Vaskata Vass 14 #1 Публикувано 18 Януари, 2009 Колеги,часовника на таблото постоянно се нулира.Върви 3 часа нулира се до 1.00 после примерно до 1.15 пак се нулира до 1.00 и така безкрайно.Помогнете ми!Има ли той самостоятелен бушон или е някаква друга ел.история.Благодаря ви предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_stz 0 #2 Отговорено 18 Януари, 2009 (Редактирано) и аз имам подобен проблем !!винаги ми показва 1.00 свирявам го, но после като запаля и след врреме изгася - винаги се нулира !п.с. впрочем от както я имам колата не съм го видял в действие Редактирано 18 Януари, 2009 от honda_stz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #3 Отговорено 18 Януари, 2009 За проблема на honda_stz, провери си Back-up бушона 7.5А в кутията отпред.На accord незнам как са бушоните, но провери ако имаш такъв бушон, дали прави добър контакт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #4 Отговорено 18 Януари, 2009 Има самостоятелен бушон за часовника и паметта на музикалното устройство. Намира се в черна кутийка до акумулатора и е 7.5 Ампера. Почисти го ако е клеясал или го смени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vaskata Vass 14 #5 Отговорено 20 Януари, 2009 Мерси много,колеги. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_stz 0 #6 Отговорено 20 Януари, 2009 За проблема на honda_stz, провери си Back-up бушона 7.5А в кутията отпред.На accord незнам как са бушоните, но провери ако имаш такъв бушон, дали прави добър контакт.проверих Back-up бушона , който ми пише че е 10.0А - здрав е !! проверих и този, който беше 7.5А и той здрав ! - НЕСТАВАп.с. казаха ми, че тва е нещо от компютъра и че ако е от бушона, то няма въобще да ми свети часовника, камоли да се рества Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #7 Отговорено 20 Януари, 2009 Някой , който ви е слагал аудио системата не си е свършил добре работата или кабела за часовника го е резнал . Отиди при майстори жичкаджии те би трябвало ако са кадърни да ти помогнат Аз съм имал същия проблем когато нямах аудио система на колата , като я сложих се оправи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #8 Отговорено 20 Януари, 2009 напълно възможно е да са го омазали като е слагана аудио система. Паметта на аудиото и часовника са на един бушон, който е и за резет на ЕКУ-то. Също така може просто буксата на часовника да не прави добър контакт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lesov 0 #9 Отговорено 20 Януари, 2009 Същия проблем го има и при мен дано някои да изкочи с разрешение на въпроса ще следя с интерес Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slona 5 #10 Отговорено 21 Януари, 2009 имам същия проблем но се появи след като си сложих ново сд връзвал съм и преди интересното е че като сложа старото сд часовника тръгва слагам новото и часовника спиране ми е нужен но ме дразни че незнам защо е така ако имате идеъ споделете я Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #11 Отговорено 21 Януари, 2009 Ако часовникът работи при запален двигател, но се нулира при загасянето му...причината е една - нямате захранващо напрежение на паметта му (това напрежение не минава през контактният ключ) Бушонът за това захранване се намира в двигателният отсек в кутийка до акумулатора и по схема е 7.5 А. Същият бушон е и за паметта на настройките и радиостанцийте на музикалното устройство (касетофона) До касетофона отиват два плюса, единият е през мощен бушон и е за работата му, другият е този за паметта, той е под напрежение дори при изваден ключ от контакта. Ако проблемът с паметта не се оправи със смяна на 7.5 Амперовият бушон...тогава някой пишман електротехник си е оставил ръцете по инсталацията Ви при монтиране на касетофона например или е свързал на късо двата плюса както е станало при колегата "slona" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dima78 2 #12 Отговорено 7 Октомври, 2010 Да не отварям нова тема нека попитам тук:Нямам подсветка на часовника - нито със, нито без фарове А още привечер цифрите не могат да се различават..какво/къде да проверя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #13 Отговорено 7 Октомври, 2010 Разглобяваш цялата средна конзола и сменяваш лампичката на часовника. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dima78 2 #14 Отговорено 7 Октомври, 2010 Стига бе! А той по принцип на фарове ли тр да свети? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CLERO 8 #15 Отговорено 7 Октомври, 2010 Стига бе! А той по принцип на фарове ли тр да свети?На фарове бледо без фарове силно купуваш си нова крушка и сменяш внимавай при ваденето на фасонката защото с годините се изпичат и лесно се трошат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #16 Отговорено 7 Октомври, 2010 Не, на контакт. Като включиш габарит свети малко по-слабо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dima78 2 #17 Отговорено 11 Октомври, 2010 Разглобяваш цялата средна конзола и сменяваш лампичката на часовника.Вчера се пробвах.. но греда - развих 4 видими винта но не мърда Трябва някои панелчета да се свалят и под тях да има още видии ли? Тоя фронт панел ме измъчи и се отказах..засега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #18 Отговорено 11 Октомври, 2010 Айде обратно при братята англичаниhttp://www.roverclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=9310Надявам се, че и това е едно към едно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dima78 2 #19 Отговорено 11 Октомври, 2010 Мерси, колега! Добри репортажи в картинки правят роувърци. Но не навсякъде се вижда добре де са винтовете. Абе ровене му е майката - мноо голям тоз менюъл..но открих точната картинка - почти случайно: Чета тук и за лампичките писали..диоди пилили.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове