Veniship 0 #1 Публикувано 1 Декември, 2008 (Редактирано) Здравейте. Искам да ви помоля за съвет относно покупката на една Хонда сивик седан. Колата е 93-та година, 1.5 90 коня 16V, с климатик, ел пакет и други. Колата изглежда доста запазена, продава се в сервиза на Хонда. Внос е от Австрия и е напълно обслужена, също така има една година гаранция на двигателя. На километража пише, че е на 95000 км, но немогат да ми гарантират с нищо, че наистина е на толкова колата. Цената и е доста височка според мен и ме притеснява това че е 93-та година, но двигателя пък работи доста добре. Искам да попитам, какво мислите за този двигател 1.5 90 к.с.? ... като вървеж, разход, поддръжка и разбира се ресурс.Благодаря предварително на отзовалите се. Редактирано 1 Декември, 2008 от Veniship Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #2 Отговорено 1 Декември, 2008 откъде си?двигателя е моно инжекция и понася обикновена газова, колата е достатъчно пъргава и според мен икономична, мисля като поддръжка е от най-евтините хондови мотори (не че другите са скъпи!) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veniship 0 #3 Отговорено 1 Декември, 2008 Аз съм от Бургас. По принцип не съм фен на газифицираните коли, но колко разход на бензин ще ми дава из града? Вярно че зависи от стила на шофиране .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #4 Отговорено 1 Декември, 2008 В София трудно ще падне под 9-10/100, макар хора да твърдят че със силна воля и 8 се постигаИзвънградско при движение със 110-120 София-Бургас съм го минавал с 6.5/100 газ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rossi 1 #5 Отговорено 1 Декември, 2008 ами виж, аз карам купенце 94та 1.5 100 кончета и си нямаш идея колко съм доволна разхода градско е около 8/100 нормално каране..аз на моята още и се радвам,но повече от 10 не ми е дала..извънградско е рай 5/100...двигателите са железарки принципно, но моят съвет е да й направиш една диагностика за всеки случай компресии туй онуй аз съм от софия и тук в лицензирания сервиз на хонда ми искат 188лева за шарнир и 148 за маншон, но днес си ги закупих от магазин за японски авточасти на цена 25лева шарнира и 10 - маншона..така че поддръжката не е скъпа виж, огледай се за цените на твоя модел и си прецени успех ти желая Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veniship 0 #6 Отговорено 1 Декември, 2008 Ами единствено ме тревожи, че е старичка.. но пък е запазена Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #7 Отговорено 1 Декември, 2008 ...я кажи цената да видим дали наистина е височка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veniship 0 #8 Отговорено 1 Декември, 2008 Направо ще дам линк към обявата:http://www.mobile.bg/pcgi/main.cgi?topmenu...&f1=details Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #9 Отговорено 1 Декември, 2008 двигателя е моно инжекциядвигателя е двуточков инжекцион а цената няма да я коментирам, щях да падна от стола :) :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #10 Отговорено 1 Декември, 2008 Като кола е хубава кола, здрава , евтина подръжка , и части има навсякаде , но цената е височка . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #11 Отговорено 1 Декември, 2008 (Редактирано) До колкото видях колата е при Апостолов, дори обявата я има и на саита имhttp://www.honda-burgas.com/used/cars.php?page=4При него почти всичко маи е на визочки цени, но пък може колата като състояние да отговаря на парите.. незнам.edit: но пък видях че се продава VTI-ка (EG6) за 6000лв http://www.honda-burgas.com/used/cars.php?page=13 Редактирано 1 Декември, 2008 от vex Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #12 Отговорено 1 Декември, 2008 оп, на втората обява забелязах че е втек-е, което ще рече че е пълна инжекция . п.п. И цената все пак е страшно висока. Иначе модела е добър Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #13 Отговорено 1 Декември, 2008 Колега, същата каляска притежавам от 3 месеца някъде. Като вървеж колата си върви Зависи какво ти разбираш (и искаш, очакваш ..) от вървеж за една кола моно (дву) инжекцион . Абе върви си )) .. Разхода също зависи ... от техн. състояние на двигателя, бензина който сипваш и какво разбираме под градски разход и как я караш. В град Козлодуй примерно ще ти даде мижав разход. В София доста по-голям За пример тук в Атина със ежедневните задръствания и търсене по 1 час място за паркиране си пляска 10-11 и ...Говорим за 1-2-спирачка-1-спирачка-1-спирачка .... знаете как е . Разходите знаем какви са като си купиш "нова" кола вт. употреба - ангр. ремък, ролка, масла, филтри и пр. консумативи. Ето ти и малко цифри - знам, че това е най интересната част, пък и аз съм пресен-пресен и цените са актуални така да се каже ) (Водя си сметките в ексел файл .. да си тегля чертата след една година ) На това последното Смяна на ангр. ремък блаблабла ... не обръщай внимание на сумата Там .. друго сметах Та така .. иначе колата си заслужава, но не и на тази цена! И според мен е прекалено висока ... Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #14 Отговорено 1 Декември, 2008 При него почти всичко маи е на визочки цени, но пък може колата като състояние да отговаря на парите.. незнам.edit: но пък видях че се продава VTI-ка (EG6) за 6000лв хм, ако 95К км са реални ... a VTI-то едва ли е в цветущо състояние :Pvtec-e:Максимальная скорость 180 км/ч Время разгона (0-100 км/ч) 10.1 c Расход топлива Смешанный цикл 5.9 л/100км Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #15 Отговорено 1 Декември, 2008 Колега имам същата само че 95-та, аз лично съм доволен градско си харчи но в тез задръствания е нормално иначе извън градско ми падна на 5,7/100 при това бях с 16-ки гуми. Другото което е че си е голяма кола Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #16 Отговорено 1 Декември, 2008 За килметрите бъди сигурен че са повече Никога не се води от пробега , качи се запали я покарай и тогава се пазари Това е само съвет изпитан през годините.Относно годината-това е повод да свалиш от цената . Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veniship 0 #17 Отговорено 1 Декември, 2008 Благодаря ви за отзивчивостта! Ще го обсъдя със семейството си и ако я взема колицата ще се похваля! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rossi 1 #18 Отговорено 2 Декември, 2008 ще чакаме успех в пазаренето, защото цената наистина е височка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlaladim 0 #19 Отговорено 2 Декември, 2008 Супер скъпа ми се струва брате мили, поразпитай и си помисли хубаво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pe6o_hondata 0 #20 Отговорено 2 Декември, 2008 Скъпичка е ! Преди 1 час оглеждах една такава същата/95г.,без климатик/-4200. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
byjy 0 #21 Отговорено 2 Декември, 2008 Френд, много голяма цената.Сивика /англичанка/ го купих преди пет месеца на цена 4000лв.Вярно няма климатик но е "96 година ,лята джанта15-ка и почти нови гуми DOT-07.Незнам, но що не се поогледош още малко все ще изкочи нещо на по добро цена.Имай предвит ,че авто джамбазите спекулират с цени и километри. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shantaram 0 #22 Отговорено 3 Декември, 2008 Мой човек, цената е убийствена..за над 3000 евро ще можеш да си купиш следваща генерация на Сивик. Аз си купих Сивик "англичанка" през Август модел 1996 VTEC-E. И аз живея в Бургас, в града карам за около 6/100...а извън града няма да коментирам, защото все едно "души бензина"..тези дни ходих и се върнах до Чепеларе през Пловдив за 65 лв.... за какво да си говорим? Колата е убиец и нямам никакви проблеми с нея, а това за скъпите части е някакъв мит опреди 10 години. Успех в търсенето..ама тази цена е с около 2000 лв над нормалната за тази кола, не мисля, че състоянието й оправдава разликата. Имай предвид и че в Хонда Апостолов ще ти признават гаранцията ако сменяш при тях консумативите..преди време смяна на масло на точно такава Хонда там излезе над 200 лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BGALEX 3 #23 Отговорено 3 Декември, 2008 :-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BGALEX 3 #24 Отговорено 3 Декември, 2008 Аз съм с 1,4и 90 к.с. и в София по най-големите задръствания ми дава около 10/100 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #25 Отговорено 3 Декември, 2008 Дам, май е височка цената... като обикалях преди 3 месеца да търся моята из автокъщите преди Пловдив имаше един такъв червен сивик за около 4400 като имаше същите екстри. Беше '95 и човека каза, че не е окончателна цена (щеше да смъкне до 4000) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spaska 0 #26 Отговорено 12 Декември, 2008 (Редактирано) Здравейте Предварително се извинявам на автора че му ползвам темата, също и за глупавите въпроси но за пръв път карам истинака кола (Сивик 1.5 моно '93 - същия въпросен като в темата, само дето не духа студено през лятото) - преди това карах Самурайче Та въпросите ми са: според мненията ви колата трябва да харчи 5-5.5-6 на 100 по убавите ни извънградски пътища. Мойта глътна 7 до Стара Загора Май не е нормално... Карах я предимно 100-110-120 и чаат пат до 140. Ама много малко, че над 120 се обажда крива джанта (къде изправят добре ляти джанти?).Отделно придърпва и притриса при тръгване и при смяна на скорости (освен ако не тръгваш по-агресивно), съединителя отделя много нагоре, не приплъзва на високи. Отделно при ниските, особено като загрее се чува едно тракане равномерно с оборотите, долу в дясно, което изчезва при подавне на газ с и без товар. Приятелят ми каза, че ми чука аванса (не уточни моя или на хондата ), също и огледалния диск на съединителя предавал бого дух и за това били тия потропвания и придърпвания в ниските. Та въпроса ми мога ли да я карам така докато започне да приплъзва или да го сменя сега? Тоя аванс в сервиз Омбре могат ли да го погледнат? Правят ли диагностика там? И как се регулира (ако на някой му се обяснява)? Днес звънях на двата телефона няколко пъти и не вдигат Другия ми въпрос е ако някой е сменял спирачни дискове - какви, колко и от къде? Че май са криви И последният полумалоумен въпрос е - нормално ли е хондата да е толкова шумна? На мен не ми се вижда такава (даже ми беше депресиращо такава тишина отначало), но така ми разправят разни приятели дето са карали истински коли и преди Щото Самурая беше място за среща на Младосткия и Дружбенски северни ветрове и Овчакупелския южен такъв. Бях се научила да разпознавам всеки лагер дали вие в си диез или сол мажор Редактирано 12 Декември, 2008 от spaska Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
poloko 0 #27 Отговорено 20 Декември, 2008 Aз имам същата, но 1996та, англичанка, VTEC-E, hatchback, 1.5, 90к.с.. Kолата е супер за годините си. Вози много по-добре от по-новите европейски коли. Харчи наистина малко: 5.7/100 извънградско(при средна ск. 120км/час) и 7/100 градско. Има един недостатък, за което предпоставка е економичния и режим. Колата набира по-мудно, а на баир направо си е спъната. Но това си върви с модела двигател. В крайна сметка не може хем да ти гори малко, хем да е звяр. Иначе на равно, колата върви перфектно, като Хонда))))Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове