Rocko 0 #1 Публикувано 5 Септември, 2008 Никой ли няма идея? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 5 Септември, 2008 Идеи има, но дали са верни....Преди това прегрявал ли си колата и как се държеше след това палене, ако си я карал ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #3 Отговорено 5 Септември, 2008 Една идея:Втулки или четки на стартера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniemi 0 #4 Отговорено 5 Септември, 2008 Предполагам проблема ти е в стартера,след като си правил толкова опити,в цилиндрите се е понапълнило с гориво,тоест задавил си я.После е запалила и се е продухала,от това е този дим и мирис.Ако димът продължи,вече говорим за по-сериозен проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rocko 0 #5 Отговорено 10 Септември, 2008 След тази случка не съм имал проблеми с паленето или с димене.А колата не е прегрявала,за това поне съм сигурен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniemi 0 #6 Отговорено 11 Септември, 2008 След тази случка не съм имал проблеми с паленето или с димене.А колата не е прегрявала,за това поне съм сигурен.Свиркай си и си я карай без да и се притесняваш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #7 Отговорено 11 Септември, 2008 След тази случка не съм имал проблеми с паленето или с димене.А колата не е прегрявала,за това поне съм сигурен.Свиркай си и си я карай без да и се притесняваш това е ясно според мен се е случило следното: Ако не си я карал мн време на бензин е възможно инжекторите да са се поспекли. След като си спрял някой от тях е останал отворен и се е налял някои цилиндър с бензин(а може и повече). Била се е удавила яко и като е запалила заради това е изпушила. Ама това е само предположение . п.п. При мен се случи друг филм. Сменях смукателен колектор.След смяната паля и какво да видя: одзад пуши яко маслен дим Изгасих я , пак запалих , така няколко пъти и се оправи самичка . Сега няма грижи и пак си я режя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
el niño 4 #8 Отговорено 12 Септември, 2008 Втулки или четки на стартера.Стартера е на лагер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitak72 0 #9 Отговорено 28 Октомври, 2008 Колега, този бензин колко време ти е седял в резервоара?Значи проблема е следният и касае всички коли на газ.Когато караш на газ бензиновата помпа работи и прекарва бензина през помпата - двигателя и обратно в резервоара, някъде около 1 литър за 10 мин.при това редовно загряване на бензина и охлаждане - доста от неговите химични вещества се изпаряват и бензина се прецаква.получава се някаква лепкава течност.когато си изгасиш колата на бензин, той остава да действа на клапаните и те залепват.много трудно хидравликата ги отлепва при следващо палене и затова продимява и пали трудно.слагай си малко бензин в резервоара и го дръж вътре максимум 1 месецИ да си караш колата със здраве Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #10 Отговорено 28 Октомври, 2008 Колега, този бензин колко време ти е седял в резервоара? Значи проблема е следният и касае всички коли на газ.Когато караш на газ бензиновата помпа работи и прекарва бензина през помпата - двигателя и обратно в резервоара, някъде около 1 литър за 10 мин. при това редовно загряване на бензина и охлаждане - доста от неговите химични вещества се изпаряват и бензина се прецаква.получава се някаква лепкава течност.когато си изгасиш колата на бензин, той остава да действа на клапаните и те залепват.много трудно хидравликата ги отлепва при следващо палене и затова продимява и пали трудно. слагай си малко бензин в резервоара и го дръж вътре максимум 1 месец И да си караш колата със здраве Това не е вярно.Коя хидравлика, колега ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #11 Отговорено 28 Октомври, 2008 Според мен проблема може да е в акумулатора, позахладня тези дни сутрин, като си въртял се е набил повечко бензин , и като си запалил е излязъл, зареди си акумулатора и си свиркай! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest gax #12 Отговорено 28 Октомври, 2008 На Газ и свещите по-честичко трябва да се сменят - 20к км.Иначе най-правдоподобно ми звучи поста на Митак72. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitak72 0 #13 Отговорено 30 Октомври, 2008 Колега, този бензин колко време ти е седял в резервоара? Значи проблема е следният и касае всички коли на газ.Когато караш на газ бензиновата помпа работи и прекарва бензина през помпата - двигателя и обратно в резервоара, някъде около 1 литър за 10 мин. при това редовно загряване на бензина и охлаждане - доста от неговите химични вещества се изпаряват и бензина се прецаква.получава се някаква лепкава течност.когато си изгасиш колата на бензин, той остава да действа на клапаните и те залепват.много трудно хидравликата ги отлепва при следващо палене и затова продимява и пали трудно. слагай си малко бензин в резервоара и го дръж вътре максимум 1 месец И да си караш колата със здраве Това не е вярно.Коя хидравлика, колега ? Здравей значи говоря за хидравличните повдигачи на клапанитепонеже смукателните клапани клеясват и залепват за леглата на клапаните - които се намират в главата и хидрвавличните повдигачи когато се върти ст Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #14 Отговорено 30 Октомври, 2008 значи говоря за хидравличните повдигачи на клапанитеПри хондата няма такова нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fatvido 5 #15 Отговорено 30 Октомври, 2008 Здарвейте колеги и при мен се получи същият проблем миналата седмица, както описа колегата. А аз нямам газова и си карам само на бензин, но не я бях палил от 3 седмици. След този случай не съм имал проблеми. Според мен проблемът не идва от акумолатора все пак я държа в гараж а и скоро бях доливал дестилирана(след летните жеги) и го заредих. А стартерът си върти доста сериозно, както каза колегат все едно нещо пречи на двигателя да запали. Маслото ми е на 3000км. а въздушния филтър няма и 1000 км..Разпитах тук там и ми казаха,че възможно ежекторите да са засъхнали и затова да е станало така. също така ме посъветваха да сложа някаква добавка за прочистване на горивните пътища. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #16 Отговорено 31 Октомври, 2008 общото между двата случая е точно неизползването на инжекторите дълго време. сипете една добавка, покарайте на бензин докато я изгорите и след това сменете горивен филтър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitak72 0 #17 Отговорено 19 Ноември, 2008 Здравей Колегаизвинявам се, но не съм искал да обидя който и да еПросто давах мнението си от опит.Здраве да е и още веднъж се извинявам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #18 Отговорено 21 Ноември, 2008 колега,инжекротите са.Моят проблем беше подобен.ходи в "бош" или някаде другаде да ти изчистят и карай смело.проблема идва от газта.когато караш на газ инжекторите не работят. те трупат отлагания вследствие на горивния процес,който се изваршва в двигателя.после когато минеш на бензин те са запекли и някой от тях не "изключва" и вкарва гориво във вече изключен двигател и го задавя.Дано да съм бил полезен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове