Jump to content
Guest REDPOWER

Грешки Ecu

Recommended Posts

Guest REDPOWER

Пичове трябва ми помощ.Ецуто ми показва грешки 18 и 61.61-цата е Oxygen Sensor,Heater-Sensor1(Primary) т.е. според мен ланда сонда18-ката обаче немога да я намеря.В таблиците които имам няма такава.помагайте че си е ..... мам....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest teror1sta

колега сигурен ли си че е 18? да не ти дава 10 и 8 . загледай колко е дълъг интервала между тях. Напиши с кой двигател си точно и коя година ама D16Y7 и D16Y8 нямат грешка 18 :D

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега сигурен ли си че е 18? да не ти дава 10 и 8 . загледай колко е дълъг интервала между тях. Напиши с кой двигател си точно и коя година ама D16Y7 и D16Y8 нямат грешка 18 ;)

Значи първият път мига веднъж дълго и после осем пъти късо,а вторият шест пъти дълго и веднъж късо,а двигателя е д16у8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега не знам как ги броиш ама няма грешки 18 и 61 . за 18 може да е 10 и 8 ама за 61 ;) най-големия номер е 54 , 6 последователни дълги ;) п.п. Аутодатата ги разделя на до 98 и след 99 година. Ама има информация само до 98 и такива кодове няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз вече се обърках,но миганията са точно както ги казвам.Освем аз да бъркам нещо с броенето,но съм сигурен че мига така,проверих няколко пъти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest teror1sta

снимай ги с камера :D Като изчакаш малко почват да се повтарят на ново , да не от там да се бъркаш нещо ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 и 61 :D

колега пиши какъв е тоя код 61 :D Защо го няма в аутодата или съм кьорав (и това го има).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами явно идеотите от аутодата не са ги написали всичките..... то няма смисъл за кво. Сега поне знам къде ги има :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest REDPOWER

8 и 61 :D

А къде е тоя TDC Sensor(Top Dead Center) и как да го оправя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да даде мейл да му пратя клипче и да го качи в темата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest teror1sta

в аутодатата се води по друг начин :

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

Стига с тая аутодата се занимава :) Нестава за Хонда ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest REDPOWER

Нещо не ми отваря снимките.Колега моля те прати ми ги на radimarinov@abv.bg.И нека някой поясни къде точно се намира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига с тая аутодата се занимава ;) Нестава за Хонда :P

вече ще си имам 1 на ум. ......клипчето с грешките :) Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) И така не ми стана ясно къде се намира тоя сензор.В делкото ли ,по блока ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest emod

В делкото !

Лявата страна на снимката, където е ТДС-а е от към страната на мотора, а дясната страна на снимката е "външната" страна на делкото (от където излизат кабелите за свещите).

 

Публикувано изображение

Редактирано от emod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest REDPOWER

А по това което намерих в hondaworld.ru по парт номер 37500-P72-A01 го дават на блока.А сега де или пак бъркам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично мисля, че това което си намерил е CKF - Crankshaft Speed Fluctuation Sensor, а не TDC Sensor.

За TDC Sensora е подчертано, че заедно с CKP и CYP сензорите е в ДЕЛКОТО.

Не мога да намеря обаче, дали може да се смени само TDC или се сменя делкото като цяло :lol:

Редактирано от emod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично мисля, че това което си намерил е CKF - Crankshaft Speed Fluctuation Sensor, а не TDC Sensor.

За TDC Sensora е подчертано, че заедно с CKP и CYP сензорите е в ДЕЛКОТО.

Не мога да намеря обаче, дали може да се смени само TDC или се сменя делкото като цяло :lol:

В този форум койта съм дал описват същите симптоми като мойте,така че ме навежда на мисълта за проблем долу.А относно това с делкото доколкото намерих инфо май се сменя цялото.А тази част като парт номер 37500-Р72-А01 се води Sensor,Crank-TDC Редактирано от REDPOWER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко инфо за TDS-а

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Някой може ли да ми извади същите схеми само че за д16у8 мотор,защото има разлика в буксата на делкото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ REDPOWER

Да и в Honda EPC часта с номер 37500-Р72-А01 се води Crank-TDC, но в ръководството за ремонт я описват като CKF сензор, а не като TDC сензор :) .

Ето с какво разполагам за D16Y8:

 

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Редактирано от emod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ REDPOWER

Публикувано изображение

Редактирано от emod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги днес заразихте и мен на обяд като карах колата и ми светна чека :thumbs1: ето линк снимах малко сам бос с разчитането на грешки затова помагайте моторетката е д15Б7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest hEka

колеги днес заразихте и мен на обяд като карах колата и ми светна чека :thumbs1: ето линк снимах малко сам бос с разчитането на грешки затова помагайте моторетката е д15Б7

43 Fuel supply system

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да Грешката е 43.

Според Аутодата-та проблема е Heated oxygen sensor (HO2S) / fuel supply system - circuit malfunction.

Вероятната причина за този код може да е: Wiring, fuel pressure/pump/filter, HO2S (ламбда сондата) или ЕЦУ-то.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде още нещо.Одеве си рестартирах компа и подкарах колата.Чека пак светна и проверих за грешки и тоя път шах с пешка. :thumbs1: Първоначално като проверявах за грешки мигаше лампата на ABS-са и показваше кодове 18 и 61,а сега освен нея започна да мига и чек лампата с код 23.Рестартирах пак компа и остана да мига пак ABS лампата а чека светеше постоянно.Айде сега ми кажете коя лампа да гледам и коя какво показва.

Редактирано от REDPOWER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде още нещо.Одеве си рестартирах компа и подкарах колата.Чека пак светна и проверих за грешки и тоя път шах с пешка. :o Първоначално като проверявах за грешки мигаше лампата на ABS-са и показваше кодове 18 и 61,а сега освен нея започна да мига и чек лампата с код 23.Рестартирах пак компа и остана да мига пак ABS лампата а чека светеше постоянно.Айде сега ми кажете коя лампа да гледам и коя какво показва.

ето грешки на ABS-a които намерих някъде из форумите:(94-97) ABS DTCs...1 - ABS pump motor over-run1 2 ABS pump motor1 3 high pressure leakage1 4 pressure switch1 8 high pressure system2 1 parking brake3 1 pulser RF3 2 pulser LF3 4 pulser RR3 8 pulser LR3 12 different diameter tires4 1 wheel sensor RF4 2 wheel sensor LF4 4 wheel sensor RR4 8 wheel sensor LR5 - rear wheel lock - R/L5 4 rear wheel lock - R5 8 rear wheel lock - L6 - fail-safe relay - F/R6 1 fail-safe relay - F6 4 fail-safe relay - R7 1 solenoid - RF7 2 solenoid - LF7 4 solenoid - R8 1 ABS function8 2 CPU comparison8 4 IC self-checkThere's NO long flashes, it's all short flashes with short & long pauses in between.Beginning in '98 there's a whole different ABS system, with a different list of codes.98+ CODES (thanks to 2000GSRT)11 - wheel senor (open/short to body ground/short to power) FR13 - wheel senor (open/short to body ground/short to power) FL15 - wheel senor (open/short to body ground/short to power) RR17 - wheel senor (open/short to body ground/short to power) RL12 - wheel senor (electrical noise/intermittent interuption) FR14 - wheel senor (electrical noise/intermittent interuption) FL16 - wheel senor (electrical noise/intermittent interuption) RR18 - wheel senor (electrical noise/intermittent interuption) RL21 - pulser FR22 - pulser FL23 - pulser RR24 - pulser RL31 - solenoid (short to body ground/short to wire) FR-IN32 - solenoid (short to body ground/short to wire) FR-OUT33 - solenoid (short to body ground/short to wire) FL-IN34 - solenoid (short to body ground/short to wire) FL-OUT35 - solenoid (short to body ground/short to wire) RR-IN36 - solenoid (short to body ground/short to wire) RR-OUT37 - solenoid (short to body ground/short to wire) RL-IN38 - solenoid (short to body ground/short to wire) RL-OUT41 - wheel lock FR42 - wheel lock FL43 - wheel lock RR44 - wheel lock RL51 - motor lock52 - motor stuck OFF53 - motor stuck ON54 - fail-safefe relay61 - ignition voltage62 - ignition voltage71 - different diameter tire81 - central processing unti (CPU)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря ви за помоща.Притеснявал съм се напразно май.Целия проблем май ще излезе с ABS-са,но ми е интересно защо тогава не светва неговата лампа а чек лампата?Някакви идей

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря ви за помоща.Притеснявал съм се напразно май.Целия проблем май ще излезе с ABS-са,но ми е интересно защо тогава не светва неговата лампа а чек лампата?Някакви идей

;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги Knock Sensor-а какво му е предназначението какво мери и показва?А и как точно се рестартира модула на АВС-а

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,това е "детонационен датчик" .В зависимост от появяването на детонации ти коригира ъгъла на запалване и подаването на гориво,за да изчезнат понеже е вредно на мотора да върви с детонации. колега тва го прочетох в друг форум ако греша моля да бада поправен от някой по компитентен :blush: дано сам помогнал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,това е "детонационен датчик" .В зависимост от появяването на детонации ти коригира ъгъла на запалване и подаването на гориво,за да изчезнат понеже е вредно на мотора да върви с детонации. колега тва го прочетох в друг форум ако греша моля да бада поправен от някой по компитентен :rolleyes: дано сам помогнал

Благодаря за отговора колега.И все пак остава въпроса как се рестартира модула за АВС-а и защо мамка му вместо да светне неговата лампа ми светка чека,а при проверка за грешки свети той

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето няколо отговора на твоите въпроси относно АБС-а

 

Показване на кодовете на АБС-а:

 

Публикувано изображение

 

Изтриване на кодовете на грешките:

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

И самите кодове:

 

Публикувано изображение

 

Явно кодовете, които си отчел 18 и 61 са били свързани със системата на АБС-а, тъй като ти е мигала лампата на АБС-а, а не "check engine" лампата.

В твоя случай "check engine" лампата би следвало (както и сам си уточнил по-нагоре в темата, когато си ресетирал компа) да свети постоянно, тъй като може би нямаш проблем свързан с нея.

Редактирано от emod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...