Jump to content
Guest KamiKadzeDelSolTypeR

Новият нсх истински звяр на пътя

Recommended Posts

Guest KamiKadzeDelSolTypeR

НСХа трепи всички времена на Nordschleife!!! Две теми по въпроса: http://tribes.cartribe.co.uk/kickapps/_New...76.html?as=7276http://www.motorauthority.com/news/superca...onda-acura-nsx/В10-600 кончета и забележете 4х4 AWS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KamiKadzeDelSolTypeR

Отново на върхът като едно време но този път искат да накажат всичко наред!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

шшшшшшш тя звук беше чудовищен :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KamiKadzeDelSolTypeR

и не само звукът е чудовищен имаше един сайт ... ся го търся кадето пишеше че такава кола не е правена до сега 4х4 AWS и че дори коли над един милион не си заслужават пред това което може да постигне тази на пътя :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion

Всяка уважаваща себе си марка трябва да има такъв флагман или суперкар!Според мен Хонда вече се бавят с НСХ-са, а не съм и съмнявал, че ще бъде уникална :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Gan_san

... ся го търся кадето пишеше че такава кола не е правена до сега 4х4 AWS...

Skyline GT-R от три или четири поколения насам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KamiKadzeDelSolTypeR

като прелюд х22 авс- завива и с задните гуми с це л стабилност в завоите но тук имаме и задвижване на колелата което означава още по стабилен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като прелюд х22 авс- завива и с задните гуми с це л стабилност в завоите но тук имаме и задвижване на колелата което означава още по стабилен

Не само Х22 :lol: Има го като опция при всички мотори :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Skyline никога е нямал система aws нещо ссе бъкаш със 4х4 а двете в комбинация както вече казах не на драг а на всякаде ще разбива на писта на пътя питайте гугъл за за aws

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И гугъл каза :

 

http://en.wikipedia.org/wiki/HICAS

 

и

 

Production cars with active four wheel steering

 

Efini MS-9 (high and low speed)

GMC Sierra (2002) (high and low speed)

Honda Prelude (high and low speed, fully mechanical from 1987 to 1991)

Honda Accord (1991) (high and low speed, mechanical)

Infiniti G35 Sedan (option on Sport models) (2007-Present) (high speed only?)

Infiniti G35 Coupe (option on Sport models) (2006-Present) (high speed only) [3]

Infiniti J30t (touring package) (1993-1994)

Infiniti M35 (option on Sport models) (2006-Present) (high speed only?)

Infiniti M45 (option on Sport models) (2006-Present) (high speed only?)

Infiniti Q45t (1989-1994) (high speed only?)

Mazda 626 (1988) (high and low speed)

Mazda MX-6 (1989-1997) (high and low speed)

Mazda RX-7 (optional, computerized, high and low speed)

Mitsubishi Galant/Sigma (high speed only)

Mitsubishi GTO (also sold as the Mitsubishi 3000GT and the Dodge Stealth) (high speed only)

Nissan Cefiro (A31) (high speed only)

Nissan 240SX/Silvia (option on SE models) (high speed only)

Nissan 300ZX (all Twin-Turbo Z32 models) (high speed only)

Nissan Laurel (later versions) (high speed only)

Nissan Fuga/Infiniti M (high speed only)

Nissan Silvia (option on all S13 models) (high speed only)

Nissan Skyline GTS, GTS-R, GTS-X (1986) (high speed only)

Nissan Skyline GT-R (high and low speed)

Renault Laguna (only in GT version of 3rd generation which was launched October 2007, GT launched on April 2008)

Toyota Aristo (1997) (high and low speed?)

Toyota Camry JDM 1991 Camry Prominent 2.0 L V6[citation needed]

Toyota Celica (option on 5th and 6th generation, 1990-1993 ST183 and 1994-1997 ST203) (Dual-mode, high and low speed)

Toyota Soarer (UZZ32)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това AWS не е ли прословутата технология използвана при Honda Legend и спечелила награда за технология на годината в Япония ?доколкото знам при Legend задните колела не завиват, а просто в завой (например ляв) на външните колела (демек десните) се предава по-голям въртящ момент, от колкото на вътрешните (левите) и ако ефектът е както пише на рекламата, че "завива като по релси" - евала :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Skyline никога е нямал система aws нещо ссе бъкаш със 4х4 а двете в комбинация както вече казах не на драг а на всякаде ще разбива на писта на пътя питайте гугъл за за aws

Точно на драг нема да помогне хич :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 160х доларчета си е направо без пари,в щатите ще наводнят пазара.Дано и тука да дойде, поне да го докоснем :thumbs1: !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакат го да излезне 2010... до тогава Nissan ще изкарат R36... а другите производители, кой RS4 нова версия, кой нов модел ламбо.. много се бавят от Хонда, много. Иначе колата отзад ми харесва МНОГО, отпред иска доработка от моя стран :) Иначе е хубаво да са амбициозни дизайнерите, дано наистина я видим на някой салон тази кола :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда тая работа съм я изпуснал някаде попътя мно интересно!!! хъм чакайте че ме метнахте в размисли и страсти??????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей ся почетак погледах малко и моа да твърдя че двете системи нямат тищо общо освен че това че на нисан се води стеринг а в същност гумите не завиват само намалява оборотите на вътрешните гуми в завой. Докато при прелудът стоят по съвсем различен начин нещата и това ме води до мисълта че и НСХ ще е точно със същата система

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4WS на Honda и HICAS на Nissan и 2-те завиват задните гуми.На 5 ген Prelude вече не завиват гумите като на 4-та и 3-та , реализирано е по друг начин .Новите нисани също нямат HICAS , ами докарват същия ефект с умното 4x4.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и пета Прелюд с 4WS http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=20716&hl=Иначе има и Prelude 5 с ATTS диференциал, но мисля че това е много рядък автомобил - Type S предназначен само за Япония, под капака H22A с 220 к.с., преработена всумателна и изпускателна система, активен ABS и др.Edit: Има и американска версия с ATTS наречен Type SH (Super Handling) и през '97 някакво американско списание обявява този модел за колата с най-добро управление с цена под $ 30к.ПП: малко се отклоняваме от темата, а иначе тема със снимки на този т.нар. NSX вече имаше, даже мисля че не една и общото мнение на колегите тук беше че това въобще е Хонда. Единственото което е горе-долу ясно май е че двигателя ще е нещо подобно - към 600 коня. 

Редактирано от Alexandro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZaRRicK

Все пак тая кола ми прилича купето на Лексус което обявиха че ще правят преди няколко години, И според мен е мн различна от концепцията за НСХ - централно разположен двигател и задно предаване. Тука по скоро наистина влизат в класа на Супрата и на Скайлайна. Можеха спокойно да и лепнат името на Прелюд и пак щеше да се вдигне толкова шум.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...