Jump to content
M&M

Back In Honda Team

Recommended Posts

wellcome home :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest i-vtec

добре дошъл ... сега на какво се возиш

Сивик седан 1.8 осма генерация. Уникална е :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изневярата беше с Тoyta Celica.

...и аз за малко да изневеря със Селика я кажи как е Селиката по добре ли беше ама честно :hondarulez: да не те бърка,че сме в Хонда форума :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл обратно... :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изневярата беше с Тoyta Celica.

...и аз за малко да изневеря със Селика я кажи как е Селиката по добре ли беше ама честно ;) да не те бърка,че сме в Хонда форума ;)
Много е добра! Имам си я и нея. Въпреки преклонната възраст реже яко. Аз обаче много я глезя. Само Мотул и давам всичко от ТМ ауто и купувам ... Уникална стойка на пътя има! Близко до пътя. Мисля че е по стабилна от CRX ... Абе и двете са готини... Но Тойота вече изобщо не са това което бяха! При Хонда забелязвам еволюция ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър

Мисля че е по стабилна от CRX ...

...е то е ясно,аз се колебаех между Сивика и нея,ама по вървене,разход и цени на части Сивика я превъзхождаше а и не исках да напускам Хонда клуба и затова пак с Хонда :fun: .Ако имам възможност да подържам 2 автомобила другата ще е Селика :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре дошъл ... сега на какво се возиш

Сивик седан 1.8 осма генерация. Уникална е !!!
Честито , дай снимки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро пробвах една (ако иде реч за последния модел). Очаквах да е пъргава като бялата и стабилна като сивата (от подписа ми) , но явно съм я надценил. Селиката си беше ОК и "сток" (те и мойте са така)

Точно за последната става въпрос. Не мога да се оплача от стабилност или липса на пъргавина. Е ако я сравняваш с Порше.... Зависи колко нова е била колата която си пробвал. Моята с всеки изминал километър се развива. Става по-пъргава и по-икономична. Казаха ми че силата и идва след първата смяна на масло т.е. след 20 000км/тест автомобила на Бултрако беше на 21000 и наистина доста вървеше/. Другото важно нещо, ако човека е налял 95 не очаквай да върви. В книгата пише минимум 95. Така пишеше и на резервоара на Акорда ми. На Селиката ми е написано същото. Само Карера 100! Колата оживява с този бензин. Няма да коментирам че румънския супер е по-добър и от 100-тицата :stupid: Има едно много приятно усещане когато отвори вторите смукателни клапани. Почти като турбо ефект е. Преди да купя тази кола тествах основните и японски конкуренти Тойота Корола, Мцубиши Лансер и Субару Импреца. Мици достойно зае последното място;) Няма да го коментирам повече;) Субару загуби заради безбожната цена на поддръжка а Тойотата падна просто защото Хонда е над нея ;)Ако някой може да ме обори, но съм сигурен че едва ли някой е посветил месец в в проучване на въпросните автомобили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...