Bayilijan 1 #1 Публикувано 3 Септември, 2008 Проблема е следният: Когато карам върху път с наклон (примерно) на ляво, при натискане на спирачките и волана ми завива рязко наляво. (съответно ако карам с десен наклон завива надясно). Ходих на доста маистори, но за сега ефект няма. По окачването са сменени абсолютно вси4ки неща, включително и такива които още не са напълно счупени. Колата е минала и регулаж на преден и заден мост (клони съвсем съвсем малко надясно когато е на прав участък). Спирачните дискове за шлайфани (и четирите). Предварително благодаря за съвети и идеи от какво може да възниква проблема. Ако модела на колата има значение - Honda Civic 3 ген. - 1.6 16v 109 к.с.Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slus4o© 26 #2 Отговорено 3 Септември, 2008 Луеко тъп въпрос :С какъв размер гуми и джанти караш? ПС Ако отговора на въпроса е над или равен на 195/50/15, това е причината за проблемацията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #3 Отговорено 3 Септември, 2008 Колега, можеш ли да обясниш защо според теб при 195/50/15 колата трябва да завива при спирачки? Аз нещо не мога да схвана логиката ... Не че се заяждам, но кое е "повече" от 195/50/15 ? 195/50/21, 295/50/15 или 195/90/15 ? Обясни по-подробно защото ме интересува и не разбрах мотива на заключението ти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
caesar 0 #4 Отговорено 3 Септември, 2008 Аз пук не мога да разбера защо и как се прави реглаж на заден мост. Нали предаването е предно. Ако е така се прави реглаж само на заден мост. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bayilijan 1 #5 Отговорено 3 Септември, 2008 Гумите са ми 205/45/16. Какво общо има това? а и преди време не ми правише така.Регулаж на преден и заден мост (сходимост на гумите) - да вървят в права линия. Писах и на заден мост защото е с 4 диска и ако някои диск е крив сте спира по бавно.Ще съм много благодарен да ми обясните какво общо имаше размера на гумите? каква е разликата между 185/65/14 (зимните ми) и 205/45/16 Алум. джанти. разликата в обиколката е нялколо сантиметра (мисля 4,3) а в широчина какво е влиянието, че чак за завива рязко и защо тогава при равен път не завива?Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bayilijan 1 #6 Отговорено 3 Септември, 2008 И забравих да попитам: Как да го обравя проблема ако наистина размера е от значение. В смисъл не съвет: смени си гумите . Има ли техническо решение на проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #7 Отговорено 3 Септември, 2008 има зна4ение дали си минал стенд сас тези джанти с които си в момента,мои приател работи в сервиз и правят регулаж на предници и е доказано от опит 4е като прави6 рег с едни джанти,пр 15" и после сложи6 16" сходимоста се мени,та наи вероятно там ти е проблема,или маисторите които са ти правили регулажа не са стока. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slus4o© 26 #8 Отговорено 4 Септември, 2008 Проблема е следният: Когато карам върху път с наклон на ляво, при натискане на спирачките и волана ми завива рязко наляво.............. ...............Гумите са ми 205/45/16.............. Ами за мен проблема е от голямата джанта в комбинация с ниско профилната гума '45, ти реално почти нямаш гума и тя следва плътно релефа на пътя без почти никакво омекотяване, при завой с вираж се получава до-завиване от натиснати спирачки поради центрубежни сили, не си ли забелязал че ако минаваш през лека неравност по пътя волана те 'дърпа' - нещо подобно е, аз съм с 195/50/15 и при мен ги има тези сили а при теб трябва да е още по изразено, поне за мен това е причината ако искаш боцни едни 175/70/13 и гарантирам че няма да ти дозавива пък и сам казваш че всичко е проверено, пробвай Аз пук не мога да разбера защо и как се прави реглаж на заден мост. ..... Заради сходимоста между предните и задните колела, иначе може да се получи 'изпреварваща' задница Наскоро видях такава Алфа 156 комби с отклонение на задните колела Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #9 Отговорено 4 Септември, 2008 Ще съм много благодарен да ми обясните какво общо имаше размера на гумите? каква е разликата между 185/65/14 (зимните ми) и 205/45/16 Алум. джанти. разликата в обиколката е нялколо сантиметра (мисля 4,3)Благодаря предварително. Ами по принцип гумаджиите твърдят че разлика от над 2см между "сток" диаметъра и използваните е силно НЕпрепоръчителна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eddy 214 #10 Отговорено 5 Септември, 2008 И аз имам подобен проблем.. Май скоро пак ще я вкарвам в питбокса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest policeman #11 Отговорено 9 Септември, 2008 Нормално е да имаш този проблем с бягането в страни с по-широки гуми.Както е отбелязано по-горе от колегата колата следва наклона на пътя,нормално е това.п.с. И колата ти е ако не се лъжа е 4г. -мотор Д16А6.При трета г-я няма такъв мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Bayilijan #12 Отговорено 23 Септември, 2008 Нормално е да имаш този проблем с бягането в страни с по-широки гуми.Както е отбелязано по-горе от колегата колата следва наклона на пътя,нормално е това.п.с. И колата ти е ако не се лъжа е 4г. -мотор Д16А6.При трета г-я няма такъв мотор.Колата ми е такава като тази на снимката в дясно (твоите снимки). една от последните броики е била. 22.07.91 може да са сложили двигателя от по-рано =) д16А6 109 к.с. не е Vtec Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #13 Отговорено 23 Септември, 2008 А дали е възможно офсета на джантата да има общо със този случай? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 929 #14 Отговорено 24 Септември, 2008 По окачването са сменени абсолютно вси4ки неща, включително и такива които още не са напълно счупени. Колата е минала и регулаж на преден и заден мост (клони съвсем съвсем малко надясно когато е на прав участък).При мен подобен ефект имаше от луфт във външния накрайник на кормилната рейка, а вътрешния беше крив. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
anikolov 10 #15 Отговорено 25 Септември, 2008 Потвърждавам и аз за нормалността на проблема...в момента съм с 195/50/15 и при неравности воланът си дърпа, докато с 13-ките всичко това почти не се усещаше, но стабилността като цяло е съвсем различна в момента.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове