alpinab 0 #1 Публикувано 12 Септември, 2008 Значи , снощи тръгвам да паля завъртам на контакт, лампите на таблото си светват , изчаквам да подкачи гориво и да мине чек енджина (т.е. да огасне оранжевата лампичка), давам си на старт , стартера завърта, мотора направи няколко обората и токовете изчезнаха т.е. мотора незапали, спря да върти, всички лампи по таблото изгаснаха, все едно откачих +-са на акумулатора.На 2-рия опит си запали както си пали винаги.Абсолютно същото нещо след 40 мин се повтори. От 1 път изгасна всичко при завъртане на старт и от 2-рия път запали без проблем. Все си мисля ,че и на мен ми дойде време за профилактика на прослоутото реле, Все пак някое и друго мнение или съвет или напътствие няма да излишно.Опа става въпрос за 5-ген , хеч. Д16з6Мерси предварително колеги. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #2 Отговорено 12 Септември, 2008 Според мене добре си се насочил към главното реле. Провери си все пак клемите на акумулатора дали са вързани стабилно и данеби да са се окислили. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 206 #3 Отговорено 12 Септември, 2008 не виждам как заради главното реле ще изчезнат всички токове?! Лоша маса?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #4 Отговорено 12 Септември, 2008 И аз съм за масата, но плюса също е на прицел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #5 Отговорено 12 Септември, 2008 Прави са колегите...ако е от главното реле...щеше да върти и да не пали...но нямаше да ти изгасва всичко...търси лоша връзка по силовите тоци на акумулатора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове