darshan 0 #1 Публикувано 11 Септември, 2008 Здравейте, колеги. Вчера като се качих на колата открих, че се е появил странен луфт в педала на съединителя, самото усещане като го натискам беше различно. Трудно влезе първа, после като покарах малко и скоростите си влизаха както трябва. После като се качих пак, същото. след малко "напомпване" пак започнаха да влизат. гоеорих с едни приятел. Той предположи, че трябва да се обезвъздуши системата. Но аз не знам трябва ли да долея някаква течност, а и нямам такава. Въпросът ми е възможно ли е диагнозата да е правилна и каква течност трябва да взема, или проблемът е в нещо друго. Тествал съм съединителя на място като включа пета и го отпусна колата изгасва, мисля, че проблемът не е в него. Става въпрос за английски сивик 98-ма. Моля, помогнете с някакви предположения и съвети,че в събота път ме чака ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ecs #2 Отговорено 11 Септември, 2008 колега значи съеденителят ти е хидравличен ако не се лъжа имам казанче за него погледни как е течноста мин-мах.... течноста вутре е спирачна течност... ако иска доливане долей и виж има ли ефект дано сам помогнал . изчакай се пак още някой да се изкаже по вапроса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darshan 0 #3 Отговорено 11 Септември, 2008 Хора, никой ли не го е срещал този проблем? Сега като се качих и педалът потъна до долу без никакво съпротивление. В казанчето има течност...Вече нищо не разбирам, а от омбре сервиза не ми вдигат дайте акъл някакъв, моля ви! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #4 Отговорено 11 Септември, 2008 Провери дали е текла спирачна течност от горния цилиндър- на педала на съединителя в горния край има едно лостче ,което при натискане на педала задейства помпата на съединителя.Ако там където влиза лоста в помпата на съединителя е омаслено , значи си за нова помпа или смяна на гумичките на старата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mraFkata 0 #5 Отговорено 11 Септември, 2008 вместо да се чудиш от какво е (има 1000 възможности) по-добре я закарай на сервиз ,моето предположение е ,че си за смяна на лагер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest YordanIvanov #6 Отговорено 11 Септември, 2008 аз залагам на помпа на съединителя! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darshan 0 #7 Отговорено 11 Септември, 2008 Благодаря за отговорите! Закърпихме положението след опит за обезвъздушаване, май е помпата или уплътнение някакво. След работа веднага я карам на сервиз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest SuN`HiGh #8 Отговорено 11 Септември, 2008 И аз залагам на помпата,но не мога да гарантирам че това е проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasbe 99 #9 Отговорено 12 Септември, 2008 аз имах същия проблем направо си купих нови гумички и сега е добре мисля че беше 22 лв. комплекта гумички но не съм сменял на другата при педала.смени си изцяло спирачната течност щото тая вече сигорно е черна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vmom 1 #10 Отговорено 13 Септември, 2008 Мога да ти обесня какъв беше случаят при мен. Съдинителят започна да става доста по-мек до като накрая педалът започно свободно се движи (усещането е все едно за нищо не беше закачен). Естествено скороситите влизах трудно, защото може да си представиш как съм ги сменял. По някаква причина (тогава още не знаех каква е) ми беше изтекла цялата течно от казанчето. Купих нова и в първия сервиз ми обезвъздушиха системата (трябва да сте 2ма - единиат помпа другият отвива и завиа клапа намищра се от пред до радятора на колата.След време пак стана същия номер и след като повторих процедурата момчето от сервиза ми показа, че долу при педалът на съдиенителя (горната помпа както я нарече) има лек теч. Трябва да се наведеш плътно, за да го видиш точно на мястото къде се закача педала. От известно време съм си купил една тубичка със спирачна течност (с такава работи) и като зареждам на бензиностанция бензин и доливам. Нова помпа ми казаха че струва 120 лв, така че ще е въпрос на време да я сменя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darshan 0 #11 Отговорено 17 Септември, 2008 Мога да ти обесня какъв беше случаят при мен. Съдинителят започна да става доста по-мек до като накрая педалът започно свободно се движи (усещането е все едно за нищо не беше закачен). Естествено скороситите влизах трудно, защото може да си представиш как съм ги сменял. По някаква причина (тогава още не знаех каква е) ми беше изтекла цялата течно от казанчето. Купих нова и в първия сервиз ми обезвъздушиха системата (трябва да сте 2ма - единиат помпа другият отвива и завиа клапа намищра се от пред до радятора на колата.След време пак стана същия номер и след като повторих процедурата момчето от сервиза ми показа, че долу при педалът на съдиенителя (горната помпа както я нарече) има лек теч. Трябва да се наведеш плътно, за да го видиш точно на мястото къде се закача педала. От известно време съм си купил една тубичка със спирачна течност (с такава работи) и като зареждам на бензиностанция бензин и доливам. Нова помпа ми казаха че струва 120 лв, така че ще е въпрос на време да я сменя.В Омре сервиза ми обявиха 84 лв. за оригинална. Не знам кой ти е казал 120 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове