Jump to content

Recommended Posts

Колеги някой може ли да покаже на снимка как изглежда едно каре че нямам си грам на представа а счупих мойто.и трудно ли се монтира и дали ще мога да го направя сам или да потърся помощ от майстор.???МЕРСИ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

4те цилиндъра в крайщата на прътовете са карета. Съответно вътрешни и външни. Ремонтират се с здрави втора употреба или нови :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.и трудно ли се монтира и дали ще мога да го направя сам или да потърся помощ от майстор.???

...ми аз като си сменях маншона не срещнах някаква трудност или сложност освен развиването на гайката на главината там трябва як инструмент щото някой по обикновенни не издържат на напъна :worthy: ако се справиш с тая гайка другото не е трудно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз имах проблем с карето моето само тракаше но като цяло струва 110 лв чисто ново 20 лв за труд 130 лева цялата работа + 10 лв ми зеха за нещо семеринг ли ко беше не им харесало и го сменили и аз като теб не разбирам и така :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр. колеги има ли някакъв чалъм за вадене на външното каре от зегерката която е на края на полуоската ,моля да обясни някой по компетентен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми има зегерка, която се маха само с зегер клещи, има зегерка, която излиза само с удър(мисля, на сивика беше от този вид, но не съм сигурен на 100%). гледай само да не извадиш полуоската от вътрешното каре или самото каре от кутията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накрая ще му се наложи да извади и вътрешното каре от кутията, защото без менгеме и по-голям чук надали ще успее да извади външното каре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми да си направи скоба, не е трудно и върши идеална работа, нама чукове, няма ядове. но май колегата е най-добре да иде на сервиз. за 20тина лева не си заслужава да направи някоя беля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи го и иди на майстор,че аз като исках да сменя дясно с ляво на моята 4ка го спуках при чукането и после стоях 4 месеца без кола,е през 98 година нито имаше части за тях,нито форум да се допитам.Според мен иди на майстор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На майстор е най-добре защото е хубаво да се свали първо карето да се види какво е да не си купиш такова че да не става за твоята кола и после пък да му търсиш купувач.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За майстора е ясно и не е толкова за парите но по принцип по някога ако можеш нещо да си ремонтираш сам става най добре. 1 такъв маншон на карето съм сменял на място без да свалям цялата полуоска но карето много трудно излезе с внимателни удари с чук заради зегерката която е на върха на полуоската.знае ли някой по лесен начин за вадене на карето

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мене точно в разтояние един месец ми се скъсаха и двата маншона на каретата и ми ги смениха за по 20лв труд!За дясната гайка на главината ходихме при камионджийте да я отвият ,после пък шарнира с триста зора излезе -абе по-добре е майстор да пипне ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...