Jump to content
murdera

Повече мощност без турбо/supercharger ?

Recommended Posts

Колеги,някой пробвал ли е да увеличи по някакъв начин мощността на двигателя,освен чрез слагане на по-широка генерация,махане на катализатора,смяна на изпускателен колектор,интейк,чип,спортен съединител,лек маховик и тн......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с бензинови добавки ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами може би има предвид по горно ниво на тунинга ;) валоверолкиолекотени шайби на к.валбутала с по голяма компресия лек маховик и претискателпортване на главата може би това е искал да попита дали някой ги е правил да определено са ги правили ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а по скоростната кутия нещо може ли да се сменя,гледах клипче в нета на един люд кат моя 6.5 до 100,като времето му 60-100 е само 0.5сек по добро,но превключва много плавно...а при мен е едно свистене и превъртане и губя секунди.по последно замерване с +1 човек 8.2сек.Факт е ,че и гумите са много износени но едва ли чак толкова могат да бавят...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Факт е ,че и гумите са много износени но едва ли чак толкова могат да бавят...

....износените гуми или калпавите гуми наистина могат да те забавят доста

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а по скоростната кутия нещо може ли да се сменя,гледах клипче в нета на един люд кат моя 6.5 до 100,като времето му 60-100 е само 0.5сек по добро,но превключва много плавно...а при мен е едно свистене и превъртане и губя секунди.

по последно замерване с +1 човек 8.2сек.Факт е ,че и гумите са много износени но едва ли чак толкова могат да бавят...

Виж в тая тема какво си говорим: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=25767

 

Скоростните кутии на 2.0/2.2, 2.3 i 2.2 VTEC са с различни предавателни числа, като на H22 са най-къси. Иначе май са съвместими една с друга. Т.е. на твоят автомобил май може да сложиш която искаш друга. 

 

 

Иначе по въпроса. H23 може да стане VTEC :worthy:. Някой май наскоро го направи че гледам главата която се продаваше в горната тема замина и май някой се похвали че я е боднал на H23.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално каква ще е ползата от ск.кутия от Х22?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-къси предавки => по-добро ускорение. :rolleyes:

 

Следвайки логиката, това ще ти донесе и може би по-нисък разход в града и може би по-висок разход извън града.

 

Абе чета някакви неща в нет-а, но нека някой по-кадърен от мен да се изкаже, че аз на практика нито съм правил нещо подобно, нито пък съм виждал на живо. Аз още не мога да довърша това което съм започанал по моята кола :-/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а ще има ли смисъл да набивам пари за по-големи инжектори без турбина при сменени:63мм генерация,без катализатор,спортен 4-2-1 колектор,спортно гърне ,CAI,stage 2 clutch.С 2 думи за какво да си дам парите освен за Х23 втек,като изключим турбото(много пари и време) и суперчарджъра(същото :thumbs1: )

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се целиш много висока по-добре си прави стандартните работи ;) от всичко останало боли много глава и джоба се опразва доста , да не остава на последно място , че колата ти може да залежи по паркинг/гараж месеци наред ;) Съвет - бавно , но сигурно !!! Колегата Демон е най-яркия пример ;) И съвета ми е да залегнеш на марковите / качествените части !!! най-малкото , някой е минал по този път вече ;)П.П. Забравих да добавя , най-важното е майстора и още по-важното да е близо до теб и ти до него , за да можеш да му висиш на главата :thumbs1:

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами стандартните работи скоро ще са факт,поръчал съм генерацията и гърнето,скоро ще поръчам и колектора с тест тръбата(паричките да дойдат).И се чудя за какво да почна да събирам.За сега не смятам да слагам глава от х22 и затова търся мнението Ви :thumbs1:;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BLEIN MONO

Колега най-ефикасният но може би и най-скъпият начин за повече коне си остава турбина или суперчарджър, според мен де, ти си знаеш но аз лично съм се насочил към greddy turbo kit, пък да ме боли глава после.....Защото като сметнеш генерация плюс колектори, олекотен маховик, спортни валове, портване, чипосване, интейк, и разни други дреболии, цената пак не е малка...Лично мнение де, да не се обиди някой :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koлега, ако имаш сериозни намерения за силов тунинг защо не започнеш направо със един суап на Х22-ка и вече от там да надграждаш до необходимата ти мощност?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,някой пробвал ли е да увеличи по някакъв начин мощността на двигателя,освен чрез слагане на по-широка генерация,махане на катализатора,смяна на изпускателен колектор,интейк,чип,спортен съединител,лек маховик и тн......

Предлагам ти най- бързият варянт...Втек глава от Х22А- реални 30-тина кон4ета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

Определено така ще постигнеш най-бързо и най-лесно положителен резултат , но това , което е лекия тунинг пак ти трябва в тази ситуация ;) или ще караш със стандартни тръби ? филтър ? чип ? и т.н. ;) И определено темата е с въпрос БЕЗ турбо/чарджър :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър

Предлагам ти най- бързият варянт...Втек глава от Х22А- реални 30-тина кон4ета.

...доста добро предложение едва ли с другите шукарии ще дигне 30 коня ...но пък с тях може да добавиш още върху тия 30 :) и да подминеш 200 кс. Редактирано от Еди Ведър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest murdera

а само информативно да попитам-да кажем по-натам портнем една глава от х22,в/у нея може ли да се сложи някой суперчарджър,защото за х23 няма чарджъри?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest activity

доста добър пример как се правят коне и въртящ момент от нисък работен обем е системата на "народната каруца" TSI , Turbo+Supercharger

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

QUOTE(Dragi4 @ Oct 20 2008, 08:56 AM) Предлагам ти най- бързият варянт...Втек глава от Х22А- реални 30-тина кон4етаПробвано е и работи безотказно-личен опит. :) Оттам нататък имаш мн.варианти за турбинки ама трябва здраво дупе

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest murdera

по-натам ще сложа глава от х22,но искам и още да барна по двигателя.Въпроса е кое ще е най-добре от следните неща:1)SKUNK2 CAMSHAFTS STAGE PRO32)SKUNK2 CAM GEARS PROS SERIES3)SKUNK2 VALVE SPRINGS AND RETAINERS4)CP Pistons Honda Prelude H22 87mm 11.5:1 SC7131 H22a Ако трябва да избера 2 от тези,кое ще е най-добре,за целият сет парите ще отидат мнооооого нагоре в бюджета

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма ли кой да ме посъветва :) пс.кой изпуск. колектор от H22 97-2001 ще трябва за swap-натия H22, SH или NON-SH ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера , ще слагаш валове на х23-то , а като сложиш глава от х22 , мислиш ли , че валовете ще станат :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не си ме разбрал,преди да сложа х22 глава няма да правя нищо,само събирам инфо за след това :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да речем,че се спра на варианта с турбо,за около 1 бар налягане какво ще трябва да се смени ? Поне да си направя една проста сметка колко пари ще трябват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не попрочетеш в раздела проекти,там малко ще ти светне :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледах доста турбо проекти тук и в чужди хонда форуми,май ще остана без принудително пълнене :lol: .Горе долу за сега остава това :1.H22 Vtec HEAD2.Crower stage2 camshafts3.Headers 4-2-1Също така какво ще кажете за смяна на входящия колектор ?Този добър ли е ?http://cgi.ebay.com/ebaymotors/h22-h22a-bi...eQ5fCarQ5fParts

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето един готов проект на Х-22 на мой приятел> http://forum.honda-club.cz/garage.php?mode...p;image_id=3887

но незабравяй колко неща трябват аколо поставянето на тези валове ... Редактирано от edikoisi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма ли да станат директно на х22ката или трябва да взимам и valve springs/retainers..... или има и друго?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

поне пружинки и колелета ....пак и по електрониката ще трябват промени и настройки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гледам масово сменят тея колела на валовете, "уж" давали up to 10hp ,може ли някой да обясни каква е точно файдата от тях.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да пробваш това на прелюдацъкне съм го пробвал ,защото няма с какво да замеря да ли има промянатака че можеш да пишеш за резултат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам дали ще мога сам да го направя :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааааа,след дълго,изтощително и уморително проучване относно този Frankenstein swap направих крайният списък:1.H22 Head (за къде без нея :( ) + необходимите и неща2.Brian Crower Stage 3 camshaft4.DH-racing VALVE SPRINGS & RETAINERS 5.Blue Vision Motorworks aluminum billet cam seal 6.DH-racing h22a billet intake manifold7.Skunk2 racing cam gears 8.Sports 4-2-1 Header+test pipe 63mmПоловината от бюджета е готов,надявам се в най-скоро време и останалата половина ;)Прегледах доста чужди сайтове с подобни swap-ове и горе-долу очаквам около 250-255 bhp и 260-265 Nm.Но може и да съм далече от истината ;) Надявам се с този тунинг да успея да падна под 14сек на 400м.Вие какво мислите?

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) А сега де? Направо ме закопа с този въпрос :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересен проект се очертава тук пожелавам ти успех колега сори за оффа :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стеидж 3 валове не са много подходящи за всекидневно ползване...а и ще трябва бая сгъстяване, за мен без да се обиждаш от прелюд бегачка нестава :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти се кара бегуна , а до тук написаното определено ти се кара - вземи си една 4та ген. сивик или някой рекс , боцаш му едно б16 и си ти. Е верно ще иска и "малко" олекотяване , но кво от това - нали искаш бИгачкааа :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...