kalos 37 #1 Публикувано 9 Септември, 2008 Избрал съм да сложа RF-1030 на д15з6 но ми трябва съвет отностно тръбите за изнасянето му по-напред /intake/.Дайте съвет за тръби от някой по-евтин кит, които да паснат на този филтър?И евентуално от къде може в БГ да се купи RF-1030? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Marcus #2 Отговорено 9 Септември, 2008 А защо точно този? Аз си мислех да взема 57-0170-1. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest winx #3 Отговорено 9 Септември, 2008 Колегата xtuners се занимава с поръчки на К&Н.Пиши му може да ти помогне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #4 Отговорено 9 Септември, 2008 winx благодаря!Marcus@ избрах този защото е в кит с 63-1017 който е за моята кола.И другата причина е, че ми се иска да не е за 1.5л мотор а за 1.6. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draik 18 #5 Отговорено 9 Септември, 2008 Вилтрите са до коне не до кубици. Интейка е добър но имай в предвид, че трябва много добре да го изолираш от топлия въздух иначе ще береш големи ядове, каквито брах аз. В момента съм го изолирал точно същия филтър като картинката е много грозна и пак не е 100% надежно изолирането. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #6 Отговорено 10 Септември, 2008 Сподели как си го изолирал ти?Може и снимки да сложиш за по-нагледно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #7 Отговорено 10 Септември, 2008 Колега Draik, какво имаш предвид под големи ядове? Сподели, ако нещо е станало с двг-то? Щото аз си мислех, че само се губи смисъла от спортния филтър, ако не е изолиран -дърпа топъл въздух, колата върви по-зле отколкото с нормален филтър и евентуално може да се вдигне разхода, но за друго не се сещам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ManiaK 390 #8 Отговорено 10 Септември, 2008 Стига сте си чесали езиците ...... какво имаш предвид големи ядове ако не е изолиран...... моя не е изолиран и всичко си е ОК а даже съм и без intake! Нито колата ще ти върви по-малко нито ще гори повече! А ако си мислите че от един филтър ще вдигнете мощноста с 10 коня пак се лъжете...... ще се промени звука ще стане по-плътен ще се поотпуши малко колата и до там А ако искаш наитина да ти дърпа филтъра студен въздух си го сложи максималко на ниско, до някой отвор на предната броня където е най-голям потока от студен въздух! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draik 18 #9 Отговорено 10 Септември, 2008 Не мисля че си чешим езиците! Под ядове имам предвид че разхода ще ви скочи драстично ако не е изолиран от топля въздух. Първоначално бях със сток колектори и оригинялня маркуч на филтъра удължен с метална траба, еми разхода от 5 скочи на 7.5-8 при нормално каране ( без каквото и да е настъпване защото някой ще каже че повече съм я настъпвал ). Слад това Изолирах филтъра от двигателя с преграда и самата метална тръба до гумения маркуч, е разхода се нормализира. Сладващата стъпка беше 4-2-1 керамични колектори и цялостен интейк до дроселовата клапа, разхода пак скочи на 7.5. Последва изолиране на интейка с вата и направа на подобие на кутия върху самия филтър ( да не говорим че съм си изрязал бронята на мястото на халогените за д асмучи студен въздух от там ) След тази манипулация горе долу пак се стабилизира разхода, казвам горе долу защото е към 6-6.5 с литър повече от сток.Така че не мисля че е "чесане на езици" това, казвам ще берете ядове защото наистина трябва да се изолира добре. А за това дали нещо може да му стане на двигателя съм много далече от тази тези. Мое мнение е че даже филтрирането с хубав спортен филтър омаслен както трябва е в пъти по-добро от сток хартиен филтър.Ако някой иска снимки на начина ми на изолация да каже, ще снимам и ще му пратя, но пак казвам не е от най-красивите творения но е горе долу ефикасно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #10 Отговорено 10 Септември, 2008 Напълно е прав Draik-а ... Темата 1000 пъти е обсъждана ,ама нищо .....1) от тия филтри смисъл има само ако докарате студен въздух . 2) звука не идва от самия филтър , а от липсата на обиращите резонанси кутии. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest kalos #11 Отговорено 10 Септември, 2008 Draik- изпрати да видим Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magian 0 #12 Отговорено 10 Септември, 2008 Е те нали затова се водят два вида: Short Ram и Cold Air Intake. Втория излиза или под калника или ниско под бронята за да смуче студен въздух. Обикновено препоръчват него, освен ако не живееш в град където много вали и има локви. Или пэк тогава както каза колегата, Short Ram с изолация подобно на това: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #13 Отговорено 10 Септември, 2008 Надявам се колегата няма нищо против, да му ползвам темата и да задам един въпрос .Някой знае ли размерите на кутията за въздуха, която е в подкалника, става въпрос за Сивик 5 ген , евентуално филтъра да се постави вътре (ако се събере ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #14 Отговорено 13 Септември, 2008 .Някой знае ли размерите на кутията за въздуха, която е в подкалника, става въпрос за Сивик 5 генЯвно никой не знае Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stasko0o 12 #15 Отговорено 13 Септември, 2008 колеги какво ще кажете за тоя интаке http://cgi.ebay.com/ebaymotors/92-96-HONDA...bayphotohosting само че сас едно по хубаво филтърче искам да го зема за трабата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 924 #16 Отговорено 13 Септември, 2008 И евентуално от къде може в БГ да се купи RF-1030?В Импас 56,те са представители на К&N!Цък Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #17 Отговорено 17 Септември, 2008 мерси, но вече се възползвах от услугите на Xtuners и сега чакам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове