M&M 236 #1 Публикувано 12 Октомври, 2008 wellcome home Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev 0 #2 Отговорено 12 Октомври, 2008 добре дошъл ... сега на какво се возиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #3 Отговорено 12 Октомври, 2008 Добре дошъл и от мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest i-vtec #4 Отговорено 12 Октомври, 2008 добре дошъл ... сега на какво се возишСивик седан 1.8 осма генерация. Уникална е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Brutalism #5 Отговорено 12 Октомври, 2008 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #6 Отговорено 13 Октомври, 2008 Изневярата беше с Тoyta Celica....и аз за малко да изневеря със Селика я кажи как е Селиката по добре ли беше ама честно да не те бърка,че сме в Хонда форума Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest dap #7 Отговорено 13 Октомври, 2008 .... щом я пази още човека Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #8 Отговорено 14 Октомври, 2008 Добре дошъл обратно... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
i-vtec 0 #9 Отговорено 14 Октомври, 2008 Изневярата беше с Тoyta Celica....и аз за малко да изневеря със Селика я кажи как е Селиката по добре ли беше ама честно да не те бърка,че сме в Хонда форума Много е добра! Имам си я и нея. Въпреки преклонната възраст реже яко. Аз обаче много я глезя. Само Мотул и давам всичко от ТМ ауто и купувам ... Уникална стойка на пътя има! Близко до пътя. Мисля че е по стабилна от CRX ... Абе и двете са готини... Но Тойота вече изобщо не са това което бяха! При Хонда забелязвам еволюция Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър #10 Отговорено 15 Октомври, 2008 Мисля че е по стабилна от CRX ......е то е ясно,аз се колебаех между Сивика и нея,ама по вървене,разход и цени на части Сивика я превъзхождаше а и не исках да напускам Хонда клуба и затова пак с Хонда .Ако имам възможност да подържам 2 автомобила другата ще е Селика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mаrto 42 #11 Отговорено 15 Октомври, 2008 добре дошъл ... сега на какво се возишСивик седан 1.8 осма генерация. Уникална е Честито , дай снимки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
i-vtec 0 #12 Отговорено 15 Октомври, 2008 Наскоро пробвах една (ако иде реч за последния модел). Очаквах да е пъргава като бялата и стабилна като сивата (от подписа ми) , но явно съм я надценил. Селиката си беше ОК и "сток" (те и мойте са така)Точно за последната става въпрос. Не мога да се оплача от стабилност или липса на пъргавина. Е ако я сравняваш с Порше.... Зависи колко нова е била колата която си пробвал. Моята с всеки изминал километър се развива. Става по-пъргава и по-икономична. Казаха ми че силата и идва след първата смяна на масло т.е. след 20 000км/тест автомобила на Бултрако беше на 21000 и наистина доста вървеше/. Другото важно нещо, ако човека е налял 95 не очаквай да върви. В книгата пише минимум 95. Така пишеше и на резервоара на Акорда ми. На Селиката ми е написано същото. Само Карера 100! Колата оживява с този бензин. Няма да коментирам че румънския супер е по-добър и от 100-тицата Има едно много приятно усещане когато отвори вторите смукателни клапани. Почти като турбо ефект е. Преди да купя тази кола тествах основните и японски конкуренти Тойота Корола, Мцубиши Лансер и Субару Импреца. Мици достойно зае последното място Няма да го коментирам повече Субару загуби заради безбожната цена на поддръжка а Тойотата падна просто защото Хонда е над нея Ако някой може да ме обори, но съм сигурен че едва ли някой е посветил месец в в проучване на въпросните автомобили. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове