Jump to content
Wardog

За нов съединители ли съм...!?

Recommended Posts

Здравейте колеги, Сивика ми (5ген. D16Z6) поднесе един новогодишен подарък (или по-точно си поиска такъв, тъй като не получи) - трябва да сменям съединител. На 1ви я оставих в паркинга и днес тръгвайки, установих че всъщност е по-добре да не тръгвам да не я оставя някъде на Аварийни :worthy:. Всъщност не съм 100% сигурен дали е съединителя, но от известно време го усещам по-различен. Например при отпускане, на половината разстояние между 2те позиции на педала имаше задържане - т.е. педала си остава за около секунда там (все едно е крайното му положение) и после си отива до края. А днес го натиснах за да освободя от скорост и нищо - все едно не съм го натиснал!!! С малко повече опити успях да изключа от скорост и да запаля колата, но положението беше същото. След като успях да вкарам 1ва скорост отпуснах съединителя може бе около 2мм-3мм и колата направо се изтреля напред. Та... поразчетох се, но не открих нищо конкретно, освен че Exedy е добър вариант. Това добре, тъй като в "Евро 07" продават Exedy и имам отстъпка там. Въпросът е, че булшинството хора, пазарували оттам са меко казано НЕдоволни. Има ли някакъв начин да разбера дали Exedy-то е истинско и ако има - как!? Единственото, което разбрах е, че в комплекта трябва да има лагер КОЙО - ако е различен е менте. Разбрах, че "Luk" също е добър вариант, но отново се предлага в "любимия" магазин Евро 07. Предложете ми откъде мога да намеря истинско Exedy или някаква друга добра марка!? А с риск да стана малко нахален, ако има и някаква ценичка, ще е още по-добре.

Редактирано от Wardog

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

що 1-во нe провериш хидравличната течност и тогава да мислиш за нов aко тече от някаде.....(незабелижимо)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш предвид маслото в скоростите ли!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повери си течноста в казанчито на съединителя,както ти е написал колегата,ако е там значи че една от двете помпи на съеденителя сее прецакала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С доливане и обезвъздушаване ще изкара още някой км.Иначе съединителя ти не е за смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи може да не е съединителят..... и на мен ми стана странно как преди няколко дни беше ужким тръгнал, пък после сам се оправи. Бих проверил течността в казанчето на съединителя, но при положение че знаех кое е то :worthy:. Бихте ли ми казали къде точно се намира ?!

 

 

Публикувано изображение

 

 

Намерих една снимка на същия двигател като моя и съм оградил 2те казанчета, за които се сещам... Някое от тях ли е въпросното или... !?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверяваш течноста, и огледаи дали не е потекло от горна/долна помпа. Ако ти хлътва педала на съединителя, пробваи да го припомпаш докато качи налягане.В дясно от номер 2 на снимката, ти е казанчето за съединителя.1 - казанче за хидравликата на волана.2 - казанче за спирачна течност.

Редактирано от vex

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно него си успял да го пропуснеш :lol: . I е за хидравликата на волана, II ти е за спирачките. За съединителя е точно до това на спирачките (само виж как са разположени съответните педали). Иначе проблема по-вереоятно е от задействането на съединителя отколкото самия съединител. Най-добре някой майстор да ти я види.PS малко бавно пиша и колегата ме изпреварил

Редактирано от keel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До преди седмица и аз се сбъсках с тоя проблем.При мен беха изпуснали гумичките на горната помпа и мокета при педалите беше в масло.Взех си 1 ремонтен комплект за горната помпа смених ги и всичко си дойде на мястото. :lol::) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако съм разбрал правилно става въпрос за това казанче:

 

Публикувано изображение

 

което, както се вижда на снимките е абсолютно сухо:

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

 

Въпросът ми е каква течност трябва да сипя и до къде (не видях никъде да пише МИН/МАХ) за да мога да я подкарам и да отида до сервиза на Омбре в понеделник да оправят нещата!?

 

 

 

Благодаря на всички отговорили. Найстина ми помогнахте!!! ЕВАЛА!!!

Редактирано от Wardog

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

там се сипва Дот3 или Дот4ОБаче вероятно все още имаш малко течност вътре понеже не е изтекло всичко - затова ти препоръчвам да отидеш на ОМВ и да си вземеш флакон Дот 5.1Причината - Дот3 и Дот4 са несъвместими и смесени се получавала смес която бързо деградира гумените уплътнения. Дот5.1 е съвместима и с двете горни, т.е. ще дадеш 5лв вместо 2 но ще си сигурен че няма да прецакаш нещо. Аз поне в твоята ситуация реших да се "охарча" :angry:Сипваш до максимума в казанчето и "помпаш" педала докато стегне. 10-20 пъти дори. Като стегне - доливаш в казанчето и пак помпиш докато спре да спада нивото.След което опитваш да включиш и потеглиш.Ако "теча" е все още малък би трябвало да успееш да се придвижваш известно време.Ако обаче при опит за потегляне пак потъне педала или колкото и да доливаш нивото спада - значи вече шурти отнякъде и отиваш на теглене или репатрак.Нормално половин флаконче 5.1 от 500мл стига да се понапълни системата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DOT3,DOT4 и DOT5.1 са на една основа, като разликата им е в това при каква температура кипват, както и цената. Не мисля че е нужно да слага 5.1 защото е по скъпа, а така или иначе ще я изхвърли. Смятам че не е проблем да сипе дори DOT3 в случая.цитат от Car Bibles"The two types of brake fluids shown in the table are DOT3/DOT4/DOT5.1 which are glycol (Polyalkylene Glycol Ether) based, and DOT5 which is silicone based. DOT3 and DOT4 fluids are interchangeable - the only real difference is their boiling point. Theoretically you could interchange DOT4 and DOT5.1 fluids too but I wouldn't recommend it."

Редактирано от vex

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ще купя течност и ще сипя. пък дано найстина не е голям теча за да мога да отида до сервиза... Благодаря Ви

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно доуточнение, за да не стане някаква грешка. Течността която трябва да сипя е такава, каквато се слага на спирачките, хидравлична (каквато се сипва в кормилната рейка) или е си е течност за съединител?!

Редактирано от Wardog

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, същата като за спирачките - DOT3 или DOT4.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На капачката трябва да пише. В случая - спирачна течност DOT3 или DOT4.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...