Jump to content
pamo

Електрическа турбина...скоро на пазара!

Recommended Posts

Винаги съм си мислил и фантазирал не е ли възможно да получаваме ефекта на турбото по електрически път.. Статията е страхотна! Както се очертава ще го вграждат серийно първо на дизелови двигатели а после и на бензинови... А кога ли ще стане достъпна технологията за обикновен потребител с не чисто нова кола? :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ей тва и ако го пуснат на достъпна цена не ми се мисли с тия калпави пътища и ел.турбо коли колко претрепани ще има :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дано скоро покажат как работи от какво се захранва :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хубаво ама това дето са го изцепили за ел.турбо с променлива геометрия направо ме спуква от смях!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Добре звучи ето повечко инфо :lol:


Системата се нарича: Variable Torque Enhancement System (VTES)

а зад нея седят компаниите: Controlled Power Technologies
които са закупили технологията от Switched Reluctance Drives Limited



http://www.cpowert.com/

http://www.autobloggreen.com/2008/04/03/co...harger-is-read/

http://www.rs-auto.bg/news/article/5384/%D...81%D0%BE%D1%80/





PS Аве в крайна сметка ще си додем на думата за компютърните вентилатори в интейка ;) ;) ;):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази система няма нищо общо с турбо с променлива геометрия.Променливата геометрия е само на топлата част която тук липсва. Това си е съвсем различна с-ма.Дано са изкарали добро КПД от ел.турбото, ще е много яко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммм... до сега всички ел. чарджъри са пълен боклук... дано да са измислили нещо смислено, макар да се съмнявам сериозно. Както знаете турбото се върти с да речем 100 000 оборота, не че не могат да направят ел. турбо което да се върти с толкова, но проблема с лагерите става сериозен, а по това което пишат - че нямало връзка с масло за мазане и вода за охлаждане... ми звучи някак си несериозно пак. Източниците на електричество в колата са доста ограничени от към напрежение, за сериозен проект ще трябва достатъчно голяма мощност, т.е. един алтернатор, който да генерира напрежение за новото турбо, от което ще се вдигне още разхода на колата. Скептично настроен съм, но времето ще покаже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сещам се че гледах някъква снимка из нета на ел. турбо, ми да ви кажа имаше 5741751209 акумулатора и едни дебееелиии кабели.... Както каза Майната или трябва да си имаш ремарке да дърпаш батериите или тва е въздух под налягане. Или ще е жив та*ак или ще има много малък потенциал, пък и загубите му ще бъдат доволно по-големи от на обикновеното турбо. Къв е смисъла да правим мех. енергия на ток и после тока на мех. енергия. Тва ми прилича малко на въздушните коли, но времето ще покаже :D.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли идея с колко ще се вдигне мощноста след като се разтовари изпускателната система от турбинката при еднакво налягане на всмукателите. За да са по лесни сметките да предположим че енергията за създаване на налягане във всмукателнят колектор е от външен източник и не товари двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...