Jump to content
sand0

Избор на биелни лагери (размер) или Майсторе Майсторе...

Recommended Posts

Питам се и още нещо,наистина е логично да се използват калибрирани лагери(цветните),но да предположим следното-обикновенно смяна на лагери се налага след 200000км и за това време се предполага че освен лагера се е износила и шииката на вала до определена степен.Това автоматично прави точната цветна калибровка малко безсмислена и прави логично използването на осреднени лагери-или може би бъркам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шийката на вала точно на тия мотори се износва трудно, а осреднените лагери са подходящи за някои двигатели, но зависи от вала / цветовете / на лагерите.Как 200к - най малко 4-500к км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами незнам тука съм засичал колеги които сменят лагери доста по рано.Аз лично съм виждал акорд 4г. на 800000км с неотварян двигател,но все пак знам ли,всичко се случва.А относно осреднените лагери-те имат ли отбелязан размер на тях?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питам се и още нещо,наистина е логично да се използват калибрирани лагери(цветните),но да предположим следното-обикновенно смяна на лагери се налага след 200000км и за това време се предполага че освен лагера се е износила и шииката на вала до определена степен.Това автоматично прави точната цветна калибровка малко безсмислена и прави логично използването на осреднени лагери-или може би бъркам?

Напротив, след толкова километри и определено износване е по добре да минеш на друг цвят лагери (с по голям размер), отколкото на осреднени, защото има вероятност осреднените да са под размера на стоковите и да ти се разтропа мотора ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демек стигаме до извода,че е наи добре да се замерят шииките на вала с микрометър и соред това да се изберат подходящи по размер(цвят)лагери.А предполагам в някои случаи и осреднените могат да се окажат точно по размер?Говорим за двигатели с по-солиден преход обаче.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има го и варианта с plastic guides малко по неточен е но става и с него да провериш колко ти остава за маслен клин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демек стигаме до извода,че е наи добре да се замерят шииките на вала с микрометър и соред това да се изберат подходящи по размер(цвят)лагери.А предполагам в някои случаи и осреднените могат да се окажат точно по размер?Говорим за двигатели с по-солиден преход обаче.

Именно ..Ако стоково е с червени или розови, осреднените могат и да ти свършат работа примерно, но ако са черни или сини, осреднените ще са под техния размер ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...