Jump to content
Guest vektor

Въпроси....

Recommended Posts

Guest vektor

Замислям смяна на сърцето на купето...от 1.5 , на 1.8 VTI . Искам да попитам какво ме чака по пътя на "славата"Струва ли си като цяло +/- абе всичко което се сетите....Гореж / вървеж , монтаж , настройка.....Благодаря предварително....Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ripper

Ами на мен ми допада повече Н22 - 200 кс. И атмосферка ли искаш или турбо ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи определено не искам колата ми да гори адски много...За турбо не мога да кажа , зависи дали ще има парички...Апък и намерих бая тънка лайсна B18C4....Чудя се...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако минаваш край Сливен обади се ще те повозя :D Б-серията е много по податлива на ъпгрейд! А от 1.5 на Б18 ще усетиш огромна ралика повярвяй ми :D На мен ми гори 14 ама не мога да спра да натискам с десния крак то си е оргазъм да го ева ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата над мен е доста прав и аз съм с б18 и има огромна разлика и е верно че б серията са по податливи на тунинг , а относно разхода ..... ако не искаш да ти гори много си стои с д15-ската :D Иначе пък извънградско гори доста прилично ... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А Н22 на сивик май по ще върви от В18 :D Но ако е тънка лайсна вече е друг въпрос :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest xNETZx

аз отдавна съм планирал суап също и събирам ужесточено пари но двигателя към който аз съм се насочил е б16б ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трудна задача но ще си доволен накрая ,общо взето ти трябва всичко за да станат нещата като хората двигател и ходова част спирачки и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих се замислил за B20b vtec. Имаш въртящия момент на Н22 и потенциала на Б серията. И не вярвам да излезе много по-скъпо от Б18.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За спирачки мисля задни от Сивик 4-та генерация VTI(май)Предни сигурно от някой прелюд , а за двигателя 99%ще е Б18-ка ако човека не намери нещо друго да почна да се чудя .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих се замислил за B20b vtec. Имаш въртящия момент на Н22 и потенциала на Б серията. И не вярвам да излезе много по-скъпо от Б18.

Ще излезе вервай ми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А Н22 на сивик май по ще върви от В18 :) Но ако е тънка лайсна вече е друг въпрос :)

Аз бих препоръчал B18C5-195к.с или С6-200магарета,ама парата им е много,ще е по добре от Н22 в 5ген.Но ако С4 ти е изгоден скачай, 169 магаренца не са за подценяване.За харча на бензин и консумативи както ти каза Крелион се приготви,ако искаш бегачка. :) Няма мощност без пари. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега съм пред дилема Б18Ц4 и Б16А2 като вървеж , подръжка , гореж кой от 2-та ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега съм пред дилема Б18Ц4 и Б16А2 като вървеж , подръжка , гореж кой от 2-та ?

B18C4Found in:1996-2000 EDM Civic Aerodeck VTi Displacement: 1797 ccCompression: 10.0:1Power: 169 hp (124 kW) @ 8000 rpmTorque: 128 ft·lbf (174 N·m) @ 7500 rpmBore: 81.0 mmStroke: 87.2 mmB16A2:Found in:1999-2000 USDM Civic Si (Canadian Civic SiR)Displacement: 1595 cc Compression: 10.2:1 Power: 160 hp @ 7600 rpm Torque: 111 lb/ft @ 7000 rpmRedline: 8200 rpmBore: 81.0mmStroke: 77.4mm Specific output: 100hp/literРешавай сам :dry: !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

голяма разлика( няма ... ) ако изкочи 1.6 на добри пари го взимаи по 2500-800лв вървят...аз съм ги карла и двете в стоков вид.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно пасивно мнение пък от мен ... аз нямам опит с нито един от описаните двг-та, но от всичкото ровене, четене, и говорене с колеги се достига до извода, че в крайна сметка б-серията е много по-податлива на тунинг и има доста афтърмаркет чаркове за тях, както вече се отбеляза. Другия факт е, че Б-моторите са по-бързооборотни и са добър вариант за атмосферна бегачка, докато х22 са по-муднички и биха били по-добри за мошните турбо апликации... :)Дадох ви още един повод за размишления, нека по-опитните колеги изкажат мнение до колко са достоверни въпросните изводи... ? :)

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KOS_with_NOS

Аз пък К20А2 искам....ала доста работи трябват от HA SPORT. Ето малко нагледни материали за какъв вървеж става на въпрос :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък до колкото съм чел в honda-tech .. б18 е далеч по добър за турбо отколкото х22 ... разбира се може и да се бъркам, но това са ми спомените...ако някой толкова има интерес да провери в honda-tech има тема точно за ЕГ какви са възможните swap-ове с описание кое е по изгодно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде аз да ви дам още един повод за размишление.... D15B7-Turbo ?Защо да не взема да си сбъдна детската мечта да карам съскалка...Знам за 2 сивика с такива двг с турбо :)Заделил съм някой лев и мисля дали цял двигател(който ще гори повече,по скъп данък,монтаж/демонтаж,после разните му консумативи)или мойто двигателче да му се сменят/направят някои работи като:)вал,портване пилене на глава,бутала,турбо,всмукател,дросел и т.н.)Не съм фен на големите скорости а на ускорението 0-120-140.....Мисля че с турбото ще е по -кеф...

1.В тотална заблуда си ако си мисли6 4е атмосфеката гори пове4е от турбо колата.2.За данъка си прав...ако разликата от 100 лв те събаря изощто не се захващай с проект за мин 4к.3.Монтаж демонтаж и в двата слу4ая филма е еднакъв,да не кажа че при турбо варианта е с пове4е серии4.Консумативите-препоръчително с най хубавите масла и най- високо октановия бензин-за турбо варианта5.Това със смяната на някои не6та на твоето двигателче звучи като"6е сляза да взема 2 лимонади"6.За това си обаче прав с турбо кефа е друг :D Един съвет...много добре си помисли как да си похарчиш паричките и ако на 100% се влияеш от мненията във форума(нашия)нема стане нищо :P Да не се нацупиш сега :) истината е такава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dragi4 , просто не съм сигурен дали двигателчето ще устиска на турбината ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според бюджета правиш проекта мой.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не , не засега пак си остава вариянта за суап пък Б16 , Б18 който изпадне по изгодно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ako споделиш колко си приготвил може да те нaсoчим горе доле ...

Редактирано от edikoisi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нямам определен лимит , просто си мисля че Д15-ката няма да издържи на по стъбилно правене , пък и няма да има толкова ефект.Пък за двг.който първи набарам мисля че тооолкова разлика в вървежа и горежа нямат...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прилично направена Д15 турбо а доста по бърза от б16 или б18ц4...а дали ще издържи зависи от частите които ползваш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А прилично направена Б16-ка мисля че ще е още по добре :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А прилично направена Б16-ка мисля че ще е още по добре ;)

Тва е от ясно по-ясно, обаче ти какво мислиш да правиш в крайна сметка?Сигурен съм, че знаеш кое е по-добре!И аз сикам К20 JUN в колата ама....И какво му мислиш?Б16 епо-добре от Д15, Б18 е още по-добре.Турбо също е добре :D на всеки от тея мотори.Ако не ти беше ограничен бюджета изобщо нямаше да питаш :punk:Накратко: 5000 суап за Б или Н серия(Н серията сповече главоболия).Говоря със сервизиране консумативи и други непредвидими дреболийки дето винаги излизат.Толкова ще ти излезе долу горе и да си турбинираш твойта но с компромиси! 10-15 000 Суап с читави части и турбо.(Читавите турбини вървят над 1000$. Говоря само за турбината!)И тва е. Няма кво да му мислиш :bow: Казвай какво ще е и който може ще ти помагаме :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ARIES

Гледам тука 4е големите играчи във форума са се включили в темата (визирам драгича и крелиона) и искам пак да повдигна моя въпрос, от вчера ако реша да трансплантирам Х22 и да кажем имам цяла кола Прелуд с Х22 мотор какво долу горе ще ми струва със сервизирането и ревизирането и монтирането на мотора в сивик 5та например и има ли в БГ тва кои да го направи, щото доколкото знам никой не се е престрашил май да го прави това във сивик а на запад е яко разпространен тоя суап. Айде това е от мен засега и дано не ви се струвам мноо надъхан като за новак ама такъв съм си .... :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Тука Драго може да ти отговори с по големи подробности просто нямам идея как са консумативите на Н22.Ще ти трябват тампони за конверсията хибридни(захващането на Х22 е друго) Ей такива: ТукЗа 5-та генерация са различни от 6-та така че внимавай като поръчваш.Ето ти такъв суап с илюстрации Visit My WebsiteЩе ти трябват и други полуоски с вътрешни карета от прелюда, останалата част от Сивик.Ще има преправяне и на позицията на скоростния лост и самото му захващане.(На прлюда е с жила.)Тва е. Разбира се инсталацията и компа от прелюда.Колко ще ти излезе е трудно да се каже...можеш да провериш как са цените на всички тея неща, да си намериш майстор да му обясниш за какво става въпрос и той да ти каже цена :offtopic: Надявам се съм помогнал!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B16A2 и другия сезон ако всичко е наред да почвам турбиниране.....Двигател намерих , само да продам моя :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E това ве4е е не6то друго :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...