Jump to content
ogo

Гумички на клапаните и ангренаж за D15z3

Recommended Posts

Здравейте,Двигателят ми е d15z3 - икономичен ВТЕК. Предстои ми смяна на гумички на клапаните, ангренажен ремък и ролка. Препоръчаха ми да взема оригинални гумички, но цената в Бултрако е убийствена (16бр х13лв = 208лв). Можете ли да ми препоръчате добра марка заместител и къде в София мога да я намеря? Същото и за ремък и ролка?Поздрави,Оги

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с абсолютно същия мотор. Ролка не съм сменял, а ремък купих за около 40 лв, производство на Mitsuboshi. За тези ремъци казват, че не са лоши. Колега, по мнението на специалист, който ремонтира предимно Хонда, тия двигатели създават проблем с гумичките едва след изминаване на 800-900 000, че и повече км. Защо повярвах на твърдението му? На кратко историята е такава: Купихме една Del Sol, сменяме както си е реда масло, ремъци, филтри и... започна да пропушва и то чувствително. Веднага се насочваме и ние към гумички, но майсторът (който е от Варна и си е създал наистина добро име) казва, че Хонда няма проблем с гумички. Отвори двигателя, направи профилактика (имам предвид, че е направил почистване на леглата на сегментите и самите сегменти) и сега моторът 'мърка', абе направо си е перфектен. Написах всичко това за да не избързваш да дадеш 200 и повече лева за гумички, преди да си напълно сигурен, че е от тях. Аааа, пропуснах да напиша, че цялата работа ни струваше приблизително също толкова пари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам "теорията" на колегата NPN ... моята д15б2-ка също пропушваше особено след 3-4к оборота, и се засилих веднага към гумички, сегменти и гарнитура, почистиха ми целия двг както е описал колегата, смениха ми всичко, но гумичките казаха, че са в добро състояние и не съм ги сменял, а който съм питал ми е казвал, че никога не е сменял гумички, а ако ги сменят се оказват още по-скапани....така че, успех колега :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Егати, не е ли по-добре като отвориш мотора да смениш сегментите и лагеритея че после да не се окаже че са заминали и айде пак наново? Да наистина са пари, но знаеш че си сменил всичко. А за гумичките...еми аз се прецаках като мислих че от тях пуши, смених ги смених си и сигменти и лагери, карах изветно време и сега на 1-ва пропушва, а съм минал само 20 000 км. от ремонта. Незнам ко става. Пак ще го отворя тоз мотор и отново ще ги сменя всичките работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр колега,Имах подобен проблем преди време. Засилих се и аз към гумички. Оказа се сегменти но все пак ги купих и смених. Свързах се с колегата Иво (Прелюд) и ми бяха доставени на смешна цена на фона на тази в бултрако. Обслужих си колицата и макар че небяха заминали гумичките си ги смених с новите . Сега сам си предоволен и си карам.Поздравиед:Точно с НОК подмених старите и аз

Редактирано от Fieldy_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако все пак настояваш да сменяш гумичките, препоръчвам ти марката НОК

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най доброто решение поне аз така мисля зимаш си full gasket kit ...там има сичко сяка гарнитурка семеринга и прочие аз си земах на Niparts 150 лв целия комплект .. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и не разбрах колко пари ще излязат частите за ремонта на двигател който гори масло...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Историята и с моята кола е много подобна.Почти мога да се закълна,че до смяната на маслото, с което дойде колата тя не пушеше и не гореше масло. След смяната започна да изпушва силно когато запали студена, а също и при по-високи обороти. Разхода на масло е около 500-600гр на 1000км. Първо бях с полусинтетика 10W40, след което пробвах и с минерално 15W40, но нямаше особена промяна, което ме кара да изключвам сегментите като фактор и да се надявам на гумичките... :( Иначе като разход на гориво и вървеж всичко е ок.

ogo, кажи има ли развитие и какво стана, че и мен ме интересува. В крайна сметка какво излезе? И аз така харча по толкова масло, но не съм пробвал с 15W40, защото при такъв харч не вярвам това да го оправи. Засега отивам към ремонт, но ти все пак кажи, ако имаш някакъв резултат. Редактирано от RevPower

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...