АЛЕКС БУРДИН 1 #1 Публикувано 13 Септември, 2008 само прочетете С2000 със 170 коня .......http://www.hpheaven.com.au/records.php?p=d...ted=1&nos=1Някакви коментари!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest chavdu #2 Отговорено 13 Септември, 2008 ... кво се оказа ? Великия двигател на хонда 2,0 240 коня атмосферен ...всъщност е 170 ? дано да не прочетат от VW форума Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Ð�ЛЕКС БУРДИÐ� #3 Отговорено 13 Септември, 2008 и на мен точно това ми е страно дори и след 20% загуба което е за 4х4 как ги мерят тези коне!? има с2000 и със 130 !?!?итересно ми е първенците от този сайт с близо 2000 колко вадят на маховика............ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest manniakk #4 Отговорено 13 Септември, 2008 хаха, ма пък не видях нито едно голфче.. интересно ми е колко вадят на колелетата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vektor 0 #5 Отговорено 13 Септември, 2008 VW Golf 52 kW69.7 HP Honda Civic VTi 92 kW123.4 HP :X Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest darius #6 Отговорено 23 Септември, 2008 Honda Civic VTi 92 kW123.4 HPИзглежда тази мощност е на колелата,няма друго обяснение.VTI се произвежда фабрично на 160к.с.!А диното показва 123.4 на колелата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #7 Отговорено 23 Септември, 2008 (Редактирано) да ви обясня малко неща сега.. тоя стенд мери какво стига до асвалта (не е като на проспеед на главината и много ЗАВИСИ С КАКВИ ГУМИ СИИИИИИИИ с какво сцепление !незнам дали сте виждали на суприте ,скаиланите с задно като ги мерят сядат 4-5 япончета в/у колата да тежът да измерят реалната мощност.до асвалта. за това че тези големи загуби са допустими. Редактирано 23 Септември, 2008 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gkb 37 #8 Отговорено 23 Септември, 2008 Хора няколко пъти Ники Златковказа че диното не е уред за измерване - не му е това целтаа е уред да сравнение - по скоро променяш нещо по колата и виждаш как се отразяваима много типове дино - но там сами си казват че гршката може да е над 10% ...освен това диното с валците е доста неточно заради сцепление .. и т.н.освен това трябва да се знаят точните предавателни числа на колите абе много неща са но диното НЕ Е УРЕД ДА ТОЧНО ИЗМЕРВАНЕ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 926 #9 Отговорено 23 Септември, 2008 ... кво се оказа ? Великия двигател на хонда 2,0 240 коня атмосферен ...всъщност е 170 ? Нещо си се объркал двигателя на Хонда S2000 наистина е велик, щото вади по 12к.с от 100 куб.см.(1.2к.с от 10куб.см)VTI също има добри коне от 100куб.см - 10к.с. Това са атмосферни двигатели и показателите има са впечетляващи.Производството им се е наложило, защото дават голяма мощ след 5500об/м и икономия на гориво до тези обороти.Неслучайно няма турбо,щото не могат да се оправят с изгорелите газове, които са над нормата, а Хонда се съобразяват много с екологията.Неслучайно Мерседесите са 5500куб.см и мощност от 388к.с.,екология кво да правим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #10 Отговорено 23 Септември, 2008 освен това трябва да се знаят точните предавателни числа на колитев точно тоя случай, това няма значение ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #11 Отговорено 23 Септември, 2008 лукчо, чета темата с интерес шот не разбирам пък искам да почна да разбирам.Апък ти не обесняваш.Я обесни що няма зн.мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
АЛЕКС БУРДИН 1 #12 Отговорено 24 Септември, 2008 Ами като знаеш предавателните числа и мощноста на колелата ще стигнеш до мощноста на двг но и загубите като знаеш кпд на трансмисията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #13 Отговорено 24 Септември, 2008 за дино стенд тези стоиности не СА нужни . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #14 Отговорено 25 Септември, 2008 Нека всея малко светлина Та казвате загубите... Ми загубите, които са от двигателя до колелетата са почти пренебрежимо малки Що? Щот я си предстваете кола 300 коня с 10% загуби в трансмисията, т'ва са 30 коня, нищо нали? Ама 30 коня са 22kW. Сещате ли след 1мин кво ще стане с тая трансмисия? Нищо, щот загубите са ~2-3%, по-ниската мощност е в следствие поглъщане енергия за развъртане на въртящите се маси, като маховици, съединители, претискатели, скорости, лагери, кардан, полуоски, спирачки, джанти, гуми + валци на дино ако е с такива и други. Всички тези въртящи се тела натрупат енергия под формата на инерчен момент, т.е. колкото по-бързо развъртат тези маси (dv/dt) и колкото по-големи са толкова по-малко са конете, така че донякъде мощността, която е отмерена зависи и от предавката. Диното е инструмент за настройка и сравнение преди и след дадена промяна, а не за определяне на точна мощност. И са що са толко малко конете, ми като се имат предвит въртящите се маси, диното е с валци + загубите и в деформацията на гумите, евентуални проблеми с геометрията на автомобила и цифрите стават мноого кофти... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #15 Отговорено 25 Септември, 2008 Някой ако има мобилния на собственика на S-ката тази слаби4ката да ми го даде.Изкам да го отърва от това бреме Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zaho 74 #16 Отговорено 25 Септември, 2008 А бе хора ама вие сериозно ли ? Диното не е за мерене на мошност ??? (е да като се има предвид, че японския стандарт за мерене на мошност. Чак свалят динамо помпи и всички товари по двигателя ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #17 Отговорено 25 Септември, 2008 много ми е итересно ако някой обиколи всичките динота в софия какви ще са разликите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #18 Отговорено 25 Септември, 2008 (Редактирано) големи естествено че диното е да се мери мощноста ....това че има няколко типа дино е друг въпрос. Редактирано 25 Септември, 2008 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prozium 30 #19 Отговорено 25 Септември, 2008 Вижте Хилукса с 30 кончета Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #20 Отговорено 25 Септември, 2008 Не забравяйте , че освен различните видове динота - има и различни стандарти по които мерят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #21 Отговорено 25 Септември, 2008 разликите в стандартите не са фрапиращи КПД на самия двигател е под 0.3 - сещай се колко трябва а топлят тия 400KW за 300 коньов двигателдинотата мерят различно защото половината не са калибрирани както трябва и типовете им са различни - едните пренебрегват съпротивлението на гумите , други пренебрегват и това на товарите по двигателя ... мощността на двигателя от производителите се мери на коляновия вал при свален двигател - не си мисли, че немските или щатските коли правят изключение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martjo 35 #22 Отговорено 27 Септември, 2008 Абе хора видяхте ли Фиатчето? 103 конски сили То по силно от моята Хонда брейиии:0 Вече се чудя дали да не си взема такова Фиатче Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
АЛЕКС БУРДИН 1 #23 Отговорено 27 Септември, 2008 пък ако сте гледали внимателно hght oktane имаше една хонда дето даде 104 кв и после я назобаха до 367кв.... и изтряска астон мартин на драг и скайлаин р34................................................................................................................................................... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове