Jump to content

vmom

Фен
  • Мнения

    30
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно vmom

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CRV 3ген
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Последни посетители

1804 профилни разглеждания
  1. Здравейте, sttekata е в до голяма степен прав прав. Оказаха се 3 шума, които се припокриваха в зависимост от това дали колата е топла или студена. Тъй като ремонтът е направен в сервиз, мога единствено да споделя какво разбрах: (1) Лагерът на ролката беше заминал. Не съм на 100% сигурен точно коя, но цената на новата ролка беше 120 лева. (2) Разбита беше демпферната шайба (320 лева) обираща вибрациите между коляновия вал и задвижващата ролката (Crank). (3) Ангренажната верига (целият комплект е 1100 лева) имаше 10мм луфт. Явно предишния собственик ме беше излъгал че е сменяна и на 200К и беше на края на живота си. След смяната й колата стана изключително по-тиха и изчезна едно заглъхване до като е студена. За съжаление остана слаб шум при отпускането на педала на газта, който най-вероятно идва от турбото. Характеното е, че шумът е доста силен при студена кола и след 5-10км почти изчезва. След демонтаж и проверка, турбината се оказа с още живот и реших да не я сменям за сега.
  2. Днес си поиграх да проиграя всички варианти: - Шумът е най-осезаем когато колата е студена, след каране започва да става по-слаб - Чува се нещо като стържене за около 1 секунда след което спира - Не се появява при форсиране на двигателя при изключена предавка на място, както и ако е на скорост пак без да съм в движение Проблемът не е като филмчето при Акорда. Звучи, точно като някой разбит лагер, както е предположил sttekata, който след спиране на въртене задира и спира бавно със стържещ шум. Ще сваля ремъка и пиша какъв е бил резултата.
  3. Здравейте, Колата е CRV III 2007 година с двигател cdti. При отпускане на газта за превключване от 2ра на 3та (най-вече) или 3та на 4та се чува за около 1 секунда се чува нещо като затихващо стържене. Звукът го няма, ако се форсира колата на изключена скорост. Като че ли стърженето е по-силно при студен двигател, но може и да се въобразявам. При високите предавки не мога да чуя подобен звук. Моля дайте идея какви тестове да направя за да локализирам от къде идва проблема? През ума ми минаха идеи за проблем с турбото, маховик (сменян е заедно със съединителя преди около 5'000 км) или скоростната кутия. Благодаря предварително!
  4. Благодаря за съветите. Наистина Краси се оказа прав. Демонтирах пластмасовата лайсна. Процедурата е много проста: сваля се отвертка пластмасовото капаче и се развива гайката с ключ №10. Цялата лайсна, започваща от гайката, минаваща през предното стъкло и завършваща в жлеб на багажник се сваля с леко подръпване. Течът изглежда да беше точно в горния ляв край на стъклото, където се застъпват двете уплътнения. Детайлът е стъкло-гума -основата на колата и там се получаваше леко разминаван. Точно на това място се беше събрала кал и оси, така че действаше като тапа, която вдига нивото на водата. След като махнах всички боклуци, за всеки случай го мазнах и с малко силикон. Ще чакам следващия дъжд да видя какво ще стане.
  5. Здравейте, колата е CRV 2007 година и при по-силен дъжд започва да сълзят капки по предното стъкло. Точното място където се сълзи е по средата на сенника на шофьорската седалка. Нямам шибидах и не виждам при уплътнението очевидно място от където да влиза водата. Подозирам, че е през някоя от пластмасовите лайсни на покрива, защото когато е леко под наклон сълзенето се усилва или спира. Можете ли да ми препоръчате свестен и сръчен човек или сервиз в София, който да се занимава с подобни проблеми и при съответното заплащане да локализирана и отстрани проблема?
  6. Миналата седмица минах през ЮбиКо и смених маслото. Според хората в сервиза моята Хонда няма живот на маслото. След смяната на маслото изчезна проблемът със светещата лампа, което не ме навежда на мисълта, че последното масло не е било читаво. Изводът: оставяйте колата за смяна на маслото само при доверени хора. (Темата е за затваряне)
  7. Емич, На моята кола не мога да видя Oil Life индикатора изобщо. Още на стъпка №1 се различава с това което е в manual-a. Виж в първия ми пост 4те менюта. При мен излизат само първите 3, но е и това за оставащия живот на маслото. Слагах на контакт, цъках до безкрай, задържах, нулирах всичките километри, но пак нищо. Колата е CRV 2007 дизел. При теб появява ли се това меню на таблото?
  8. Markony, не съм сигурен дали правилно съм те разбрал. Това за нулирането на всички инспекции не би трябвало да е в никакъв случай стандартна операция. Смяната на маслото в двигателя е много по-често от това на диференциала, ремъка и всичко останало и не е очаквам да мога да го направя през таблото на колата разбира се. Въпреки всичко искам да попитам отново, ако има в сервизната книжка подобно описание + безброй youtube клипове как се прави, защо при мен не излиза? Дали аз бъркам с даването на контакт или просто тази функция я нямат всички модели CRV III? Може и да си прав относно HDS. Тогава се учудвам как много от колегите не са се сблъсквали с подобен проблем? Не всеки сервиз разполага с HDS устройство, а пък не вярвам и други да не се сблъсквали с този проблем след смяна на маслото. За да бъда безкрайно ясен споделям и следната случка: отидох до официалния сервиз на Хонда - сградата на Бултрако на Ботевградско шосе и им казах изрично - имам проблем с светещата сервизна лампа, моля направете диагностика и кажете ми от какво се получава. За съжаление сервизът там така е организиран, че говориш само и единствено с търговците! Отговорът, който получих от търговеца беше - всичко й е наред на колата. На времето е имало грешка в турбината, която не е фатална. Изчистихме всички грешки. Резултатът накрая беше нула. Ако си поръчам тази джаджа дали ще мога да си нулирам сам смяната на маслото? http://www.dx.com/p/hds-cable-obd2-diagnostic-cable-for-honda-black-208490#.VVb9RHYsnGZ Притежавам и следното устройство. http://www.obd2tool.com/goods-4473-Mini+ELM327+Interface+Bluetooth+OBD2+Scan+Tool.html Поне през него и Torque програмата не успях да видя нищо друго смислено освен изчистване на грешките, което не доведе до никаква промяна. Вече колата не дава грешки, но сервизната лампа продължава да си свети, както и лампата на маслото в жълто след 10-15км каране.
  9. Здравейте, В сервиза след смяна на маслото на двигателя, явно са забравили да reset-нат живота (oil life). След 5К километри започна да свети много досадно лампата на маслото след като покарам 5-10 км и колата загрее. Пробвах през OBD II конектора и наистина грешката води в посока подсещане за смяна на маслото. Колата е CRV 2007 година и според книжката, като натискам бутона на скоростомера трябва да влизам в 4то сервизно меню. Въртях ключа на контакт, държах по 5-10 секунди бутона, суках какви ли не комбинации, но при мен се въртят само първите 3 менюта. Гледах разни клипчете в youtube и като, че ли на всички други CRV-та като дам на контакт, без да е запален двигателя, излиза свервизното меню. Моля, дайте идея как да стигна до 4то сервизно меню или как е на вашите коли?
  10. Мога да ти обесня какъв беше случаят при мен. Съдинителят започна да става доста по-мек до като накрая педалът започно свободно се движи (усещането е все едно за нищо не беше закачен). Естествено скороситите влизах трудно, защото може да си представиш как съм ги сменял. По някаква причина (тогава още не знаех каква е) ми беше изтекла цялата течно от казанчето. Купих нова и в първия сервиз ми обезвъздушиха системата (трябва да сте 2ма - единиат помпа другият отвива и завиа клапа намищра се от пред до радятора на колата.След време пак стана същия номер и след като повторих процедурата момчето от сервиза ми показа, че долу при педалът на съдиенителя (горната помпа както я нарече) има лек теч. Трябва да се наведеш плътно, за да го видиш точно на мястото къде се закача педала. От известно време съм си купил една тубичка със спирачна течност (с такава работи) и като зареждам на бензиностанция бензин и доливам. Нова помпа ми казаха че струва 120 лв, така че ще е въпрос на време да я сменя.
  11. Благодаря на всички колеги за информация:* Не съм на карал на газ и никога не е слагана на колата газавоа уредба* Маслото е между двете линии* Свещите предполагам са за смяна (!) - ще ги сменя при първа възможност, защото вече са на 30'000км* Проврих и чека на компютър и не даде никакви грешки (следвах инструкциите от темата (http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=7245)Направи ми обаче впечатление, че диодът не примигна нито един път, когато дадох на контакт - изчаках около 30 секунди. До колкото видях от постовете в цитираната тема, при липса на натрупани грешки диодът трябва да свети постоянно или да присветва един път - не ми стана ясно кое от двете твърдения е вярно.Някой може ли със сигурност да потвърди как присветва диодът на D13B2, ако няма натрупани грешки?
  12. Здравейте,Прегледах доста теми за трудно палене, но уви не намерих никой колега с подобен проблем. Проблемът се е случвал 1-2 пъти и преди (за около 3 години), но в последната седмица зачести и сега вече го прави всеки път когато е студена. Колата е Сивики D13B2 (карбуратор).* Завъртам ключа и запалва, както винаги с подаване на малко газ (колата никога не е палила без да подавам газ)* Двигателят запалва, без да върти да се мъчи без никакви необичайни звуци* Работи около 1 или максимум 2 секунди и загасва, без значени колко газ подавамТова може да се повтори 10 пъти без никакъв успех. До сега винаги съм успявал да запаля след това, като двигателя работи съвсем нормално не издава никакви странни звуци има равномерна работа и не се усеща загуба на мощност. Паля като изчакам поне 1 минута след 10-15 подобни припалвания и съм дал на контакт или като задържа ключа поне за 2-3 секунди, въпреки че двигателя вече работи така, за да мине момента в който загасва.Притеснението ми е, че това може да е знак за по-сериозен проблем, така че искам да го идентифицирам и отстраня. Ще се радвам ако ми дадете някакви насоки какво мога да проверя, преди да я закарам в сервиз и да им обесня точно същото нещо, защото ще е загряла и няма да мога да го демонстрирам.
  13. И аз имам подобен проблем. Не знам точно каква е причината и решението, но съм установил, че капе някъде от около лоста за отваряне на предния багажник. Количеството вода при мен е обаче незначително, дори и при доста проливен дъжд.
×
×
  • Създай нов...