Jump to content
АЛЕКС БУРДИН

Хонди с фрапиращо ниска мощност!

Recommended Posts

само прочетете С2000 със 170 коня .......http://www.hpheaven.com.au/records.php?p=d...ted=1&nos=1Някакви коментари!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chavdu

... кво се оказа ? Великия двигател на хонда 2,0 240 коня атмосферен ...всъщност е 170 ? :D дано да не прочетат от VW форума :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest �ЛЕКС БУРДИ�

и на мен точно това ми е страно дори и след 20% загуба което е за 4х4 как ги мерят тези коне!? има с2000 и със 130 !?!?итересно ми е първенците от този сайт с близо 2000 колко вадят на маховика............

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest manniakk

хаха, ма пък не видях нито едно голфче.. интересно ми е колко вадят на колелетата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darius

Honda Civic VTi 92 kW123.4 HP

Изглежда тази мощност е на колелата,няма друго обяснение.VTI се произвежда фабрично на 160к.с.!А диното показва 123.4 на колелата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да ви обясня малко неща сега.. тоя стенд мери какво стига до асвалта (не е като на проспеед на главината и много ЗАВИСИ С КАКВИ ГУМИ СИИИИИИИИ с какво сцепление !незнам дали сте виждали на суприте ,скаиланите с задно като ги мерят сядат 4-5 япончета в/у колата да тежът да измерят реалната мощност.до асвалта. за това че тези големи загуби са допустими.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора няколко пъти Ники Златковказа че диното не е уред за измерване - не му е това целтаа е уред да сравнение - по скоро променяш нещо по колата и виждаш как се отразяваима много типове дино - но там сами си казват че гршката може да е над 10% ...освен това диното с валците е доста неточно заради сцепление .. и т.н.освен това трябва да се знаят точните предавателни числа на колите абе много неща са но диното НЕ Е УРЕД ДА ТОЧНО ИЗМЕРВАНЕ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... кво се оказа ? Великия двигател на хонда 2,0 240 коня атмосферен ...всъщност е 170 ? :huh:

Нещо си се объркал двигателя на Хонда S2000 наистина е велик, щото вади по 12к.с от 100 куб.см.(1.2к.с от 10куб.см)VTI също има добри коне от 100куб.см - 10к.с. Това са атмосферни двигатели и показателите има са впечетляващи.Производството им се е наложило, защото дават голяма мощ след 5500об/м и икономия на гориво до тези обороти.Неслучайно няма турбо,щото не могат да се оправят с изгорелите газове, които са над нормата, а Хонда се съобразяват много с екологията.Неслучайно Мерседесите са 5500куб.см и мощност от 388к.с.,екология кво да правим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

освен това трябва да се знаят точните предавателни числа на колите

в точно тоя случай, това няма значение !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лукчо, чета темата с интерес шот не разбирам пък искам да почна да разбирам.Апък ти не обесняваш.Я обесни що няма зн.мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като знаеш предавателните числа и мощноста на колелата ще стигнеш до мощноста на двг но и загубите като знаеш кпд на трансмисията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за дино стенд тези стоиности не СА нужни .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека всея малко светлина ;) Та казвате загубите... Ми загубите, които са от двигателя до колелетата са почти пренебрежимо малки :) Що? Щот я си предстваете кола 300 коня с 10% загуби в трансмисията, т'ва са 30 коня, нищо нали? Ама 30 коня са 22kW. Сещате ли след 1мин кво ще стане с тая трансмисия? Нищо, щот загубите са ~2-3%, по-ниската мощност е в следствие поглъщане енергия за развъртане на въртящите се маси, като маховици, съединители, претискатели, скорости, лагери, кардан, полуоски, спирачки, джанти, гуми + валци на дино ако е с такива и други. Всички тези въртящи се тела натрупат енергия под формата на инерчен момент, т.е. колкото по-бързо развъртат тези маси (dv/dt) и колкото по-големи са толкова по-малко са конете, така че донякъде мощността, която е отмерена зависи и от предавката. Диното е инструмент за настройка и сравнение преди и след дадена промяна, а не за определяне на точна мощност. И са що са толко малко конете, ми като се имат предвит въртящите се маси, диното е с валци + загубите и в деформацията на гумите, евентуални проблеми с геометрията на автомобила и цифрите стават мноого кофти... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ако има мобилния на собственика на S-ката тази слаби4ката да ми го даде.Изкам да го отърва от това бреме :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе хора ама вие сериозно ли ? Диното не е за мерене на мошност ??? (е да като се има предвид, че японския стандарт за мерене на мошност. Чак свалят динамо помпи и всички товари по двигателя )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много ми е итересно ако някой обиколи всичките динота в софия какви ще са разликите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

големи ;):)естествено че диното е да се мери мощноста ....това че има няколко типа дино е друг въпрос.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не забравяйте , че освен различните видове динота - има и различни стандарти по които мерят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разликите в стандартите не са фрапиращи КПД на самия двигател е под 0.3 - сещай се колко трябва а топлят тия 400KW за 300 коньов двигателдинотата мерят различно защото половината не са калибрирани както трябва и типовете им са различни - едните пренебрегват съпротивлението на гумите , други пренебрегват и това на товарите по двигателя ... мощността на двигателя от производителите се мери на коляновия вал при свален двигател - не си мисли, че немските или щатските коли правят изключение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора видяхте ли Фиатчето? 103 конски сили ;) То по силно от моята Хонда брейиии:0 Вече се чудя дали да не си взема такова Фиатче ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) пък ако сте гледали внимателно hght oktane имаше една хонда дето даде 104 кв и после я назобаха до 367кв.... и изтряска астон мартин на драг и скайлаин р34...................................................................................................................................................

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...