Jump to content
Guest KU4E_DUX

Искам да си излея мъката

Recommended Posts

Guest KU4E_DUX

Искам да си излея мъката за моята кола ;) .Наистина много дълак и гаден е пътя на тунерите. За пореден път се обеждавам ,че докато не питаш определения човек за едно нещо ,но което тои на 100% ще знае как ще стане ,а не 100 професора заради които да си скапиш двигателя ;) . Наи важното е ,че евтинията е маиката и бащата на мизерията (неважи за всично ,но в повечето случай ) След като си купих евтина турбина китайка (която издаржа около година ) имаше малък луфт и перката стържеше в студения охлюв и викам докато е време дая правим ,че да не стане по зле .Купих един кит за турбината и я занесах да ми я направят и ми жзеха маса пари . В следствие какво останових ,че е изтъргал част от материала на охлюва ,но го останових в събота когато изпуши мотора . От начало когато правих блока оставих хлабина 5 стотни на бутала от витара които ми бяха казани .В следствие на това (поне аз мисля така как е станало ) колата ми загряваше дори и при сменен радиатор с двоино по дебел и алуминиев резултат никакъ

Редактирано от KU4E_DUX

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MakaveliTheDon
Направо ми става мъка като те слушам брат...язък за Хондичката :wub: ,но не се предавай ми почвай всичко от начало щом се налага,колицата ще ти е благодарна.. Keep ya head Up :wub:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ей голяма гадост човече, съчувствам ти. Освен да ти пожелая успех и кинти не знам какво друго. Нямало е как да знаеш че ще стане така. А все пак е българия и не можем да си позволим Greddy турбо китове. Освен да те посъветвам повече да не взимаш китайска турбина нз какво друго. Виж от някаква друга кола с фабрично турбо и занеси да я прегледат дали е ок. Аз преди имах Daihatsu Charage 1.0 GTti и ми се беше изяла оста на турбото и отзад беше като кумин. Тогава отидох в София, на околовръстното, близо е до OMV-то където се дърпат и тогава за 500лв ми rebuild-наха моята с нови части и нямах ядове. Имаха добра машина за балансиране и останах доволен, но това беше преди 4г, сега не знам как са...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хей! KU4E_DUX ;)  толкова криво ми стана,като прочетох това :wub: Искрено ти съчуствам :wub:  Кола та ми е моя живот... всичко давам за нея и се грижа все едно ми е малко бебе.... (даже така съм си я крастил, бебе Хонда :)  ) тя винаги ми е на първо място. Ако нещо такова се случи с нея... просто... не знам! :D  Не бих я оставил и бих направил всичко възможно да си я върна...... НЕ СЕ ОТКАЗВАЙ ;)  касмет приятел  :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искрено ти съчувствам човек! Като четях това отново преживях ужасът с мойте турбини и как това нещо ми се бе случило и на мен. Въпрос: Свали ли главата да огледаш дали има проблем и в буталата? Аз бях строшил бутало :wub:Не сваляй главата долу! Според мен една такава случка може да те направи само по-силен и по-упорит в постигането на целите ти. Доколкото контактувам с колегите няма турбо кола без проблеми, така че вдигай главата и гледай напред! Ние сме с теб!П.П. Прегледай входа и отичането на маслото към турбината, доколкото знам много от проблемите идват от тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Izanagi

Няма вариант да е преправена колата и то толкова много и да е стабилна като заводска .Винаги трябва да го имаш това на ум , нещата в нея не са сметнати за тези коне , които ти вадиш.Едва ли на някой всичко му е минало по вода , така че не се отказвай и само напред.И аз сега ще се вкарвам в едни такива филми ама с нисан , купил съм една GT28R втора ръка от Япония , надявам се да е по-стабилна от китайките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dilqn_Mitev

Съчуствам ти брат!!!:lol: Вярвам че ще успееш да я върнеш към живота,независимо колко време и средства ще ти коства!Ако има нещо за хелп свиркаи веднага!!!Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Многооо кофти,а как и се радваше на колицата и колко време я прави,горе главата железа се оправят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дано пораженията да не са много сериозни. ;):D аман от маистори :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest YordanIvanov

бай Данчо пак е играл яко на манежа.Съжалявам колега....познато ми е до болка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега само съчувствие мога да изразя.Аз не съм от хората,който ще пипат каквото и да е било по колата си,но твоята случка ме трогна.Мисля си обаче,че подобно изнасилване на двигател,който не е предвиден за това ще доведе рано или късно до подобен резултат.Може и да не съм прав,но вижте състезателните коли колко живот имат на двигателя,а там всичко предварително се смята.Пожелавам ти успех във възтановяването на колата! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър

...най хубаво е да се учим от чуждите грешки а не от собствените,но при теб се е получило обратното :thumbs1: добре правиш като го споделяш за колегите които са решили да поемат по твоя път

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам много кофти работа се е получила :lol: онзи ден като ми се обади си помислих дано няма по голяма беля и ад е само турбото но явно работата е мн.сериозна;) както казах с каквото мога ще помагам но наистина не си слагайте китйски турбини по добре 2ра ръка но качествено !ПП: само да те питам ти 0.05 ли остави хлабина на буталата? и затова ли грееше? че сега на мне това ми е доста належал въпрос колко да е хлабината :thumbs1:

ДА на 0,05 бях такаче според мен недеи на такава малка хлабина дане береш и ти ядове :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искрено ти съчувствам човек! Като четях това отново преживях ужасът с мойте турбини и как това нещо ми се бе случило и на мен. Въпрос: Свали ли главата да огледаш дали има проблем и в буталата? Аз бях строшил бутало :thumbs1:Не сваляй главата долу! Според мен една такава случка може да те направи само по-силен и по-упорит в постигането на целите ти. Доколкото контактувам с колегите няма турбо кола без проблеми, така че вдигай главата и гледай напред! Ние сме с теб!П.П. Прегледай входа и отичането на маслото към турбината, доколкото знам много от проблемите идват от тях.

Днес свалих буталата на трети цилиндар егментире са залепнали за буталото, а на 2-ри само първия сегмент буталата са малко надрани от страни ,но незнам каква е причинта все още .А за оттичането явно ще го приправям по някакъв начин но първо ще видим каква турбина ще намеря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да кажа ще е глупаво според мен,но колкото и да звучи като клише,просто не се предавай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма вариант да е преправена колата и то толкова много и да е стабилна като заводска .Винаги трябва да го имаш това на ум , нещата в нея не са сметнати за тези коне , които ти вадиш.Едва ли на някой всичко му е минало по вода , така че не се отказвай и само напред.И аз сега ще се вкарвам в едни такива филми ама с нисан , купил съм една GT28R втора ръка от Япония , надявам се да е по-стабилна от китайките.

Всичко по мотора е сменено със абслолютно ново и за налягане поне до 1,5 бар. но като гледам колеги неси взимаите комплеткти гарнитури и семеринги за двигателя ,че всичко което си поръчах е дало фера и ми текат семрингите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Буталата нищо чудно да ти са се надрали още при първото загряване !!! или при останалите такива :P при мен се получи такова нещо , слава Богу не и пагобно , дано и при тебе да не е :) А като цяло ми се иска да назоваваш виновните за бедата ти директно , няма смисъл да се укрива самоличността , на който и да е било :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа,Ице,ти си"майна" няма да се предаваш!!!:) Искрено се надявам да си оправиш колицата и пак да се вихриш с нея из улиците :P Знам колко я обичаш и колко много те обича тя...just go on... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ShEfA

От разказа ти, сякаш говореше за моята кола, сякаш аз за нея си говорих... пожелавам ти много бързо стягане на Хонделинката и бързо-бързо да оправиш всичко, та даже да е по-добро от преди!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съчувствието което проявявате и дано по-малко такива като мен да страдат ,но за съжаление маи колата скоро няма да се подкара освен ако ннамеря някаде на пътя 2000 лв. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брат,съчуствам ти итсински.Знам ,че на чужд гръб и 100 тояги са малко..., ма погледни нещата и от другата страна....сега караш Honda Civic., и имаш еди къв си проблем...,утре можеш да караш квато и марка си посикаш и дори колата да ти струва 1000000 лв.проблемите ще са ти същите . С този опит ,дето си го получил, (макар,както обикновенно става...все по ТРУДНИЯ начин), ще ти остане завинаги и никога (ако си умен) няма да почвториш същата грешка. Аз лично не сам механик и 2 гайки да завия....да кажем ,че имам проблем със започването на трудовия процес...и все си мисля,че за такива радикални пипвания, щото съм бил на 1-2 срещи и съм ви слушал идеите....Моя начин : е да питам първо японеца кво мисли по въпроса.....?? и после да мислим нещо..евентуално..!!.Не искам да те обезсърчавам или упреквам, напротив.., просто трябва от самото начало, като започващ да ''пипваш'' тук и там трябва да си наясно,че ...нещата може и леко да се пообъркат малко и ония с дръпнатите очички си го е пресметнал точно. А относно тва за хората и лошотията.. си е верно щото такава ние народопсихологията . Надявам се на следащите срещи на клуба някое аверче дето има подходяща част за теб ..да ти е даде възможно най-тънко , а някое друго дето има сервиз или работи в сервиз, ако може да те вкара в неделя или след работно време и да помогне с квото може ..(бирата си е от тебе..) и така..Желаяти късмет и не унивай, аз ка скапя нещо и си викам еее, добре че си скапах тая дето ми струва 5-6 бона, а не оная дето ще ми струва 50-60к... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съжалявам много братле, сигурен съм че ще си я оправиш колицата, маниак си голям. Но дано това да е обеца за всички, които решат да си "бутат" по двигателите, до тук наблюденията ми във форума са, че 90% от тунингованите хонди много бързо отиват на пазара слад това, явно радостта е кратка, а средствата за ремонти и поддръжка - огромни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Diego

Ще използвам темата за да попитам колко трябва да е хлабината на буталата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мина достра време До каде стигна братле с хонделката ...Трудно е да я гледаш и да знаеш че е счупена ...Искам да помогна незнам и аз с какво ,но искам да ти помогна тела мие 0896 752 152 Алекс Ако има нещо звууни ще буда от полза с каквото мога ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горчивината от лошото качество остава дълго след като сладостта от ниската цена е свършила.............подпис на колега от друг форум.............тва и на Драги4а бившия подпис най точно определят посоката в тунинга колкото и да не ни се иска. Не се предавай човек се учи от грешките си и само силните продължават. П.П. Бахти думичките но вярвам че ме разбра. П.П.2 Знаеш ли колко хора искат да поемат по твоя път и само намират извинения но точно хора като теб вдъхновяват 10% дет тръгват по него.

Редактирано от tinki

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега знам какво ти е и аз със мойта имах проблем от това естество,само че при мен се спука маркуча за обратното масло към двигателя,тогава оцеля колата,посел пък се запуши там нали няма нялгане и се беше прегънал.Аиде всичко в аспуха и в смукателната част :D,ама кво да правя...... е в момета пак е в бокса,слагам съединителя,меткам скоростите и каквото сабя покаже.Обаче най-лошото е че всичко опира до скапаните финикийци.За да стане един проект като хората трябват много пари,а не с трици маймуни да ловим.Чуството да вдъхваш живот на колата си,разбирасе под формата на тунинг е неописуемо с мои приятели се шегува ме че е неизлечима болест.Точно като ми се случи на мен това имах щастието да имам и друга кола,вкарах хондата в гаража и не я пипнах 3 месеца може и повече бях много разочарован.....но дойде момента в който пак вдигнах капака и всичко започна по старому.Наливане на пари,не много защото ги няма,а толкова колкото да няма по някога какво да ядеш и толкова че да стигна в един прекрасен ден,пак до там където си ти в момента и много други колеги колкото и да ми е неприятно да го кажа,дръзнали да се докоснат до магията наречена Boost :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер гадно е тва което се е случило с твята хондичка. Мене ме хвана яд чак. Стискам палци бързо да я оправш и да и се радваш отново УСПЕХ :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...