Stef 3 #121 Отговорено 11 Февруари, 2009 (Редактирано) към момчето с шкодата...мен ми се струва, че се придвижваш в Шкода, защото това заслужаваш приятно и безаварийно придвижване от точка А до точка В, както уместно колегата е казал, за нещо повече от придвижване...дано заслужиш и ако имаш усета и сетивата почувстваш и какво е да шофираш, за всичко останало има Мастъркард мноо скъпи тия хонди, кофти работа, между другото в днешните времена едва ли някой си позволява да продава прекалено скъпо, така че за каквото плащаш на това се возиш, още г-н Сойчиро го е казал, че Хонда не е кола за всички, така де не е народен автомобил...Доста жалко за Шкода, че народният германски производител ги погълна и ги направи още по-народни коли...а едно време чехите са учили германците на техника, колко несправедливо... Редактирано 11 Февруари, 2009 от Stef Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #122 Отговорено 11 Февруари, 2009 Акорд Елеганс 2,2 -55 950лв.Виж!Шкода Елеганс 2,0 TDI- 50949.Виж!Общо взето цените са еднакви, остава качеството.Има се впредвид, че на Хондата е платено мито, на шкодата не!И ако се загледа човек в презентацията на шкода ще види описани безмислени екстри като стандартно оборудване(кожена топка на скоростния лост, хромирани лайсни, държач за чаши ). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Otto Kluge 10 #123 Отговорено 11 Февруари, 2009 Аааа, много моля. Cup holder е много важна екстра! Съвсем сериозно обаче го твърдя. Поне за мен е голям проблем като няма тази "екстра" Най-малкото, защото постоянно лоча нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fido Dido 4 #124 Отговорено 11 Февруари, 2009 П.С. За феновете на Skoda и Toyota )))))) карал съм малко и съм се возил на Roomster/Octavia и съответно на Corola Verso - извинявайте ама те возят като каруци а моя Акорд даже е и със спортно окачване.....Мисля, че малко си пообъркал класовете. По-добре сравни Акорда с Авенсис...А Корола със Сивик.Колеги, защо така се палите от писанията на поредния палячо? Когато японците проектират и боговете мълчат. Продажби и класации говорят сами. Ама вие го знаете, защо да ви обяснявам. А това, че на доста хора не им отърва - си е техен проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #125 Отговорено 11 Февруари, 2009 Колегата с Шкодата -ти си извънземен.Земи си махни капаците на очите дето са ти ги сложили месните селяни през годините и ги изплакни малко с обективизъм ,барем се поотворят и прогледнат та да видят кво се кара по света и защо.Щото американците(и не само) са прости и не са чували ни за България ни за Шкода ,а за WV нещат и да чуят(може би защото един култов техен модел стана Гей-кола на годината.Честито)Престани да сравняваш 2 несравними неща и ходи се пъчи с грозната каручка(да ме извинят каруцарите) у вашия си форум(сигурно имаш себеподобни там с безподобни полуфолксважбнжкабебжцв....) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #126 Отговорено 11 Февруари, 2009 (Редактирано) Cup Holder Тва е най важната екстра на американския пазар. Ото не се обиждай ама ти си най про-американски настроения човек тук за който се сещам. Редактирано 11 Февруари, 2009 от ZaRRicK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Otto Kluge 10 #127 Отговорено 11 Февруари, 2009 Какво дълго мнение изтрих... Не искам да занимавам клуба повече с тази тематика. Нещата могат да се разберат едва тогава, когато се сблъскаш със системата.Иначе да - намирам cup holder-ите за една от големите екстри в автомобила Съвсем сериозно заявявам - предпочитам cup holder пред кожен салон Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #128 Отговорено 11 Февруари, 2009 Аз подкрепям на 5-тата ми генерация съм излял повече чаши кафе върху себе си и колата за 1 години отколкото за останалите 3 когато всяка кола която карах имаше Къп холдъри Отностно момчето , моля ви се колеги , не го изяждайте , моля Темата според мен е доста ползотворна и нека не завършва трагично все пак не се срещаха последно време такива теми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Biboto 0 #129 Отговорено 12 Февруари, 2009 П.С. За феновете на Skoda и Toyota )))))) карал съм малко и съм се возил на Roomster/Octavia и съответно на Corola Verso - извинявайте ама те возят като каруци а моя Акорд даже е и със спортно окачване.....Мисля, че малко си пообъркал класовете. По-добре сравни Акорда с Авенсис...А Корола със Сивик.Колеги, защо така се палите от писанията на поредния палячо? Когато японците проектират и боговете мълчат. Продажби и класации говорят сами. Ама вие го знаете, защо да ви обяснявам. А това, че на доста хора не им отърва - си е техен проблем.Прав си колега. Иначе идеята ми беше само да споделя мнението си за отделни модели И малко за холдера за чаши- мен ако питате по-добре да има къде да се слага кафенце и бира отколкото да ми завира задника от кожения салон А относно колегата с Шкодилака - не знам как стигна до извода,че Skoda произвеждат по-красиви, по-бързи и по-икономични коли от Honda отдавна не се бях смял така и едно лично мнение - Skoda произвежда коли масовки, докато Honda прави коли с характер и едно особено излъчване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sCoff 38 #130 Отговорено 12 Февруари, 2009 Всеки да си кара каквото му е на сърце. Все пак говорим за нова кола. Днес се возих в един Форд. Ми вътре имаше екстри които на мен честно казано ми липсват, но това едва ли ще ме накара да си го купя. За свойте 180 000 км 4-5 годишното Мондео не се беше разпаднало и не създава грижи на собственика си. Не виждам какъв е проблема, човека да си кара Октавийка, щом му харесва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Otto Kluge 10 #131 Отговорено 13 Февруари, 2009 Всеки да си кара каквото му е на сърце. Все пак говорим за нова кола. Днес се возих в един Форд. Ми вътре имаше екстри които на мен честно казано ми липсват, но това едва ли ще ме накара да си го купя. За свойте 180 000 км 4-5 годишното Мондео не се беше разпаднало и не създава грижи на собственика си. Не виждам какъв е проблема, човека да си кара Октавийка, щом му харесва.Абсолютно. Всеки да си кара каквото намира за добре. Достатъчно е само да не изкараваш другия глупак, заради избора, който е направил! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
automotive 0 #132 Отговорено 13 Февруари, 2009 Мале не си бях виждал темата отдавна.Явно има малко неизяснени под нова кола се има в предвид нова да сменя мойта но не и нова от магазина.Аз съм адски против копувнето на кола чисто нова ако човек не е фрашкан с пари.Защото не може една кола да струва примерно 50 000 като нова и след три месеца вече е 40 000 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #133 Отговорено 13 Февруари, 2009 Поправка за цената 50000 лв е в магазина в момента в който я изкараш е вече е 40000 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #134 Отговорено 13 Февруари, 2009 Поправка ако не ме лъже паметта кола до 3000 или 1000 км се води чисто нова и цената й не пада веднага Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BatV 1 #135 Отговорено 13 Февруари, 2009 Civic 1.6 V-TEC 125hp,Honda Accord 1999 F20B6,Волво с д16ка в багажника, Civic'94 JHMEG8,Honda Civic Coupe Special Edition, 2005-абе не мога да видя тук някой извадил 55бона за Акорд или изобщо за кола.Вие такава кола притежавали ли сте ,карали ли сте или четете само в списанията и то класациите по надеждност и то явно не ги дочитате защото немска кола не се е случвало да загуби от японска в директен сравнителен тест за нови коли-да не говорим за продажби.Аз какво карам ,ми карам Шкода защото Хонда нямат толкова бърза 5 местна кола,нито толкова икономична,нито толкова красива.Относно дизела на Хонда-нищо особено,едно приятелче има ново ЦРВ-приятен автомобил.ФАГ всички го плюят,че прави некачествени автомобили,само дето тези дето го плюят си го купуват-защото за цената си няма нищо по-добро,а дори и да не са доволни пак си купуват германски автомобил.Защото едно е да лаеш по форумите,друго е да извадиш парата и почнеш да тестваш колите по салоните, апък ептен друго да изпиташ гаранционните и сервизни отдели на вносителя50990лв. Дадени за Акорд ! И една стотинка не давам да Шкода - не и ако съм трезвен. Нема измислени наркотици на планетата за да кажа: " Не не искам новия Акорд искам новата ШКОДА!!!"Гаража ми ще окаже да приеме подобна скраб - все пак съм го построил за автомобили не за вариации по темата!Не си струва да се коментира дори! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове