Jump to content
automotive

Нова кола

Recommended Posts

Май идва време да сменям колата че сивика не ме "задоволява" слабичък ми се вижда .Не съм фен на марки коли а по скоро на модели Колебая се между Акорда 2.2 Дизел щото ако е бензин ще му сложа газ .Сивки 1.7 дизел . Мазда 6 .Авенсис или Пежо 407 .Всички без сивика са горе долу в един ценови диапазон.Някой да ми каже ако кара Акорд такъв какъв разход наистина му дава Софийско и извънградско но не с 100-120 а примерно 160-180 схтото нова кола на магистрала с 120 все едно си спрял.И за сивика също питам за разхода,Знам че мотора е на Исузо но поне не е идентичен с 1.7 Исузо на Астрата което е добре защото новите Опели са

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам Акорд Комби 2.2 i-CDTI , не съм засичал разхода с пълнене до горе на резервоара , но все пак дано ти е от плоза :shy: 30 лв гориво Спринт Дизел от ОМВ към 70-80 км в София в задръствания и т.н. + София - Пловдив по магистралата средна скорост 130-140 км/ч + до 20 км в Пловдив !!! Почти винаги 20 лв гориво Пловдив - София или обратно си е стандарт , скорости винаги над 130 до към 160 , от време на време 200-220 км/ч ( за сега зимата не съм си позволил повече от 180 км/ч ) . Определено не е по-икономична от Сивик в градски условия или извънградски при високи скорости и т.н. , но возията и усещането няма база за сравнение :shy: Наумил съм си тази седмица като ходя към Варна да карм под 2000 оборота , ще споделя после :lol: Сивик 1.7 дизел сигурно ще е по-икономичен , но от собственик знам , че бая друсала и не возела много меко . За останалите марки не мога нищо да ти кажа , но се съмнявам , че ще са по-добри като разход от Акорда :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, карам Акорда в Пловдив - уникална кола!Правил съм засечки на магистралата, при следните условия: В колата съм само аз, достигам определената скорост, включвам автопилота и карам така приблизително 10 км. Показанията са от бордовия компютър, а резултатите са следните:При 70км/ч - 3,3 на сто;При 100км/ч - 4,8 на сто. /точно колкото го дават от Хонда?!/При 130 - 6,00 на сто;При 160 - 8,10 на сто.Градско - когато беше топло - максимум 8,2 на сто;Миналите дни, когато беше студено, разходът се качи до 10,4 на сто;Не съм състезател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каталожните данни за извънградско се дават при равномерна скорост м/у 90 и 120 км/ч

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tino, искрено ме разсмя. :rolleyes: Как успя да го засечеш този разход с въпросните 30 лева, след като не засичал с пълнене догоре? :) Защото аз за друг начин не се сещам, освен визуално по стрелките или съдейки по неверните данни на борд компютъра?Най-прецизното замерване е пълнене до капачка, някакъв пробег - желателно поне 300 км и после отново пълнене догоре!Всичко друго е в зоната на предположенията - стрелки, борд компютри и т.н.Към колегата с въпросите - ако ще купуваш дизел, купувай френски дизел. Остави бензиновите двигатели на Тойота и Хонда - на тях там им е силата. Дизел и турбодизел - първо френски, после италиански и накрая немски. Принципно бих направил друг избор, но ако ще е нещо от изброените - Мазда 6! Може би тук влизам в някакво противоречие с написаното от мен, но 407 не ми харесва въобще като визия. Двигателите са уникални обаче. Въпреки това Мазда е моя фаворит - моята комбинация от дизайн, двигател и вътрешно оборудване!

Редактирано от Oto Kluge

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега от тези изброените...Мога да кажа че мазда6 е наи добре...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Само да споделя че хондовия дизел (2.2 i-CDTI) е най-добрият дизел в последните три години, ако имаш финансовата възможност да си вземеш такъв няма какво да го мислиш. Относно френските дизели - да много са хубави само че лошото им е че останалото около двигателя е с кофти изпълнение и с много недомислици.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да споделя че хондовия дизел (2.2 i-CDTI) е най-добрият дизел в последните три години, ако имаш финансовата възможност да си вземеш такъв няма какво да го мислиш. Относно френските дизели - да много са хубави само че лошото им е че останалото около двигателя е с кофти изпълнение и с много недомислици.

Кое му е хубавото, колега?Наистина ми е любопитно да го чуя. Вярвам в японския гений, който повече от 60 години краде и сътворява нещо по-добро от оригинала. Но усещам едно неразбиране, което бих искал да ликвидирам. Кое прави въпросният двигател най-доброто нещо за последните три години. Някаква обосновка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересна дискусия се заформи. Не бих казал, че Мазда 6 е по-добра от Акорда. Возил съм се на бензинова Мазда с гуми 17" и не съм останал очарован. Все пак преди да взема Акорда и аз малко се чудех коя точно от японските да е колата. Мисля, че направих по-добрия избор. Маздата вози доста по-твърдо от Акорда и отвътре изпълнението е с по-ниско качество. За динамикате на двигателя не можах да придобия впечатление, но човекът на когото е Маздата много-много не се кефи. Само ще дам най-елементарния пример - сравнете цените на Мазда 6 и Акорд 2005 - 2006г. С просто око се вижда, че Маздата е загубила два пъти от цената на новата кола, докато Акорда държи цена. Лично аз като видя такова нещо въобще не търся причините - веднага купувам по-скъпото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като ти се вижда слабичак сивика, да ти кажа че ако си купиш акорд няма да си много много по силничък.това е от мен :rolleyes:

Редактирано от uBaHoB

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно мнение за дизеловата Мазда, която на мен лично много ми "намирисва" на фордов дизел :rolleyes::) :) :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно мнение за дизеловата Мазда, която на мен лично много ми "намирисва" на фордов дизел :angry: :angry: :angry: :angry:

Верно много интересна дискусия стана.Колега, а на какво ти понамирисваше тогава, когато Хонда влагаше чужди дизелови агрегати, а не собствени? :P И на какво ще мирише, когато Хонда бъде погълната от някой друг гигант? :angry: В това е въпросът.Някак обаче не съм склонен да считам първият собствен дизел на една марка като най-добрият дизелов агрегат за последните три години (цитирам колегата Капоне).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Някаква обосновка?

Това са класациите. А имам и лични впечатления от Акорд с такъв двигател и CR-V с такъв двигател. Смея да твърдя че е по пъргав от френските дизели и по-тих от тях. А и определено хондовия има по-добър (да се чете по-малък) разход. А и още нещо от което може би никой тук не се интересува но и вредните емисии на i-CDTi са по-ниски от тези на френските двигатели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Верно много интересна дискусия стана.

Колега, а на какво ти понамирисваше тогава, когато Хонда влагаше чужди дизелови агрегати, а не собствени? :angry:

И на какво ще мирише, когато Хонда бъде погълната от някой друг гигант? :angry: В това е въпросът.

 

 

По - леко колега, много агресивно се изказваш, леко неподготвен по някои въпроси!

:angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някаква обосновка?

Това са класациите. А имам и лични впечатления от Акорд с такъв двигател и CR-V с такъв двигател. Смея да твърдя че е по пъргав от френските дизели и по-тих от тях. А и определено хондовия има по-добър (да се чете по-малък) разход. А и още нещо от което може би никой тук не се интересува но и вредните емисии на i-CDTi са по-ниски от тези на френските двигатели.
Ако се абстрахираме от това, че информацията е на wikipedia - сайт, създаван от любители, т.е. от аматьори, въпросният двигател най-добър за 2005-та година в сегмента 2.0-2.5. От 2006 г. насам победителите са други, а не Хонда. На пръв поглед най-често срещаното име е това на БМВ.Едно обаче ще си призная - да, нямам лични впечатления от дизеловия агрегат на Хонда. На база личен опит бих поставил и под съмнение казаното от теб за икономичност и шум. Вредните емисии не бих коментирал по субективни причини. Първата генерация Common Rail на PCA и до ден днешен трудно може да бъде победена по икономия на гориво. Агрегатите от 2.0 до 2.2 имат извънградски разход от порядъка на 4.5 литра на всеки 100 км. Със С5 2.2 HDi съм докарвал и до 4.2 литра - засичането е направено от капачка до капачка! И 6.7 литра градски разход в Пловдив. 7.1 литра в София. Така че сам си противоречиш с информацията, която изнасяш. Победител за 2005-та не е победител за следващите 3 години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Ото ти май не искаш да прочетеш линка отдолу в тази статия че тази таблица саме копирана от сайта на съответната организация която прави класацията. Това първо, а другото има класация на Auto bild, на Top Gear, на Fifth Gear и на още една камара други организации. Това просто беше първата ми попаднала класация. Ако питаш един чичко, викат му гугъл може да разбереш много за този двигател. Който е направен от инжинера работил със Сенна във Формула 1.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и двамата не сте прави единия няма впечатления от двигателя, другия леко преувеличава че хонда са направили най-великия дизел на всички времена Аз като чета, човека не мисли да поставя рекорди по икономия, а точно обратното ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Просто споменавам че първият опит на Хонда с дизел е много повече от успешен! А това с наградите (за което съм обвинен в секантсвто) ще ги изровя точните линкове :angry:П.С. Извинявам се за кратковременното заключване на темата стана по-грешка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Олилеее... за френския дизел.. олилеее за френския НОВ двигател - да не говоря, просто ужас. И не, не се базира на слухове, а на ПРЕКИ наблюдения върху 1.6 HDI двигателя на Citroen, който се слага в C4 Grand Picasso... баща ми кара това чудо на технологията, но... за една година ииии... ммм четири месеца, колата е влизала за поправка на турбината и електрониката точно ммм... 4 пъти... четири пъти в сервиз за една година! Проблемите произлизат от теч от маслените пътища на турбината, после самата турбина, която и в този момент тече та се къса. Неприятно, но факт. Да, дава нисък разход, 4.5-5л. на сто километра при 90км/ч. /така си пише и в книжката, че при тази скорост се достига/. А само забележете каква безочливост от страна на производителя. При положение, че колата е нова, те изтъкват възможна причина за проблемите, че някога колата е минала 150км/ч.... какво е това оправдание? А вече да не говорим за електрониката на колата - не пуска топло за водача, пише километрите грешно, разхода грешно, гасне... Да не говорим за новото пежо на мъжа на сестра ми - играят му оборотите - отива на сервиз, пита какво трябва да се направи - те сменят софтуера и онуй си продължава - пита какво става и отговора е "Ами... то това си е съвсем нормално", а неговия отговор на тази абсурдна причина е "Абе имам една Хонда, за която това не е нормално!" :angry: В името на истината, преди Ситроен са били просто несравними автомобили с оглед на возията и комфорта - и в историята си, и в последните производствени модели с активно окачване на сфери /баща ми караше ксантия - автомобила, в който съм се чувствал най-добре по всякакви пътища/. Та така.А за колегата... Ото... Двайста тема ти чета да храниш японците и Хонда в частност - ти във фен клуб ли си или в анти-фен клуб?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към темата : Преките ми впечатления са от Сивик 1,7 дизел 220нм - извънгр.- 4,5~5,0 л/100км - градско - 6,2~6,8 л/100км

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tino, искрено ме разсмя. :D

Радвам се , че съм внесъл минутка радост в живота ти :)

.....аз за друг начин не се сещам, освен визуално по стрелките или съдейки по неверните данни на борд компютъра?

Може би не съм си написал мнението както трябва , но точно този начин имам в предвид и никога не съм твърдял , че е верен , но мен ме задоволява , че за толкова пари минавам това разтояние преди да ми свърши горивото ;) Проблем ? :D Френски дизел :angry: Колегата Капоне има право , двигателя може да им е перфектен , по-добър и от този на Хонда :) НО ми се струва , че се изисква малко повече от един производител , за да кажат и да го признаят , че е направил най-добрия двигател :) Преки наблюдения имам с мой познат , собственик / или бивш / на Пежо 307 2.0 HDi !!! 3 пъти сменя маховик = към 2000 лв !!! Горивна помпа 2 пъти и какво ли още не :) Оставам настрана окачване , возия , усещане на пътя и т.н. , нямам преки впечатления , но определено съм сигурен , че / примерно / Пежо Комби 407 няма да се държи така добре на пътя като моя Акорд :P Към - Иванов , да колега , наистина няма да е много по-бърз от Сивик-а , но определено ще му е много по-комфортно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:angry: С риск пак да бъда обвинен в какво ли не ще кажа, че никой разумен човек няма да купи С4 Picsso с 1.6 HDi двигател. Това от една страна! От друга - частни случаи като вашия има с абсолютно всяка марка, като започнеш от Лада, минеш през Ауди, Мерцедес, БМВ и стигнеш до СААБ. Някъде между тях гаранция е и Хонда, Тойота, Нисан. Нека не преувеличаваме качествата на колите, които караме.Държа да отбележа, че визирах историята на един концерн - РСА. За мен това е историята на дизеловите двигатели, макар и те да не се тръгнали от там. Но пък и автомобилостроенето не е тръгнало от Япония, нали? Нито пък електрониката. Това не им пречи да бъдат практически абсолютни лидери в автомобилостроенето - Хонда, Тойота, Субару, Нисан. Или пък в сферата на Hi-Fi и Hi-End озвучаването - Nakamichi, Sansui, Luxman, Denon, Pioneer, Toshiba, Hitachi, Akai..Аз бих се въздържал от купуването на дизелов агрегат от Хонда. Вече не смятам да се повтарям защо. Имаше един виц за Батето преди години. Отива той на някакъв лондонски стадион и гледа една красива зелена тревичка, окосена, разчертана. Пита той един възрастен градинар, който работел нещо там. - Извинете, как правите този стадион толкова красив?- Косиме, поливаме, косиме, поливаме, косиме, поливаме...- Хахаха, че това и ние го правим, бее...- ...........и така 100 години :) Лека нощ от мен и спорна седмица!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oto без да се засягаш , на колко години си ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да добавя - как така съветваш да не се купува хонда дизел като нямаш преки впечтления :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ме лъже паметта, японците правят дизелови агрегати от 1935 г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен по здрав дизел от 2.2ЦТДИ 140 конски сили няма.Японците убиха пазара а за новият акорд няма да говоря..Просто защото не тарпи на сравнение...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oto без да се засягаш , на колко години си ?

Профилът ми е изрядно попълнен. Там има отговор на твоя въпрос.

И да добавя - как така съветваш да не се купува хонда дизел като нямаш преки впечтления fish.gif

Вече обясних доводите си, но няма кой да чете. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз от дизели не разбирам много,но в паметта ми се е запечатило едно цитатче"Най-върлият противник на дизеловия двигател,би сътворил най-добрия такъв" ....или нещо подобно.Това беше написано за дизела на Хонда,когато излезна.Говоря за техния си двигател,разбработен с целия или частичния им гений.И има доста логика в това нещо,защото хората нарочно не са правили дизели,а когато са решили да го направят са го направили така че да покрие високите им изисквания.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Показанията са от бордовия компютър, а резултатите са следните:При 70км/ч - 3,3 на сто;При 100км/ч - 4,8 на сто. /точно колкото го дават от Хонда?!/При 130 - 6,00 на сто;

Бих искал да споделя, че аз също съм засичал резултати по бордовия компютър, но не са верни. 2 пъти съм засичал по данни от бордовия и по фактически заредено гориво срещу изминати километри и то на за 100-200 км, а за по 1200, и резултата е, че има разлика от около 10%, т.е. ако ми показва, че разхода ми е 6.5, то фактическия разход минава 7. За сведение със Сивик хеч съм, 1.8 бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да забравя случая в който варвим с един приятел и минава Акорда покрай нас и казвам на авера "Гледай бензинката не се чува " Колата подминава а на "дупето " и пише 2.2 i-CDTI ;)Единственото нещо което ме спира Акорда това е че е 4 местен незнам защо като е по голям клас от сивика а аз редовно си возя 5 души и искам да е удобно на 3ма нормални хора отзад.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво разбираш под нормални хора ? В Акорда ми , хора с ръст до 160 см и до 60 кила си стоят без проблем 3 на брой ;) Дори зад мен / 180 см / ;) Но признавам , че в Сивик-а ми / 1992 хечбек / за хората зад мен има повече място за краката , в последната генерация Седан също / за предишната важи същото :P / . Аз лично отдавам това на по-големия двигател , багажник , по-доброто обезопасяване на пътниците , комфортното им возете и т.н. ;) Сложно ще ти е колега , но вярвай ми , само каращите Акорд и нагоре знаят за какво иде реч ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск пак да бъда обвинен в какво ли не ще кажа, че никой разумен човек няма да купи С4 Picsso с 1.6 HDi двигател.

:D Виж как сам си го каза! Затова ще те обвиня само в ненадейното споменаване на истината!... :) Щом има двигател, който НЕ е хубаво да се купува, това какво казва за марката като цяло? Нищо хубаво. ;) Разумен или не, щом се предлага от европейските перфектни двигатели, то трябва да е перфектен! ;):thumbs1: Много неразумни хора в София, това е лошо. Ти защитаваш сляпо, не ние. :) Фактите са си факти - някога ситроен са били нещо, вече не са /не е моя приумицата, а на човека, който продаде колата на баща ми :thumbs1: /. Ситроен сега правят много добри каросерии за товарни автомобили - баничарки, маршрутки и т.н. :)Отиди в Бултрако и виж колко коли ICTDI стоят за поправка по двигателя, и колко ще бъдат тези пред Автомотор. :) Аз мисля, че така ще ти стане по-ясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме разбра, колега :thumbs1: Имах предвид, че да купиш такова купе (което не е малко и не е никак леко) с 1.6 HDi двигател, пък бил той и 110 к.с. е безумие! В този си вид колата е подходяща единствено за возене на 1, максимум двама души. Това визирах. Другото не смятам да коментирам. Къде колко коли чакат да се ремонтират - не спя пред дилърите, за да знам и да си водя излишни статистики. По-важно е какво обслужване получаваш (от АМК то е ужасно), а не колко автомобила чакат за обслужване. Освен това има един особен момент - погледни колко продажби имат Хонда, колко от тях са на дизели. После сравни с тези на Ситроен. В момента нищо не намеквам. Карам по някакви спомени от вестникарски статии за продажбите на нови автомобили, където очевидно ХОНДА твърде изостава. Най-малкото защото са скъпи. Като си затвориш очите и си представиш колко дизелови баничарки обикалят страната - и все от РСА. Така че дизеловият дял на Хонда в продажбите в България е пренебрежимо малък. Като сметнеш и това, че на сервиз се ходи не само когато имаш проблем, а когато сменяш масла и филтри... Тъй че опашките пред сервизите са по обясними причини.Tino, чак сега видях синьото комби. Ти ли го караш или го караш само от време на време? :) Хайде, да поздравиш баща ти за избора, защото съм го мяркал няколко пъти из нашите вилаети. :thumbs1:

Редактирано от Oto Kluge

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво разбираш под нормални хора ? В Акорда ми , хора с ръст до 160 см и до 60 кила си стоят без проблем 3 на брой :thumbs1: Дори зад мен / 180 см / :thumbs1:

ти сериозно ли ?! :)

Не съм се качвал в нов акорд, но зад мен(180см) в седанчето 5г спокойно сяда човек със същия ръст, 160см 60 кила.... това е смешно, че тя голямата ми щерка е на 9г и вече е 1.45, искаш да кажеш че след 2г ако дай боже си взема акорд не би могла да седи отзад?!

 

2 Oto Kluge

Аз не разбирам какъв е проблема да се кара берлинго с hdi 110коня ?! Имаме служебни такива - най-малкия проблем на колите е ускорението. Приличен клиренс, относително обезшумени до 100км/ч, огромен багажник и това при размер колкото hr-v.

Аз си мислех че темите за гонки по светофара са в "спортния" форум?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 Oto Kluge

Аз не разбирам какъв е проблема да се кара берлинго с hdi 110коня ?! Имаме служебни такива - най-малкия проблем на колите е ускорението. Приличен клиренс, относително обезшумени до 100км/ч, огромен багажник и това при размер колкото hr-v.

Аз си мислех че темите за гонки по светофара са в "спортния" форум?!

Мисля, че въпросната персона говореше за C4 Picasso 1.6 HDi, което няма нищо общо с Берлинго.

Освен това Берлинго 110 кс дизелов агрегат няма! 110 коня е на 1.6 бензинка.

Нещо започваме да не се разбираме напълно май :thumbs1:

Редактирано от Oto Kluge

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да берлингото е с 1.6 hdi 90кс - и въпреки това е достатъчно пъргаво за движение в града или магистрала110кс е същия двигател - малко по-форсиран, разликата е 20 коня и 25нм - при 200кг по-високо тегло.По каталог пикасата е дори по-бърза на 0-100... та какъв ще е проблема да се кара такава кола? По тази логика всичко с двигател под 200 коня не става

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Tino, чак сега видях синьото комби. Ти ли го караш или го караш само от време на време? :thumbs1: Хайде, да поздравиш баща ти за избора, защото съм го мяркал няколко пъти из нашите вилаети. :thumbs1:

Днеска ти внесе капка радост в деня ми :):) Акорда си го карам аз , Ото личи си , че не си компетентен по някои теми , просто не се изказвай неподготвен повече :) Към Рестлес : Не знам какво ти разбираш под нормално място отзад за крака и т.н. , аз лично си представям , човек като седне да може да има поне до 2-3 позиции за сядане и поставяне на краката :) В Акорда ако аз седна зад себе си нямам повече от 2 такива ,но това не значи , че не са и достатъчно удобни :D!!! Това , което съм написал е вярно , в сивик 8-ма и 7-ма генерация Седан има повече място за хората отзад !!! В най-новия Акорд не знам как ще е , предполагам , че този проблем е отстранен , в предишните генерации също не знам ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По кои теми съм некомпетентен, колега? Инак, радвам се, че внесох малко смях във Вашето ежедневие.Дай Боже повече 22 годишни малки мъже да имат възможности да си купуват такива класни автомобили. Или поне да ги карат :thumbs1:

Редактирано от Oto Kluge

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да споделя че хондовия дизел (2.2 i-CDTI) е най-добрият дизел в последните три години, ако имаш финансовата възможност да си вземеш такъв няма какво да го мислиш. Относно френските дизели - да много са хубави само че лошото им е че останалото около двигателя е с кофти изпълнение и с много недомислици.

Кое му е хубавото, колега?Наистина ми е любопитно да го чуя. Вярвам в японския гений, който повече от 60 години краде и сътворява нещо по-добро от оригинала. Но усещам едно неразбиране, което бих искал да ликвидирам. Кое прави въпросният двигател най-доброто нещо за последните три години. Някаква обосновка?
Колеги оставете тези дизели,горивото е само едно и то е БЕНЗИН всичко друго е алтернатива :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...