всичко му е наред. Аз в момента съм без ламбдата, с друго ЕКУ и ми е жал за околната среда със среден разход 12/100. Докато събера парички за широколентово Innovate ще е така, защото ме е хванал мързел да правя контролер за оригиналната а не искам да опопя двигателя /поне не сега/. Ако L1H1 бяха на добри цени или се намираха лесно нямаше да се чудя още с контролера, но за съжаление това е положението.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #8 Отговорено 26 Януари, 2009 ...аз когато имах Д13 също като теб съм се интересувал и за мое разочарование се оказа голяма играчка и майстори ми казаха,че не си струва най вече заради това,че е карбуратор и доста трябва да си играят да подменят някой нещица(и доста пари да ти вземат )иначе всеки двигател от 5 и мисля и 6 ще влезе без проблеми на мястото на твоя.Аз си продадох мъника и си взех сегашната и доста по евтино ми излезе отколкото това което бях замислил за смяна на двигателя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_25 0 #9 Отговорено 27 Януари, 2009 жика мушмурок неден защо пълниш форума с глупости като в4ера ме пита и го обясних съвсем ясно това твое терзание. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове