Jump to content
Vaskata Vass

часовника на таблото

Recommended Posts

Колеги,часовника на таблото постоянно се нулира.Върви 3 часа нулира се до 1.00 после примерно до 1.15 пак се нулира до 1.00 и така безкрайно.Помогнете ми!Има ли той самостоятелен бушон или е някаква друга ел.история.Благодаря ви предварително. :shy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз имам подобен проблем !!винаги ми показва 1.00 :) свирявам го, но после като запаля и след врреме изгася - винаги се нулира !п.с. впрочем от както я имам колата не съм го видял в действие :rolleyes:

Редактирано от honda_stz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За проблема на honda_stz, провери си Back-up бушона 7.5А в кутията отпред.На accord незнам как са бушоните, но провери ако имаш такъв бушон, дали прави добър контакт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има самостоятелен бушон за часовника и паметта на музикалното устройство. Намира се в черна кутийка до акумулатора и е 7.5 Ампера. Почисти го ако е клеясал или го смени. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За проблема на honda_stz, провери си Back-up бушона 7.5А в кутията отпред.На accord незнам как са бушоните, но провери ако имаш такъв бушон, дали прави добър контакт.

проверих Back-up бушона , който ми пише че е 10.0А - здрав е !! проверих и този, който беше 7.5А и той здрав ! - НЕСТАВА

п.с. казаха ми, че тва е нещо от компютъра и че ако е от бушона, то няма въобще да ми свети часовника, камоли да се рества :):punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой , който ви е слагал аудио системата не си е свършил добре работата :D или кабела за часовника го е резнал . Отиди при майстори жичкаджии те би трябвало ако са кадърни да ти помогнат :) Аз съм имал същия проблем когато нямах аудио система на колата , като я сложих се оправи :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

напълно възможно е да са го омазали като е слагана аудио система. Паметта на аудиото и часовника са на един бушон, който е и за резет на ЕКУ-то. Също така може просто буксата на часовника да не прави добър контакт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия проблем го има и при мен дано някои да изкочи с разрешение на въпроса ще следя с интерес

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам същия проблем но се появи след като си сложих ново сд връзвал съм и преди интересното е че като сложа старото сд часовника тръгва слагам новото и часовника спиране ми е нужен но ме дразни че незнам защо е така ако имате идеъ споделете я

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако часовникът работи при запален двигател, но се нулира при загасянето му...причината е една - нямате захранващо напрежение на паметта му (това напрежение не минава през контактният ключ) Бушонът за това захранване се намира в двигателният отсек в кутийка до акумулатора и по схема е 7.5 А. Същият бушон е и за паметта на настройките и радиостанцийте на музикалното устройство (касетофона) До касетофона отиват два плюса, единият е през мощен бушон и е за работата му, другият е този за паметта, той е под напрежение дори при изваден ключ от контакта. Ако проблемът с паметта не се оправи със смяна на 7.5 Амперовият бушон...тогава някой пишман електротехник си е оставил ръцете по инсталацията Ви при монтиране на касетофона например или е свързал на късо двата плюса както е станало при колегата "slona" :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не отварям нова тема нека попитам тук:Нямам подсветка на часовника - нито със, нито без фарове :o А още привечер цифрите не могат да се различават..какво/къде да проверя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разглобяваш цялата средна конзола и сменяваш лампичката на часовника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе! :) А той по принцип на фарове ли тр да свети?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе! :) А той по принцип на фарове ли тр да свети?

На фарове бледо без фарове силно купуваш си нова крушка и сменяш внимавай при ваденето на фасонката защото с годините се изпичат и лесно се трошат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, на контакт. Като включиш габарит свети малко по-слабо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разглобяваш цялата средна конзола и сменяваш лампичката на часовника.

Вчера се пробвах.. но греда - развих 4 видими винта но не мърда :)

Трябва някои панелчета да се свалят и под тях да има още видии ли?

Публикувано изображение

Тоя фронт панел ме измъчи и се отказах..засега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде обратно при братята англичаниhttp://www.roverclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=9310Надявам се, че и това е едно към едно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, колега! Добри репортажи в картинки правят роувърци. Но не навсякъде се вижда добре де са винтовете.

Абе ровене му е майката - мноо голям тоз менюъл..но открих точната картинка - почти случайно:

Публикувано изображение

 

Чета тук и за лампичките писали..диоди пилили.. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...