Jump to content
vegata

Отиде ангренажния ремък и с него...

Recommended Posts

Здравейте, много лошо ме предаде акорда днес. Не че ме е предал ама се скъса ангренажния ремък. Не се усети нищо просто все едно че загасих двигателя( той си и загасна де) и няма палене. Както и да е, не можа да запали и разбрах че е ремъка. Не знам дали колата е защитена ,ама ако не е лошооооо. Веднага след белята без да знам какво се е случило естествено опитах да запаля ,ама тц не ще , но двигателя върти стегнато , а не хлабаво като когато са ударени клапаните. Сега ще сменя ремъка и дано да е малкия дявол ама ако не е.... не знам. Молбата ми е ако някой има идея дали тоя мотор (F20Z1) има защита да сподели или ако някой е имал такъв проблем да сподели как го реши и малко инфо да даде. Ако са отишли клапани откъде ги взе, гарнитури и т.н. Дано не съм пропуснал вече пускана такава тема, но търсих из форума. Благодаря ви предварително и стискайте палци че.... ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ganeca

Не знам брат, ама за съжаление считам че ще имаш проблем. Почти всички съвременни автомобили не са "освободени" и буталата удрят клапните.Обикновено буталата издържат, а клапаните се кривят. Пукат се и водачите им, а някой път и главата. Дано се разминеш, казвам какво знам че се случва по принцип.Стискам палци. Карам същата кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес свалих бутало от ф18а3 -има 4 вкопани елипси което ме кара да мисля че това е именно защита при скьсване предполагам и при теб е така така че кьсмет!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами най-добре отиди някъде и да видят. Това си е сериозно нещо и мисля, че е по-добър вариант да не се опитваш да оправяш нищо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами занимавам се с двигатели от доста години но предимно огромни( по 30000 куб. см)и там не съм имал проблеми с такива удари(но там е различно). Имам сервизния каталог за двигателя и там ясно се вижда че буталата са с елипси, ама дали са помогнали не знам. Радостно е че няма много такива като мен но все пак мислех че някой ще сподели опит с подобно нещо. Днес взех нови ремъци и ролки утре ще запаля колата и ще пиша какво е станало. Дано да е малкия дявол наистина че сега се возя с пунтото на приятелката ми и..... ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове работата си е японска... тоест днес сложих новия ремък и там всички неща, бръм и запали от четвърт. Работи по добре от преди, сега само ще си регулирам клапаните и :) . Та да знаете акорда с мотор F20Z1 има защита за такива проблеми. имах нещастието(или може би щастието по-точно) да се убедя в сигурността на тая система. Така че газ до ламарината и редовно сменяйте ремъци но задължително с качествени.

Редактирано от vegata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нямаш проблем ,само сменяш каиша и газ.

относно ф18а3   -дали и там  е същото положението?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×