kleni 17 #1 Публикувано 26 Ноември, 2008 ПРи студен двигател втек-а се включва,а при топъл не Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #2 Отговорено 26 Ноември, 2008 При топъл двигател като му подадеш 12в (директно от акумолатора ) включва ли ? Датчика за налягането ползваш ли го или е без него ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kleni 17 #3 Отговорено 26 Ноември, 2008 (Редактирано) При топъл двигател като му подадеш 12в (директно от акумолатора ) включва ли ? Датчика за налягането ползваш ли го или е без него ?Като истине малко мотора и на ниски обороти като дам директен ток от акумолатора,двигателя гасне(витека се включва),но като е загрял,като дам директно ток не гасне ,само цъка клапана на витека,но разлика няма.Датчика не го ползвам. Редактирано 26 Ноември, 2008 от kleni Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #4 Отговорено 26 Ноември, 2008 провери си маслото , да не е намаляло . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailoradoev73 0 #5 Отговорено 26 Ноември, 2008 Според мен ако маслото ти е на ниво по нататак става много сложно трява да замериш налягането на маслото ама на клапана за в-тека ,а за това трябва по специален инструмент ,абе сложно ако имаш маистори за тая работа по добре ходи направо при тях и успех.Пиши какво си направил интересна тема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kleni 17 #6 Отговорено 26 Ноември, 2008 Майстора съм аз,явно като загрее двигателя втека не включва ,както си мисля аз.На по големи обороти налягането на маслото се качва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #7 Отговорено 26 Ноември, 2008 (Редактирано) обаче като загрее налягането пада и ако е малко ..........п.п. аз съм си сложил един светодиод към клапана и така гледам да ли подава +12V Редактирано 26 Ноември, 2008 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #8 Отговорено 26 Ноември, 2008 На какви обороти ти е настроен втек-а да вкл Предполагам си махнал маслоограничителят между 2-ри и 3-ти цилиндър ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kleni 17 #9 Отговорено 26 Ноември, 2008 Махнал съм го.Правих вече много експерименти,и останових,че като загрее двигателя,витек на 1000оборота няма как да се включи,че налягането на маслото пада. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
THE BEAST 0 #10 Отговорено 26 Ноември, 2008 ЕЦУ-ТО някви грешки показва ли? (само предполагам) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове