rulemaker 130 #41 Отговорено 11 Януари, 2009 Въпроса им беше какво си използвал, за да свържеш маркучлето, което излиза от капака на главата и влиза в тръбата на интейка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lesov 0 #42 Отговорено 11 Януари, 2009 Въпроса им беше какво си използвал, за да свържеш маркучлето, което излиза от капака на главата и влиза в тръбата на интейкаБлагодаря ти Rulmaker та това ми е въпроса щото и аз мисля да сглобявам интайкче маркуча от капака на главата който излиза и влиза в тръбата на интайка как ги свърза ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #43 Отговорено 11 Януари, 2009 Такааа,как съм вързал маркуча за картерната вентилация към интейка!? Отивате до най-близката бакалия или магазин за такива пособи и си купувате щуцер с размер 8мм колкото е и самия маркуч с който го свързвате към отвора на капака на клапаните! Пробивате интейка,и тъй като тръбата е ПВЦ лесно навивате резбованата част от щуцера към нея. След това си разбърквате малко Покси-Пол и омазвате щуцера отстрани ,така че да покрие част от него и да покрие и част от тръбата(за по голяма здравина,уж) . И воала!П.П. Мой съвет е ,не свързвайте като мен одушника с интейка!! Дросел,клапата става на ла...а от парите с течение на времето. До колкото съм технически грамотен(не че имам диплом,икономист съм) при навлизането на парите в мотора компа пуска по малко бензин,защото парите до известна степен са летливи и горят. Аз махнах маркуча,затапих дупката със тапа(продават ги по автошукариите,за кори и пр.е) и сложих филтър за картерната вентилация,по 8 кинта са. Няма да почне да лети колата,но определено със спортния филтър и с изолираните картерна вентилация+филтърчето,мотора стана по респонсен на команди. Приятно забавление! !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SVE_1986 72 #44 Отговорено 11 Януари, 2009 Колега,мислиш ли да изолираш интейка от топлия въздух на двигателя,защото все пак ПВЦ-то доста си се загрява? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LyDu 1 #45 Отговорено 11 Януари, 2009 с колегата се видяхме с двете хондели!!!с интейка вади мн надъващ звук...получило се е на външен вид много добре...От към техническа гледна точка не разбирам и не мога да кажа мнение :Д 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_9977 39 #46 Отговорено 11 Януари, 2009 Браво колега много добре е станало. Евала на майстора !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #47 Отговорено 11 Януари, 2009 Колега,мислиш ли да изолираш интейка от топлия въздух на двигателя,защото все пак ПВЦ-то доста си се загрява?Сега е доста под нулата и нема смисъл да мръзна да правя топлинен щит на филтъра,по кам на пролет ще се направи и това. А що се отнася до издържливостта на ПВЦ-то на топлина,ми само ще ти споделя че използват ПВЦ в водоснабдителната и отоплителната система,и на 2-те места където минава доста горещичка вода,а дали нема да отдава температура на въздуха който постъпва в смукатела,и едва ли! Ако стане проблем вече,купувам една ролка аломиниево фолио на лента и омотаваме тръбата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lesov 0 #48 Отговорено 12 Януари, 2009 Такааа,как съм вързал маркуча за картерната вентилация към интейка!? Отивате до най-близката бакалия или магазин за такива пособи и си купувате щуцер с размер 8мм колкото е и самия маркуч с който го свързвате към отвора на капака на клапаните! Пробивате интейка,и тъй като тръбата е ПВЦ лесно навивате резбованата част от щуцера към нея. След това си разбърквате малко Покси-Пол и омазвате щуцера отстрани ,така че да покрие част от него и да покрие и част от тръбата(за по голяма здравина,уж) . И воала!П.П. Мой съвет е ,не свързвайте като мен одушника с интейка!! Дросел,клапата става на ла...а от парите с течение на времето. До колкото съм технически грамотен(не че имам диплом,икономист съм) при навлизането на парите в мотора компа пуска по малко бензин,защото парите до известна степен са летливи и горят. Аз махнах маркуча,затапих дупката със тапа(продават ги по автошукариите,за кори и пр.е) и сложих филтър за картерната вентилация,по 8 кинта са. Няма да почне да лети колата,но определено със спортния филтър и с изолираните картерна вентилация+филтърчето,мотора стана по респонсен на команди. Приятно забавление! Колега ще дадеш ли малко снимков материал за това филтърче за картерната вентилация каде и как си го сложил щото не можах да го видя на снимките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #49 Отговорено 12 Януари, 2009 Lesov, не си го видял щото го сложих преди 2 дни бе мен и не съм го снимал! Уж "оригиналния" филтър за картерната вентилация е ето този където се слага на тръбичката на капака на клапаните,да ти лови остатъците от масло в картерните пари! А аз батенце,нали съм габровец по природа(просто ми хрумна,направих го и работи безотказно,като тези от 10 лева ) и искам от нищо нещо да правя,сложих обикновен бензинов филтър за карбураторна кола от 1,5лв показвам как съм го направил,а как е на моята кола ще снимам идните дни :: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lesov 0 #50 Отговорено 12 Януари, 2009 Много съм ти благодарен че не се изнервяш от глупавите ми въпроси да знаеш че цялата тема ми е много от полза и ще чакам новите снимки да видя как е станало поздрави от Пловдив Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #51 Отговорено 12 Януари, 2009 (Редактирано) винаги съм се чудил кво точно филтрира тоя филтър ,че аз нямам Редактирано 12 Януари, 2009 от edikoisi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #52 Отговорено 12 Януари, 2009 Да ви кажа за вървеж нема да литне колата,но определено със спортния филтър и изолраната картерна вентилация има подобрение някакво откъм респонс! Преди,колата като загрее и влезе в нормалнен температурен диапазон и обороти около 900/1000 при настъпване на педала на газта до дупка колата първо приглъхваше и тогава се изрязваше. Сега този момент го няма!П.П. Представям си другата седмица като и махна катализатора и на лятото като и сложа 4-2-1 колекторче как ще се реже като пистак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #53 Отговорено 12 Януари, 2009 аз пък си мисля че звука те кара така да си мислиш...при положение че филтара взима въздух затоплен от радиатора няма как да има положителен ефект .ако искаш само за проба свали фара направи един два теста 0-150км/ч и тогава вече може да има разлика . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #54 Отговорено 12 Януари, 2009 аз пък си мисля че звука те кара така да си мислиш...при положение че филтара взима въздух затоплен от радиатора няма как да има положителен ефект .ако искаш само за проба свали фара направи един два теста 0-150км/ч и тогава вече може да има разлика .Споко, нека се затопли и ще довърша интейка както си му е реда! Освен топлинен щит,ще се прекара и тръбица на бронята да обдухва филтърчето с fresh air! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #55 Отговорено 14 Януари, 2009 (Редактирано) Ето какво купихме днес на кака Хондолеция,малко NGK ! П.П. Със старите свещи(Champion) при абсолютностуден двигател,като почна да въртя вътвътвътвътвътвът,чак на 7-то вът палеше! А сега само докато превърти стартера и съм Редактирано 14 Януари, 2009 от PETE_TONG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lesov 0 #56 Отговорено 14 Януари, 2009 Колега щеше да качваш снимки на филтърчето което си сложил на картерната вентилация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #57 Отговорено 14 Януари, 2009 Всичко е лед вън,айде да е утре да е че не ми се излиза да гаража! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ursus 2 #58 Отговорено 15 Януари, 2009 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=20717&hl= Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lesov 0 #59 Отговорено 21 Януари, 2009 Всичко е лед вън,айде да е утре да е че не ми се излиза да гаража! Колега ти май ме забрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #60 Отговорено 22 Януари, 2009 Lesov,излизам вън веднага бате да снимам! !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #61 Отговорено 22 Януари, 2009 Айде да задоволя любопитството на колегата "Lesov", на който незнам от кога съм му обещал да постна снимка на картерната вентилация ! А и за всички останали които им е интересно какво може човек да прави със собствените си ръце и малко мерак са всички други снимки! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #62 Отговорено 22 Януари, 2009 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DUAL_CARB 0 #63 Отговорено 22 Януари, 2009 визиядобре а афект от към бягане? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #64 Отговорено 22 Януари, 2009 визиядобре а афект от към бягане?Колега ,със интейка колата бързо върви,ниско лети направо! Вървежа е същия,просто малко по добре се стряска на командите на педалаю! Не очаквай(ако ще правиш интейк) неочакваното! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DUAL_CARB 0 #65 Отговорено 22 Януари, 2009 визиядобре а афект от към бягане?Колега ,със интейка колата бързо върви,ниско лети направо! Вървежа е същия,просто малко по добре се стряска на командите на педалаю! Не очаквай(ако ще правиш интейк) неочакваното! знам имам подобна щуротия с пвц тръби и аз но све пак да попитам може пък твоята да е станала вървежна...аз се кефа на звука корена разлика има макар да не се усеща от към вървенепоздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #66 Отговорено 27 Януари, 2009 (Редактирано) Айде малко ъп по темата ,че хвана прах и паяжини ! Онзи ден седейки и гледайки този красив двигателен отсег,се почесах по главата(уж умната ) и си викам,какво липсва да завърша всичко както си му е реда! Естествено, Heatshield za Intake-a! Малко зор беше,първо шаблон от картон,после от ПВЦ плоскост(ПВЦ дебело колкото картон) и най накрая от ламарина! Е,ламарината не е обикновенна,а е от тая където я използват за изолация и покриването на външни колони на сгради(сандвич от алуминиева ламарина и гума),абе изолационна,готина! Минах рязането,пръснах я само от едната страна,понеже от другата е тъмно сив металик! Следва,как да ограничим притока на въздух от мотория отсек към отсека на филтъра,извода е уплътнение и дунапрен! За сега съм сложил само уплътнениетопо ръба на щита (от Сивик 3-та ген. е ),утре като си купя дунапрен с нужната дебелина и големина ще пусна снимки как съм го налепил по капака,така че да ляга на уплътнението ! А сега лека и мека! Редактирано 27 Януари, 2009 от PETE_TONG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Ванчев 1 #67 Отговорено 27 Януари, 2009 Станало е ненормално браво ,респектИмаш ли схема за интейка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy job 434 #68 Отговорено 27 Януари, 2009 Браво колега станало е много дабре.Като се позатопли и аз смятам да се захвана да си направя нещо подобно.Ако може да кажеш само диаметара на ПВС трабата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
driver 1 #69 Отговорено 27 Януари, 2009 Браво колега станало е много дабре.Като се позатопли и аз смятам да се захвана да си направя нещо подобно.Ако може да кажеш само диаметара на ПВС трабата. Ф-75 мм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #70 Отговорено 27 Януари, 2009 Браво колега станало е много дабре.Като се позатопли и аз смятам да се захвана да си направя нещо подобно.Ако може да кажеш само диаметара на ПВС трабата. Ф-75 мм.Адаш тва тили си бе мотико!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #71 Отговорено 29 Януари, 2009 Малко развитие по темата,днес се заиграх с един дунапрен(2см дебелина) и поопуших всички възможни дупки и процепи през които може да се процеди топъл въздух от моторния отсек,към спортния филтръ(снимки утре,падна ми батерията на апарата преди да успея да снимам). Днес също така смених и маслото,ще кажете защо,нали си го сменял! Да смених го,ама налях Лукойлско от 25 лв/4л да пооплакне ла...та които бяха,и след 1200 км ,т.е днес и сложих Castrol-Made in U.S.A. закупено от Бултрако 14лв за литър+маслен филтър ! Сега спокойно мога да си я понастъпвам,че преди ме беше страх с това БГ масло да не задере някой лагер от тормоз,все пак е преработено и бутилирано в БГ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
R-Racing 86 #72 Отговорено 29 Януари, 2009 Браво колега много добро изпълнение си направил следя темата с голям интерес желая ти успех и в следващите начинания Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didosh 4 #73 Отговорено 30 Януари, 2009 Здрасти колега. Много гот е станало. Искам да те питам, след като си изолирал въздушния филтър, към него приток на студен въздух осигурил ли си му? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lesov 0 #74 Отговорено 30 Януари, 2009 Не се вижда да има от някаде приток на студен въздох.Аз също се чудя как да докарам студен въздух до спортния филтър дори си мислех да режа капака и да слагам няква пластмаса отгоре надявам се колегата да измисли нещо и да го сподели Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #75 Отговорено 30 Януари, 2009 Приток на студен въздух ще има,даже гъвкавата тръба е купена! Сега остава ония момент,в който седиш гледаш и не можеш да измислиш нищо да мине,щото буксувам в момента като съединител на уазка! Много гъч край филтъра,но мисля че намерих решение! Като го направя ще постна снимки.П.П. Колега,не режи капака,за да даваш на филтъра толкова пряк контакт с околната среда,защото ще трябва да си караш колата само като пече слънце! Помисли,ако завали един по пороен дъжд,вземе че ти се просмуче вода(а смукателната сила на мотора е доста голяма,пробвал съм го) имаш си идея че ще събереш клапаните с буталата на чай с бисквити ,нали! Идеята е да се използва най-голямата сила на земята,силата на земното притегляне при осигуряване притока на студения въздух отвън! Трябва тръбата ти да е по ниско от колкото е филтъра,ако стане така че влезе вода в тръбата да не се просмуче нагоре,а да си се отече или окапе! Тия изпълнения с капаците са приложими според мен само във WRZ-to, и изложбените коли.Нещо не ми се нрави идеята за ежедневка! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #76 Отговорено 30 Януари, 2009 (Редактирано) Ето ги и обещаните снимки от вчера! Новото масло.Айде малко глезотийка! Ето как изолирах около филтъра с дунапрен. Малко по капака ,да прилепва към уплътнението на heatshield-a. П.П. Айде лека нощ,утре пак във филма,12 456-ма серия " Червени стопове " Редактирано 30 Януари, 2009 от PETE_TONG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ursus 2 #77 Отговорено 31 Януари, 2009 Трябва тръбата ти да е по ниско от колкото е филтъра,ако стане така че влезе вода в тръбата да не се просмуче нагоре,а да си се отече или окапе! :rolleyes: май си се объркал нещо туак,ама се разбира Давай все така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #78 Отговорено 31 Януари, 2009 (Редактирано) Виж ся колега,ти ако искаш и филтъра през капака изкарай да смуче,това си е твоя работа,съответно теория! Колата няма да е драгаджиика първо и второ,ти учил ли си биология!???На къде се издига по топлия въздух,по-високо над земята или по ниско над земата??????? Редактирано 31 Януари, 2009 от PETE_TONG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #79 Отговорено 31 Януари, 2009 то я ясно ,че ефект няма но поне без дунапрена изглеждаше подредено Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #80 Отговорено 31 Януари, 2009 Пробвай да вкараш въздух по този начин, според мен е безопасен. Вътре в ртъбата ти трябват 2 мрежички, една още при входа и една малко преди изхода, за да улавят разни мухички, шумки и други боклуци който може да влязат към филтъра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове