Jump to content
Rocko

Трудно запали,а като запали задимя?!?

Recommended Posts

Идеи има, но дали са верни....Преди това прегрявал ли си колата и как се държеше след това палене, ако си я карал ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една идея:Втулки или четки на стартера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам проблема ти е в стартера,след като си правил толкова опити,в цилиндрите се е понапълнило с гориво,тоест задавил си я.После е запалила и се е продухала,от това е този дим и мирис.Ако димът продължи,вече говорим за по-сериозен проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След тази случка не съм имал проблеми с паленето или с димене.А колата не е прегрявала,за това поне съм сигурен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След тази случка не съм имал проблеми с паленето или с димене.А колата не е прегрявала,за това поне съм сигурен.

Свиркай си и си я карай без да и се притесняваш :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След тази случка не съм имал проблеми с паленето или с димене.А колата не е прегрявала,за това поне съм сигурен.

Свиркай си и си я карай без да и се притесняваш :)
това е ясно :) според мен се е случило следното: Ако не си я карал мн време на бензин е възможно инжекторите да са се поспекли. След като си спрял някой от тях е останал отворен и се е налял някои цилиндър с бензин(а може и повече). Била се е удавила яко и като е запалила заради това е изпушила. Ама това е само предположение . п.п. При мен се случи друг филм. Сменях смукателен колектор.След смяната паля и какво да видя: одзад пуши яко маслен дим :o Изгасих я , пак запалих , така няколко пъти и се оправи самичка . Сега няма грижи и пак си я режя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втулки или четки на стартера.Стартера е на лагер

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, този бензин колко време ти е седял в резервоара?Значи проблема е следният и касае всички коли на газ.Когато караш на газ бензиновата помпа работи и прекарва бензина през помпата - двигателя и обратно в резервоара, някъде около 1 литър за 10 мин.при това редовно загряване на бензина и охлаждане - доста от неговите химични вещества се изпаряват и бензина се прецаква.получава се някаква лепкава течност.когато си изгасиш колата на бензин, той остава да действа на клапаните и те залепват.много трудно хидравликата ги отлепва при следващо палене и затова продимява и пали трудно.слагай си малко бензин в резервоара и го дръж вътре максимум 1 месецИ да си караш колата със здраве :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, този бензин колко време ти е седял в резервоара?

Значи проблема е следният и касае всички коли на газ.Когато караш на газ бензиновата помпа работи и прекарва бензина през помпата - двигателя и обратно в резервоара, някъде около 1 литър за 10 мин.

при това редовно загряване на бензина и охлаждане - доста от неговите химични вещества се изпаряват и бензина се прецаква.получава се някаква лепкава течност.когато си изгасиш колата на бензин, той остава да действа на клапаните и те залепват.много трудно хидравликата ги отлепва при следващо палене и затова продимява и пали трудно.

слагай си малко бензин в резервоара и го дръж вътре максимум 1 месец

И да си караш колата със здраве :D

Това не е вярно.

Коя хидравлика, колега ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен проблема може да е в акумулатора, позахладня тези дни сутрин, като си въртял се е набил повечко бензин , и като си запалил е излязъл, зареди си акумулатора и си свиркай!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gax

На Газ и свещите по-честичко трябва да се сменят - 20к км.Иначе най-правдоподобно ми звучи поста на Митак72.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, този бензин колко време ти е седял в резервоара?

Значи проблема е следният и касае всички коли на газ.Когато караш на газ бензиновата помпа работи и прекарва бензина през помпата - двигателя и обратно в резервоара, някъде около 1 литър за 10 мин.

при това редовно загряване на бензина и охлаждане - доста от неговите химични вещества се изпаряват и бензина се прецаква.получава се някаква лепкава течност.когато си изгасиш колата на бензин, той остава да действа на клапаните и те залепват.много трудно хидравликата ги отлепва при следващо палене и затова продимява и пали трудно.

слагай си малко бензин в резервоара и го дръж вътре максимум 1 месец

И да си караш колата със здраве :tongue1:

Това не е вярно.

Коя хидравлика, колега ?

 

Здравей значи говоря за хидравличните повдигачи на клапаните

понеже смукателните клапани клеясват и залепват за леглата на клапаните - които се намират в главата и хидрвавличните повдигачи когато се върти ст

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи говоря за хидравличните повдигачи на клапаните

При хондата няма такова нещо :tongue1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здарвейте колеги и при мен се получи същият проблем миналата седмица, както описа колегата. А аз нямам газова и си карам само на бензин, но не я бях палил от 3 седмици. След този случай не съм имал проблеми. Според мен проблемът не идва от акумолатора все пак я държа в гараж а и скоро бях доливал дестилирана(след летните жеги) и го заредих. А стартерът си върти доста сериозно, както каза колегат все едно нещо пречи на двигателя да запали. Маслото ми е на 3000км. а въздушния филтър няма и 1000 км..Разпитах тук там и ми казаха,че възможно ежекторите да са засъхнали и затова да е станало така. също така ме посъветваха да сложа някаква добавка за прочистване на горивните пътища.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

общото между двата случая е точно неизползването на инжекторите дълго време. сипете една добавка, покарайте на бензин докато я изгорите и след това сменете горивен филтър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Колегаизвинявам се, но не съм искал да обидя който и да еПросто давах мнението си от опит.Здраве да е и още веднъж се извинявам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,инжекротите са.Моят проблем беше подобен.ходи в "бош" или някаде другаде да ти изчистят и карай смело.проблема идва от газта.когато караш на газ инжекторите не работят. те трупат отлагания вследствие на горивния процес,който се изваршва в двигателя.после когато минеш на бензин те са запекли и някой от тях не "изключва" и вкарва гориво във вече изключен двигател и го задавя.Дано да съм бил полезен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...