Jump to content
Guest Ivand15z6

проблем с имобилайзера на Civic 6 Gen.

Recommended Posts

Guest Ivand15z6

доста често напоследак ми се слу4жа когато дам контакт и имобилайзера(оригиналниа) да продължава да работи и лампичката с ключето мига, съответно не мога да запаля колата. На някой случвало ли му се е подобно нещо и ако да как го поправи благодаря :beer: (с оригиналния ключ съм си)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш ли 2ри? Възможно е да е лош контакт на ключа с ключалката и не винаги дава сигнал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не би трябвало да има значение контакта на клчзча с ключалката понеже втория ми ключ е разглобен и чипа не се опира до металната част и пак вършеше работа така че предполагам че не е в това проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз може ли да използвам поста за мое запитване...Има ли вероятност да си изкарам от някаде резервен ключ за Хонда Сивик 6 ген. защото имам само 1 и ако изчезне се очертава много лошо с тоя имобилайзер..?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз може ли да използвам поста за мое запитване...Има ли вероятност да си изкарам от някаде резервен ключ за Хонда Сивик 6 ген. защото имам само 1 и ако изчезне се очертава много лошо с тоя имобилайзер..?

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=24672

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят проблем е по-различен, ще разкажа накратко, някои ако може да помогне.Имам ej9, днес се качвам тръгвам както обикновено и след 5 мин. (около 3км) лампата на имобилайзера започва да свети, след секунди колата изгасва и до там. След замерване ми казаха, че проблема е в имобилайзера.Въпросът ми е:Какво да правя сега? Може ли да се изолира имобилайзера?Предварително ви благодаря! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля че не можеш, понеже компютъра чака сигнал от имобилайзера. Евентуално ако намериш добър електричар да го излъже.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоаларми-ремонт и монтаж, автоключалки,ключове с чип,монтаж и продажба на ксенонови фарове, ремонт на ел. стъкла и централни заключвания , ,застраховки- граждански,каско към Бул Инс.Тел.0897897164,0889549329-Николай Бончев.

Наш колега е, мисля че ще ви помогне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-честия проблем е в това че миете двигателите.хващаш и почваш да разкачаш вичко от антената на иммото до самото иммо и към ЕКУ-то и ако се оправи ще черпиш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм мил двигателя, но валя последните два дни та може да е от влагата. В един немски сайт намерих описание, по което може да се изолира имобилайзера, но е за предишния модел ( 92 - 95 ). А сега незнам дали имобилайзерите на двата модела са еднакви. Пише EG\EJ , но все пак ?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачих акумулатора, свалих и кората, откачих буксите на имобилайзера - след 40 мин. събрах всичко отново, но Не ще да пали. :rolleyes::lol: :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

92-95 няма иммо.на твоя модел се премахва като се хакне ЕКУ-то.иди при някой ключар да провери дали ти е здрав чипа в ключа.и замери с уред дали антената е здрава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колега!Пробвах и с двата ключа. Аз се надявах, че е ключа, но и с двата не става.За съжаление не сам в БГ, а тук (Австрия) незнам къде точно да търся подходящ ключар или друг човек, който да разбира от тези неща.Май ще трябва да се обърна към някои от сервизите на Хонда. (А там тежат яко :P )Благодаря все пак!P.S. А знаеш ли случайно, ако трябва да се сменя имото, трябва ли да сменям ключове и ключалки или то се програмира някак към ключовете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сменяш иммо-то при някой марки автомобили можешда ползваш старите ключове , но в твоя случай незнам дали ще се получи така.не бързай да сменяш иммо,понеже съм почти сигурен че не е в него проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е RFID антената на излъчвателя (ключа) или тази на приемника. Наистина е по добре първо да се посети ключар.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи при положение че не си в БГ. ще е доста трудно някой да помогне.ще трябва повечко пари да дадеш там.Или просто някои спец като нашите хакери,но на местна почва трябва да намериш. :starwars:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, Намерих човек да замери разните там неща. Имото е здраво, но на неговото захранване има още нещо, което укасява, гори предпазителя (15) и от там спира захранването към имото.Всичко това се развива около 5 - 10 мин след запалването.Знае ли някои, какво е вързано към предпазител 15?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се, че динамото е дефектирало и при високи обороти подава много силен ток (или нещо такова), изгаря предпазител 15 (към който е имото), светва лампата на имото, колата работи като на 3 цилиндъра, и като я изгасиш - няма палене. Засега е това.Благодаря за помощта и извинявайте, ако съм досаждал! :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер! Важното е че сте намерили проблема . Честито :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...