Jump to content
JoroHondata

ГАЗОВ Инжекцион и обороти

Recommended Posts

Здравейте колегиБях на Руското изложение в Интер Експо- центъра, и видях една Руско- Българска фирма за поставяне на газови инжекциони- и може би наистина техните продукти са много качествени. Когато обсъдихме предимствата и недостатъците на предлаганата от тях система- им казах, че имам Хонда.Според тях има два основни проблема при монтиране на газов инжекцион на автомобили Хонда: 1. меки гнезда на клапаните; 2. При загрял двигател, оборотите на празен ход се намаляват от самосебе си до 400-500, без да тресе колата или да гасне- японците са направили това специално от екологични причини (задръствания) за да не се замърсява околната среда.Та въпроса ми е: някой да е чувал или чел за подобно нещо (т.2) ???Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. меки гнезда на клапаните -има нещо истина в това ,но проблема се решава с по често регулиране на клапаните,а това за оборотите е пълна измислица.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да съм компетентен ама на моята наистина оборотите и са към 400-500.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да съм компетентен ама на моята наистина оборотите и са към 400-500.

абе за това което ще напиша не съм на 100% сигурен ама: заводски си държи 750-800 оборота. Не е случайно да са толкова.1. Ако са по-малко генератора няма да зарежда.2. Може би мазането на двигателя е недостатъчно при 400-500 об. Иначе при изряден двигател въобще не е проблем да ти държи 400-500 об. и да не ти се тресе двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За клапаните и аз съм го чувал, или по-често регулиране или устройство за тяхното допълнително омасляване, макар че като гледам колко графит се е събрал в рейката на газовите инжектори може и да няма нужда от смазване:offtopic:Иначе за оборотите колкото са не бензин, толкова ще са и на газ. Принципно газовия компютър работи паралелно с ECU-то на колата, като взема данни от инжекторите, ламбдата, TPS сензора, следа оборотите на двигателя, при мен има и допълнителен МАР сензор, знам ли и какво още. В общи линии ECU-то по никакъв начин не разбира, че колата е на газ :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да съм компетентен ама на моята наистина оборотите и са към 400-500.

абе за това което ще напиша не съм на 100% сигурен ама: заводски си държи 750-800 оборота. Не е случайно да са толкова.1. Ако са по-малко генератора няма да зарежда.2. Може би мазането на двигателя е недостатъчно при 400-500 об. Иначе при изряден двигател въобще не е проблем да ти държи 400-500 об. и да не ти се тресе двигателя.
и на бензин ми са толкова,просто няма разлика.Може би за различните модели са различни. :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да съм компетентен ама на моята наистина оборотите и са към 400-500.

абе за това което ще напиша не съм на 100% сигурен ама: заводски си държи 750-800 оборота. Не е случайно да са толкова.1. Ако са по-малко генератора няма да зарежда.2. Може би мазането на двигателя е недостатъчно при 400-500 об. Иначе при изряден двигател въобще не е проблем да ти държи 400-500 об. и да не ти се тресе двигателя.
и на бензин ми са толкова,просто няма разлика.Може би за различните модели са различни. :offtopic:
... бъркаш според мен ... 4-500 повечето хонди не могат да отчетат понеже скалата им започва от 5-600 :drunk:и ако примерно по средата между първото деление и 1000 .. най- вероярно е 750-800, което е нормално ... мисляПоне така е на моите хонди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам Хонда сивик 1,4 75 коня С газоф ижикцион .. и искам да ви кажа че сам супер доволен ..варви почти колкото на бензин и на старт и на километри гори с 0,5 литра повече от бензина супер сие .. аз сам от пловдив слагаха ми я в една малка фирма и немога да се сетя марката точно на ижикциона ..Нямам проблем с обороти и такива работи .. както е на бензин така и е на газ ако няма лампички на кво карам немога да разбера .. имам катализатор и миризма няма никаква звука и варвенето е сащото Вярно по скъп е , но аз препорачвам ако имате вазможност сложете си Гас Ижикцион! п.п. Дано това ти отговаря на вапроса Жорка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Скалата на оборотомера на почти всички коли до 1000 оборота не е линейа - тоест там не е много точна!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Fido Dido

Хъм, не ми се виждат нормални толкова ниски обороти на газ. Явно има проблем с настройките или с въздушен филтър. Газта е капризна...Досега не съм карал кола която да е в ред, имам предвид инжекцион, и да държи ниски обороти на газ.Малко ОФФ, ама свикнах да не разчитам много на оборотомера, що се отнася до ниските обороти. По-скоро на дупето си... :D :D :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я най добре се свържи с Чарли от форума и не гадай.............човека е точен пък и много променливи има от модел до модел...пример 5г. и 6г.(тва за оборотите)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички тия газаджии са егати разбирачите. Единствено до сега от ФОтбус слага без проблем инжекцион, смао там си върви акто на бензин. А мойта кола я взех с монтирано тарталини, и да ви кажа онова редурпване при 2000 оборота, е все по-чувствително......МРАЗЯ ГОООООООО!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз мисля да слагам газов инжекцион, но за тия обороти 400-500 мислч 4е не е добре за валовете особено за колчновия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КолегиВече съм с Infoboard, и по неговите показания оборотите на бензин много рядко да паднат под 700 об./мин (поддържат се около 750- 850 об./мин.).По това съдя, че онези от Руско- Българската фирма просто са ме баламосвали за намаляването на оборотите в задръствания- да се оправдаят предварително, ако има проблеми при монтиране на техния газов нжекцион.Съгласен съм с Al_Capone, че оборотомера не е кой- знае колко точен в ниските обороти, и че той не може на 100% да покаже точно. Моля модераторите да изтрият тематаПоздрави и Благодаря

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗдравейтеСложих газов инжекцион на HR-V 1.6 2002 Светна ми че чека. Дава ламбда сонда. Трият грешката всеки ден, но тя пак светва. Знаете ли какв0 се прави и ако се остави да свети мойе ли да се повреди нещо?Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да съм компетентен ама на моята наистина оборотите и са към 400-500.

ъъъ не са ли и малко ниски :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ Ti4am - Не съм някакъв специалист по колите, ама предполагам щом грешката е толкоз "упорита" май ламбда-та ти е заиграла ламбада как се вика :) . Демек заминала си е, което означава нова или си караш без сондата и се примиряваш с високия разход който ще ти дава колата. Все пак замери к'во напрежение дава сондата за всеки случай .. незнам какви стойности трябва да са на здрава такава .. нека някой запознат да каже, за да не се окаже, че сондата си баца ама (примерно) не дава добър контакт със т'ва .... Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗдравейтеСложих газов инжекцион на HR-V 1.6 2002 Светна ми че чека. Дава ламбда сонда. Трият грешката всеки ден, но тя пак светва. Знаете ли какв0 се прави и ако се остави да свети мойе ли да се повреди нещо?Благодаря

Както казва колегата Тинки,твоя човек е Чарли,обади му се и ще ти направи колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе на газовия инжекцион нали има комп дето дублира тоя на колата.Колегата с HR-V-то,изключи първо газта и виж пак ли ша свети чека(след като изчистят грешката).Щот сондата е маи бая парички! :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...